berichtje eerder deze dag, teckel was mishandeld, naar asiel gebracht, werd geadopteerd, en vervolgens weer mishandeldquote:
Teckeltje mishandeld.quote:
deze dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef Greys het volgende:
Word je als teckeltje verwaarloosd en mishandeld.
Kom je in een asiel.
Komen er mensen die je adopteren.
En die mishandelen je nog even wat erger![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tig_behandeld__.html
Ik word daar echt treurig vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Teckeltje mishandeld.
Teckeltje kwam in het asiel.
Werd geadopteerd.
Werd gewoon weer en nog erger mishandeld
http://www.telegraaf.nl/b(...)andeld__.html?p=26,1
Ik hoop dat ie naar Dierenthuis mag of bij iemand terecht komt nu die hem de hele dag vertroetelt en biefstuk voert voor alle geleden ellende. Het zal eens tijd worden.
jep, daarom vind ik het ook raar dat hier zo lichtvoetig naar gekeken wordquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Seriously, dan ben je toch gewoon letterlijk gestoord?
Dan is de kans er dat je zo ook met je medemens omgaat, omdat je bepaalde gevoelens mist die normale mensen wel hebben.
na sinterklaas subtle, naaa sinterklaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben gewoon WEER terug van kerstboomshoppen, zonder kerstboom...
Ze zijn gewoon nog steeds nergens te koop
Er zitten toch wel gradaties in vind ik hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
t is ook gestoord, maar dat is pesten ook, en kinderen slaan, en dieren mishandelen etc ok
Ja maar ik ben met kerst weer weg, dan heb ik er nauwelijks lol vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na sinterklaas subtle naaa sinterklaas
Raar? In Nederland?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, daarom vind ik het ook raar dat hier zo lichtvoetig naar gekeken word
het is op zijn minst een indicatie dat er wat ernstig mis is
Nou, echt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
Maar wat ontzettend sneu voor dat dier dat het hem ook nog eens twee keer overkomtDat is wel heeeel toevallig..
misschien moeten we dierenmishandelaars maar eens 5 km te hard laten rijden op de snelweg, dan doet de politie er wat aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Raar? In Nederland?
Een halfslachtig 'foei' is wat de daders krijgen.
http://www.bluegreen.nl/website/index.php ik weet zeker dat zij ze al verkopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb alleen loofbomen in mijn tuin staanquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Kun je er niet een uit je tuin uitgraven?!
Hornbach hebben wij 'm gehaaldquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef MrSubtle het volgende:
182 kmquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.bluegreen.nl/website/index.php ik weet zeker dat zij ze al verkopen
Ja morgen wel? Ze liggen er al dagen, maar allemaal achter hekken en zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hornbach hebben wij 'm gehaald![]()
Maar vanaf morgen ook bij de Gamma en Praxis etc.
Waarschijnlijk nooit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het echt het laagste wat je als mens kan doen. Een beest dat zich niet kan verweren of uiten of beklag doen zo behandelen. Omdat het ondergeschikt is aan ons mensen moet je het ook maar als minderwaardig behandelen?![]()
Wanneer gaan de straffen voor dierenmishandeling omhoog?
pesten valt niet onder niet prettig gedrag, je moet eens weten hoeveel mensen er een trauma aan overhouden, en plus dat t vaak uit de hand loopt en doorgaat in lichamelijk mishandelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten toch wel gradaties in vind ik hoor.
Iemand pesten op school is niet prettig gedrag, maar iemand (of het nou een dier of een kind is) moedwillig zoveel pijn doen of vermoorden (zoals die kat) en er dan nog van genieten ook... nou da's gewoon gestoordheid van de bovenste plank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |