quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle voelt zich een beetje ziekjes
Ik ga na het eten lekker vroeg naar bed denk ik
Wat de dirrrrrtey writer zegt.quote:
Oh echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr. lief 4 jaar geleden (recenter lukte niet maar hij veranderd weinig) oh en je kunt wel raden wanneer dat was......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door nieslief op 04-12-2009 17:31:55 (spoiler herstelt) ]As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Ow!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
de irc is deaud, valt me tegen van je A-E
Nee echtquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Oh en PF, zeg nou gewoon dat je het lékker vindt als je vriendje je haar borstelt en niet dat je dat zelf niet meer kunt omdat het 'zo lang' is![]()
Juist als je haar heel lang is kan je gewoon de achterste plukken over je schouder halen en zo borstelen. Dat kán gewoon niet, dat je je eigen haar niet kunt borstelen, prinsesje!
Omdat FOK! niet down is. Doh!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
de irc is deaud, valt me tegen van je A-E
vervelend is dat het, als je haar zelf dreads gaat makenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee echtIk had echt dreads
Ja natuurlijk is het lekkerMaar heb er zelf het geduld niet voor denk ik..
En het gaat juist om het begin van die lange plukken, daar kan ik moeilijk bij..
Done nou klopt het wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
Niesje, ik zie twee keer dezelfde foto
Maar wat een leuuuuuuke jongetjes!
Als je dreads had doe je echt iets niet goed hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee echtIk had echt dreads
Ja natuurlijk is het lekkerMaar heb er zelf het geduld niet voor denk ik..
En het gaat juist om het begin van die lange plukken, daar kan ik moeilijk bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |