1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Mijn meneer heeft wat langer haarquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn meneer is kalend
enheulsekseh
![]()
Nee plukjes haar vind ik ook niks hoppa gewoon de tondeuse erover.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn meneer heeft wat langer haar![]()
![]()
Alleen als het te lang wordt stuur ik 'm naar de kapper en dat vindt hij irritantMaar ik weiger te kijken naar van die wijd naar buiten staande plukjes.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, dan is het nu al zeker dat jouw meneer niet mijn vriendin wordt
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan moet je eens proberen er een klein kneepje uit een tube Calmera haarhersteller in je haar te verdelen na het wassen (niet uitspoelen dus), dat spul doet wonderen en maakt het borstelen stukken makkelijker.
Dit dus:
[ afbeelding ]
Tondeuse? Nee joh, kapper! Haar is te lang voor een tondeuse. Dan blijft er niks over.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee plukjes haar vind ik ook niks hoppa gewoon de tondeuse erover.
Ahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:46 schreef Ynske het volgende:
saar nog eens in de rebount
[ afbeelding ]
@nieslief, ik heb een spiegelreflex camera waar ik alles mee doe, die ligt nu in Utrecht want had niet gepland om langer dan t weekend hier te zijn. wilde een foto van Saar laten zien, en dan ligt er hier een compact die t denkwerk voor je doet, en dat is dan best moeilijk als je gewent bent alles zelf te doen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tondeuse? Nee joh, kapper! Haar is te lang voor een tondeuse. Dan blijft er niks over.
Sorry ik was niet duidelijk denk ik. Het ging mij om het dan blijft er bijna niets over.....quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry ik was niet duidelijk denk ik. Het ging mij om het dan blijft er bijna niets over.....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Nou dan niet hoor.
Heer G. doet tegenwoordig aan de tondeuse er over geloof ik. Dan moet je van Greys maar een foto bietsen
Oh maar ik wil best wel een foto zien hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Nou dan niet hoor.
Heer G. doet tegenwoordig aan de tondeuse er over geloof ik. Dan moet je van Greys maar een foto bietsen
Neequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh maar ik wil best wel een foto zien hoor.
oOoooOooOOooOOooooOOOOOoOOoOoOoooOOoOoooooOooohquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee![]()
nu hoeft het niet meer
lief hmquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oOoooOooOOooOOooooOOOOOoOOoOoOoooOOoOoooooOoooh![]()
![]()
Zeker!!!!! En zo gezellig samen...quote:
Nog een kusje erop??quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee![]()
nu hoeft het niet meer
ja op schoolquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:51 schreef nieslief het volgende:
Yns: weleens een grootbeeld in handen gehad??
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:49 schreef tombolafan het volgende:
kijk, het vriendinnetje van Bram als puber; (veel te grote oren voor het kleine koppie...)
[ afbeelding ]
Kan geen foto's maken nuquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik een foto van jouw 3 mannen terug krijg
apart wel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kan geen foto's maken nu![]()
En heb ook niks op pc staan van de mannen samen.
dat word over 20 jaar een van de toppersquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh god, ik verpest mn oppaskinderen echt... hoor ik ineens naast me:
"mama mia, ko aken, mij mij, sist joe"
en
"jas wan loek nananananananana"
en dan zo'n heel trots koppie:
"zo moet dat he, tombolafan?"![]()
(hij is 2,5...)
* niet meer zo vaak abba draaien gaat...
Ja hequote:
Puter is leeg en kiddo's willen nu niet op de foto probeer het morgen okee?quote:
Ik zeg altijd dat ie homo is/wordt...quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat word over 20 jaar een van de toppersjouw schuld
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
he wacht is diteen yummie smilie? zie ik nu pas
ik dacht altijd dat 'ie zijn tong in zijn oog stak
ach dat valt nog mee, maar hou em weg bij de glittersquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ie homo is/wordt...
ik ging me laatst omkleden bij hen thuis, zegt ie om de 5 tellen:
"Oh, zusje, kijk eens, Tombolafan mooie kleren aan!!!"
![]()
![]()
![]()
quote:[..]
t is geen kameleon!
Ik zoek me rot.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben vrijdagmiddag borrelen![]()
Nies, ik ben wel benieuwd nu hoor naar jouw mannen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach dat valt nog mee, maar hou em weg bij de glitters![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben vrijdagmiddag borrelen![]()
Nies, ik ben wel benieuwd nu hoor naar jouw mannen
Ze zijn énig.quote:
vanaf 23 december op rtl8quote:
Dat dacht ik ook altijd... Maar tot nu toe zijn al onze (logeer)katten bang voor de konijnen (zelfs voor de dwergjes...quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ze zijn énig.
Alleen zullen mijn katten daar anders over denken.![]()
En katten vind ik net iets leuker nog dan konijnen.
weet je wie divine is / wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
not a chance... 2 oudere zusjes met make-up en glitters in overvloed...
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle voelt zich een beetje ziekjes
Ik ga na het eten lekker vroeg naar bed denk ik
Wat de dirrrrrtey writer zegt.quote:
Oh echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr. lief 4 jaar geleden (recenter lukte niet maar hij veranderd weinig) oh en je kunt wel raden wanneer dat was......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door nieslief op 04-12-2009 17:31:55 (spoiler herstelt) ]As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Ow!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
de irc is deaud, valt me tegen van je A-E
Nee echtquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Oh en PF, zeg nou gewoon dat je het lékker vindt als je vriendje je haar borstelt en niet dat je dat zelf niet meer kunt omdat het 'zo lang' is![]()
Juist als je haar heel lang is kan je gewoon de achterste plukken over je schouder halen en zo borstelen. Dat kán gewoon niet, dat je je eigen haar niet kunt borstelen, prinsesje!
Omdat FOK! niet down is. Doh!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
de irc is deaud, valt me tegen van je A-E
vervelend is dat het, als je haar zelf dreads gaat makenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee echtIk had echt dreads
Ja natuurlijk is het lekkerMaar heb er zelf het geduld niet voor denk ik..
En het gaat juist om het begin van die lange plukken, daar kan ik moeilijk bij..
Done nou klopt het wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
Niesje, ik zie twee keer dezelfde foto
Maar wat een leuuuuuuke jongetjes!
Als je dreads had doe je echt iets niet goed hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
[..]
En het gaat juist om het begin van die lange plukken, daar kan ik moeilijk bij..
Had je nu mijn haartip over dat haarspul gelezen P.F.?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!quote:
Jij liever dan ik....quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb lekker een Herman van Veen kerstCD besteld.
Woeiiiiiiiiiiiiii![]()
Ik kam het maar 1x per week of zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dreads had doe je echt iets niet goed hoor![]()
(niet lelijk bedoeld).
Of was het de bedoeling en heb je ze er daarna uit gehaald?
En het begin van de lange plukken, bedoel je dan gewoon het gedeelte dat op je hoofd begint?
Want als je je haar wast kan je toch ook gewoon met je eigen handen bij de achterkant van je hoofd?
Ik heb volgens mij langer haar (toch?) dan jij, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand niet zijn eigen haar kan borstelenMijn moeder deed dat vroeger altijd elke avond voor me, lekkerrrrrrrrrrr
Misschien wat A-E zei, wat serum of creme er in waardoor je het na het wassen zo even heel makkelijk kan doorkammen?
Nee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had je nu mijn haartip over dat haarspul gelezen P.F.?
Smaken verschillen (gelukkig wel, anders was het maar saai!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij liever dan ik....![]()
no offence
Wij waren zaterdag-frieters. En op zondagavond pasta of rijst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
dat is echt iets typisch nederlands he, vrijdag friet, deden wij ook altijd
Smaken verschillen, dat is duidelijk. Maar evengoed is het lekker om wat voor jezelf te kopen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik heb lekker een Herman van Veen kerstCD besteld.
Woeiiiiiiiiiiiiii![]()
Waarom dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kam het maar 1x per week of zoZou al heel wat schelen als ik dat vaker deed maar het is steeds zo een onderneming
En het zit eigenlijk altijd wel prima
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Smaken verschillen, dat is duidelijk. Maar evengoed is het lekker om wat voor jezelf te kopen.
Zelf houdt ik het met kerst liever hierbij.
[ afbeelding ]
Ik snap je hoor. Het is een prachtige troubadour. Maar ik moet eerlijk toegeven dat een cd vol van zijn nummers ook voor mij iets teveel zou zijn. En hij heeft mij wat teveel vibrato in zijn stem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Smaken verschillen (gelukkig wel, anders was het maar saai!).
Ik vind Herman van Veen mijn hele leven al geweldig, ik vind zijn stem verslavend
Dit jaar ook weer twee keer naar dezelfde theatershow geweest en als het aan mij lag ging ik elke week
Ja dat lijkt me ook enig, maar niet voor als mijn ouders komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Smaken verschillen, dat is duidelijk. Maar evengoed is het lekker om wat voor jezelf te kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil wel in bad, maar ik heb op de hele bovenverdieping de verwarming uitstaan tegenwoordig... duurt lang voor het daar warm is nu denk ik...quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Subtle, niets wat een lekker warm bad en een paracetamolletje niet op kan lossen? En daarna in een foute trainingsbroek en een dikke trui en sokken lekker op de bank? Of echt ziek ziek?
Ik was het 1 of 2x per week maar onder de douche blijft het een grote haarbal, en die bal droogt heeeel langzaam zodat het kammen echt lastig gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan?
Gewoon elke keer als je je haar hebt gewassen (je kunt je haar ook soms alléén met cremespoeling wassen) daarna even met grove kam doorkammen en je hebt nergens meer last van
En in het vorige topic aan het eind stond een plaatje en een tip van A-E voor haarspul!
Dan moet je eens proberen een klein kneepje uit een tube Calmera haarhersteller in je haar te verdelen na het wassen (niet uitspoelen dus), dat spul doet wonderen en maakt het borstelen stukken makkelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |