Wat is je sterrenbeeld?quote:
k lees ook zwaardere boeken hoorquote:
quote:
Ow... maar je MOET mee! Je kunt met mij meerijden, dat weet je he? Mag je in mijn oto trippen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, niets wat echt goed genoeg werkt. En dat wat "redelijk" werkt werkt bij mij zo sterk dat ik niet kan autorijden
Maar meestal trek ik me er op het laatste moment gewoon niets van aan... als ik op straat een hond zie aai ik 'm ook en in een restaurant eet ik ook het potje met warme chocoladesaus bij het ijsje helemaal leeg, terwijl ik weet dat ik dan een uur lang loop te piepen van de astma
Jouw pakje is ten minste ergens in de buurt. Ik heb nog niks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
godverdegodver, ze hebben mijn pakje afgegeven bij de buren... die stomme muts is bijna nooit thuis, en als ze er is loopt ze te schelden met d'r Hells Angel vriendje, dan ga ik ook niet echt aanbellen
IK WIL MIJN PAKJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, net twee weken Expeditie Robinson gekeken.Ik ben weer bij. De poezels hadden me echt gemist, Naartjie heeft ruim een uur op schoot gelegen (normaal max 10 minuten) en Yoko en Satsu hebben elkaar afgewisseld voor de overige plaats.
![]()
Nu douchen en aankleden en naar de stad. Eten en sint inkopen doen. En wellicht pakketje posten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh ja da's wel leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow... maar je MOET mee! Je kunt met mij meerijden, dat weet je he? Mag je in mijn oto trippen.
Het is mijn Lonely Plant China denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Cat22 het volgende:
Jouw pakje is ten minste ergens in de buurt. Ik heb nog niks.
*stampvoet*
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Cat22 het volgende:
Nou ja "leuk" ... lekker is een beter woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ja maar het moet wel 'makkelijk' te organiseren blijven. Zonder reserveringen enzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Cat22 het volgende:
Greys: hadden we het de vorige keer niet over dat het afscheid zo patsboem was? En dat het leuker was om het af te sluiten met een etentje? = niet Mac dus?![]()
Of ter plekke gewoon kijken of er ergens iets te eten is in een eetcafe of zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het moet wel 'makkelijk' te organiseren blijven. Zonder reserveringen enzo
Ik had de vorige keer de Mac ook al leuk en goed gevonden hoor, ik had daar destijds helemaal niet door dat er nog een paar naar de Mac gingenAnders hadden wij ook wel mee gegaan.
Maar ik vind eigenlijk alles prima, dus mocht het dit keer echt lukken qua afspreken die dag en mocht iedereen het zeker weten, dan kunnen we best ergens wat gaan eten ánders dan de Mac
Dat kan ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Of ter plekke gewoon kijken of er ergens iets te eten is in een eetcafe of zo
Grappig ook hoe de newsposter dan vindt dat je dan 'een groepje dierenknuffelaars' bent als je de straf te laag vindtquote:
Bahquote:
Oi!quote:
ja internet zit vol stoere jongensquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Grappig ook hoe de newsposter dan vindt dat je dan 'een groepje dierenknuffelaars' bent als je de straf te laag vindt
Dan ben je gewoon een gestoord kutkind inderdaad.quote:
Huh? Wat was dat dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
En die 'mensen' in Nederland die dat teckeltje in een bench én met een muilkorfje om 'bewaarden' met wel eten in de bench maar ja, jammer, daar kon ie niet van eten door dat muilkorfje, die moeten ook achter slot en grendel want die sporen ook voor geen meter
Oooh wat leuk! Dat vroeg ik het vorige topic, en de eerst volgende keer is al heel snelquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik sla weer door!
Wiki van het DTH lijstje gemaakt omdat ik het anders steeds moet zoeken!
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari? Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo? Daarna indien gewenst wat eten bij de Mac o.i.d. voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- Nokwanda
- MrSubtle
- MissBliss
Dit lijstje staat HIER
berichtje eerder deze dag, teckel was mishandeld, naar asiel gebracht, werd geadopteerd, en vervolgens weer mishandeldquote:
Teckeltje mishandeld.quote:
deze dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef Greys het volgende:
Word je als teckeltje verwaarloosd en mishandeld.
Kom je in een asiel.
Komen er mensen die je adopteren.
En die mishandelen je nog even wat erger![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tig_behandeld__.html
Ik word daar echt treurig vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Teckeltje mishandeld.
Teckeltje kwam in het asiel.
Werd geadopteerd.
Werd gewoon weer en nog erger mishandeld
http://www.telegraaf.nl/b(...)andeld__.html?p=26,1
Ik hoop dat ie naar Dierenthuis mag of bij iemand terecht komt nu die hem de hele dag vertroetelt en biefstuk voert voor alle geleden ellende. Het zal eens tijd worden.
jep, daarom vind ik het ook raar dat hier zo lichtvoetig naar gekeken wordquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Seriously, dan ben je toch gewoon letterlijk gestoord?
Dan is de kans er dat je zo ook met je medemens omgaat, omdat je bepaalde gevoelens mist die normale mensen wel hebben.
na sinterklaas subtle, naaa sinterklaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben gewoon WEER terug van kerstboomshoppen, zonder kerstboom...
Ze zijn gewoon nog steeds nergens te koop
Er zitten toch wel gradaties in vind ik hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
t is ook gestoord, maar dat is pesten ook, en kinderen slaan, en dieren mishandelen etc ok
Ja maar ik ben met kerst weer weg, dan heb ik er nauwelijks lol vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na sinterklaas subtle naaa sinterklaas
Raar? In Nederland?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, daarom vind ik het ook raar dat hier zo lichtvoetig naar gekeken word
het is op zijn minst een indicatie dat er wat ernstig mis is
Nou, echt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
Maar wat ontzettend sneu voor dat dier dat het hem ook nog eens twee keer overkomtDat is wel heeeel toevallig..
misschien moeten we dierenmishandelaars maar eens 5 km te hard laten rijden op de snelweg, dan doet de politie er wat aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Raar? In Nederland?
Een halfslachtig 'foei' is wat de daders krijgen.
http://www.bluegreen.nl/website/index.php ik weet zeker dat zij ze al verkopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb alleen loofbomen in mijn tuin staanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Kun je er niet een uit je tuin uitgraven?!
Hornbach hebben wij 'm gehaaldquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef MrSubtle het volgende:
182 kmquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.bluegreen.nl/website/index.php ik weet zeker dat zij ze al verkopen
Ja morgen wel? Ze liggen er al dagen, maar allemaal achter hekken en zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hornbach hebben wij 'm gehaald![]()
Maar vanaf morgen ook bij de Gamma en Praxis etc.
Waarschijnlijk nooit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het echt het laagste wat je als mens kan doen. Een beest dat zich niet kan verweren of uiten of beklag doen zo behandelen. Omdat het ondergeschikt is aan ons mensen moet je het ook maar als minderwaardig behandelen?![]()
Wanneer gaan de straffen voor dierenmishandeling omhoog?
pesten valt niet onder niet prettig gedrag, je moet eens weten hoeveel mensen er een trauma aan overhouden, en plus dat t vaak uit de hand loopt en doorgaat in lichamelijk mishandelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten toch wel gradaties in vind ik hoor.
Iemand pesten op school is niet prettig gedrag, maar iemand (of het nou een dier of een kind is) moedwillig zoveel pijn doen of vermoorden (zoals die kat) en er dan nog van genieten ook... nou da's gewoon gestoordheid van de bovenste plank.
Ik las dat het bij hen vanaf morgen is dus wij hebben ernstig gezocht naar ergens waar ze woensdag al verkoop hadden, dat was dus de hornbach.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja morgen wel? Ze liggen er al dagen, maar allemaal achter hekken en zoecht bizar
Wat leukquote:
Pesten is kut. Agree.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
pesten valt niet onder niet prettig gedrag, je moet eens weten hoeveel mensen er een trauma aan overhouden, en plus dat t vaak uit de hand loopt en doorgaat in lichamelijk mishandelen
enfin, dat moet niet kunnen.
maar dit moet ook niet kunnen, daar zou men veel eerder en zwaarder op moeten ghandelen
maar hey ze hebben ze welquote:
Ja da's waar, ze liggen al maanden plat waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las dat het bij hen vanaf morgen is dus wij hebben ernstig gezocht naar ergens waar ze woensdag al verkoop hadden, dat was dus de hornbach.
Maar of je 'm gisteren, volgende week of over twee weken haalt. Ze zijn allemaal al drie maanden geleden gekapt.
Maar een mens kan zich altijd nog verweren en die kan rationeel nog bedenken dat het probleem bij de pester ligt en niet aan zichzelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
pesten valt niet onder niet prettig gedrag, je moet eens weten hoeveel mensen er een trauma aan overhouden, en plus dat t vaak uit de hand loopt en doorgaat in lichamelijk mishandelen
enfin, dat moet niet kunnen.
maar dit moet ook niet kunnen, daar zou men veel eerder en zwaarder op moeten ghandelen
jep, ben vroeger verschrikke;lijk gepest door iemand, na de puberteit was het eigenlijk best een degelijke kerelquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Yns, mijn 'niet prettig gedrag' was wat te mild, maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Iemand die iemand op school pest, daarvan heb ik nog het gevoel/hoop dat het goed kan komen met diegene, ooit. Iemand die een kat in de oven propt daar geloof ik dat niet van.
achossiequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
Even iets vrolijkers: Ik mag zo ook naar buiten om cadeautjes te kopen maar ik heb geen zin!
laten borstelen nog wel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb net mijn haar laten borstelen dus ik ga het niet weer nat maken!
Ja... Door m'n vriendjequote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja... Door m'n vriendjeMaar ik kan er zelf niet zo goed meer bij nu het zo lang is dus doet hij het af en toe als ik te erge klitten heb
engelse uitdrukking, betekend dat je van een verplichting af bentquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
off the hook
is dat offtopic of zo?
Zo ja: En, wie borstelt zijn huisdieren wel eens? ()
ik borstel mn konijn!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
off the hook
is dat offtopic of zo?
jeeeeeeeeeeeeejjjjjquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Even hardop juichen hoor...
IK HEB LANG WEEKEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry!
je vriendje...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
Ja hij wil een vriendinnetje met lang haarquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
engelse uitdrukking, betekend dat je van een verplichting af bent![]()
off topic hier, wanneer waren we voor het laatst on topic?
ehm... kun je offtopic in een slowchat dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
engelse uitdrukking, betekend dat je van een verplichting af bent![]()
off topic hier, wanneer waren we voor het laatst on topic?
must resist.... must resist...quote:
pluisquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik borstel mn konijn!
... angorakonijn...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik borstel mn konijn!
... angorakonijn...
![]()
[ afbeelding ]
Pluis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
must resist.... must resist...
[..]
pluis
ja daar heeft hij wel gelijk inquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hij wil een vriendinnetje met lang haar!
Wat danquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja daar heeft hij wel gelijk in![]()
maar ja, wat lang haar betreft ben ik misschien bevooroordeeld
Ik heb ook lang haar en borstel mijn haar altijd zelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja... Door m'n vriendjeMaar ik kan er zelf niet zo goed meer bij nu het zo lang is dus doet hij het af en toe als ik te erge klitten heb
ah... hij heette vroeger Pluis namelijk (komt uit het asiel) dus ik dacht je herkent m!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, fluff, pluis, watjes, haar
dat konijn
Lief.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik borstel mn konijn!
... angorakonijn...
![]()
[ afbeelding ]
Je (jullie) hebt (hebben) het wel bont gemaakt vannacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
tering, lijkt wel of ik aan de coke zit, als ik zo mijn posts teruglees
Ja als ik dat doe dan zit het extra in de knoop als ik mijn hoofd weer normaal doe...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar en borstel mijn haar altijd zelf.
Het makkelijkst borstelt het als ik met m'n hoofd voorover ga hangen.
de hele zooi aan de drugs vannacht zeker...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
tering, lijkt wel of ik aan de coke zit, als ik zo mijn posts teruglees
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik vind dat alles lang haar moet hebben, zelfs mannen![]()
vind eht gewoon leuk staan
vervelend he, raak daar ook nog steeds niet gewend aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
ow en wist je al dat als je een SLR gewend bent t heel moeilijk is om een goede foto te maken met een compact waar je alles aan over moet laten
Check: moeder is fotograafquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
ow en wist je al dat als je een SLR gewend bent t heel moeilijk is om een goede foto te maken met een compact waar je alles aan over moet laten
Dan moet je eens proberen er een klein kneepje uit een tube Calmera haarhersteller in je haar te verdelen na het wassen (niet uitspoelen dus), dat spul doet wonderen en maakt het borstelen stukken makkelijker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja als ik dat doe dan zit het extra in de knoop als ik mijn hoofd weer normaal doe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |