Ik las dat het bij hen vanaf morgen is dus wij hebben ernstig gezocht naar ergens waar ze woensdag al verkoop hadden, dat was dus de hornbach.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja morgen wel? Ze liggen er al dagen, maar allemaal achter hekken en zoecht bizar
Wat leukquote:
Pesten is kut. Agree.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
pesten valt niet onder niet prettig gedrag, je moet eens weten hoeveel mensen er een trauma aan overhouden, en plus dat t vaak uit de hand loopt en doorgaat in lichamelijk mishandelen
enfin, dat moet niet kunnen.
maar dit moet ook niet kunnen, daar zou men veel eerder en zwaarder op moeten ghandelen
maar hey ze hebben ze welquote:
Ja da's waar, ze liggen al maanden plat waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las dat het bij hen vanaf morgen is dus wij hebben ernstig gezocht naar ergens waar ze woensdag al verkoop hadden, dat was dus de hornbach.
Maar of je 'm gisteren, volgende week of over twee weken haalt. Ze zijn allemaal al drie maanden geleden gekapt.
Maar een mens kan zich altijd nog verweren en die kan rationeel nog bedenken dat het probleem bij de pester ligt en niet aan zichzelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
pesten valt niet onder niet prettig gedrag, je moet eens weten hoeveel mensen er een trauma aan overhouden, en plus dat t vaak uit de hand loopt en doorgaat in lichamelijk mishandelen
enfin, dat moet niet kunnen.
maar dit moet ook niet kunnen, daar zou men veel eerder en zwaarder op moeten ghandelen
jep, ben vroeger verschrikke;lijk gepest door iemand, na de puberteit was het eigenlijk best een degelijke kerelquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Yns, mijn 'niet prettig gedrag' was wat te mild, maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Iemand die iemand op school pest, daarvan heb ik nog het gevoel/hoop dat het goed kan komen met diegene, ooit. Iemand die een kat in de oven propt daar geloof ik dat niet van.
achossiequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
Even iets vrolijkers: Ik mag zo ook naar buiten om cadeautjes te kopen maar ik heb geen zin!
laten borstelen nog wel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb net mijn haar laten borstelen dus ik ga het niet weer nat maken!
Ja... Door m'n vriendjequote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja... Door m'n vriendjeMaar ik kan er zelf niet zo goed meer bij nu het zo lang is dus doet hij het af en toe als ik te erge klitten heb
engelse uitdrukking, betekend dat je van een verplichting af bentquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
off the hook
is dat offtopic of zo?
Zo ja: En, wie borstelt zijn huisdieren wel eens? ()
ik borstel mn konijn!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
off the hook
is dat offtopic of zo?
jeeeeeeeeeeeeejjjjjquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Even hardop juichen hoor...
IK HEB LANG WEEKEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry!
je vriendje...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
Ja hij wil een vriendinnetje met lang haarquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
engelse uitdrukking, betekend dat je van een verplichting af bent![]()
off topic hier, wanneer waren we voor het laatst on topic?
ehm... kun je offtopic in een slowchat dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
engelse uitdrukking, betekend dat je van een verplichting af bent![]()
off topic hier, wanneer waren we voor het laatst on topic?
must resist.... must resist...quote:
pluisquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik borstel mn konijn!
... angorakonijn...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik borstel mn konijn!
... angorakonijn...
![]()
[ afbeelding ]
Pluis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
must resist.... must resist...
[..]
pluis
ja daar heeft hij wel gelijk inquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hij wil een vriendinnetje met lang haar!
Wat danquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja daar heeft hij wel gelijk in![]()
maar ja, wat lang haar betreft ben ik misschien bevooroordeeld
Ik heb ook lang haar en borstel mijn haar altijd zelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja... Door m'n vriendjeMaar ik kan er zelf niet zo goed meer bij nu het zo lang is dus doet hij het af en toe als ik te erge klitten heb
ah... hij heette vroeger Pluis namelijk (komt uit het asiel) dus ik dacht je herkent m!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, fluff, pluis, watjes, haar
dat konijn
Lief.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik borstel mn konijn!
... angorakonijn...
![]()
[ afbeelding ]
Je (jullie) hebt (hebben) het wel bont gemaakt vannacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
tering, lijkt wel of ik aan de coke zit, als ik zo mijn posts teruglees
Ja als ik dat doe dan zit het extra in de knoop als ik mijn hoofd weer normaal doe...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar en borstel mijn haar altijd zelf.
Het makkelijkst borstelt het als ik met m'n hoofd voorover ga hangen.
de hele zooi aan de drugs vannacht zeker...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
tering, lijkt wel of ik aan de coke zit, als ik zo mijn posts teruglees
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik vind dat alles lang haar moet hebben, zelfs mannen![]()
vind eht gewoon leuk staan
vervelend he, raak daar ook nog steeds niet gewend aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
ow en wist je al dat als je een SLR gewend bent t heel moeilijk is om een goede foto te maken met een compact waar je alles aan over moet laten
Check: moeder is fotograafquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
ow en wist je al dat als je een SLR gewend bent t heel moeilijk is om een goede foto te maken met een compact waar je alles aan over moet laten
Dan moet je eens proberen er een klein kneepje uit een tube Calmera haarhersteller in je haar te verdelen na het wassen (niet uitspoelen dus), dat spul doet wonderen en maakt het borstelen stukken makkelijker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja als ik dat doe dan zit het extra in de knoop als ik mijn hoofd weer normaal doe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |