Neequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had je ook plots trek in augurken en slagroom?
Een middagje Elies d'r adoptiehond aaien, misschien hondjes borstelen of de ponystal uitmesten ofzoquote:
Ik heb daar heel veel zin in, maar dat laat ik nog wel weten als we terug zijn van vakantie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Maar er was reclame op tv over frikandellen 'Hoe maakt u het, meneer Beckers?' () en toen had ik ineens trek in nacho's ook al weet ik niet of ik ze lust. Logisch, toch?
[..]
Een middagje Elies d'r adoptiehond aaien, misschien hondjes borstelen of de ponystal uitmesten ofzo
Wie wil mag mee! Ingetje en Stali en Barbaaf en JJH gingen al mee geloof ik!
Maar die chips verbranden dan dus niet in de oven?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef nokwanda het volgende:
Is zalig met gerulde rundergehakt op de bodem, dan tortillachips (naturel) erop en daaroverheen dan gesmolten kaas. In de oven tot de kaas gesmolten is. En dat dan serveren met echte zelfgemaakte guacamole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's goed!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb daar heel veel zin in, maar dat laat ik nog wel weten als we terug zijn van vakantie.
Zo lang doet kaas er niet over om te smelten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die chips verbranden dan dus niet in de oven?
Mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Eliesjeeeeeeeeeeeee, ik heb DTH gebeld maar ze nam niet op en dus ingesproken en ik heb er ook meteen maar een mail achteraan gegooid of we zaterdagmiddag 9 januari welkom zijn!
Oooh, wat leuk! Eens kijken of ik dan ook kan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 @ 14:17 schreef Greys het volgende:
Een middagje Elies d'r adoptiehond aaien, misschien hondjes borstelen of de ponystal uitmesten ofzo
Ooh leuk! Ik kijk wel even of ik mee ga. Ik zou het super leuk vinden, maar ben echt heeeel erg allergisch voor de meeste dierenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
En, lijkt ie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef nokwanda het volgende:
En @Greys... ja, dat dacht ik ook al... die verklaring.
En ik weet niet of hij in het echt lijkt op Van Velzen. Ik heb niet meer dan een vage indruk van Herr G.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En, lijkt ie?
Doe maar liever niet quoten, haal ik ze zo weer wegDie eerste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had je soms geen kleren aan bij het nemen van die foto Greys?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En, lijkt ie?
Doe maar liever niet quoten, haal ik ze zo weer weg
Die foto is grappig he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die eerste fotohad je soms geen kleren aan bij het nemen van die foto Greys?
Heb ik in het begin ook altijd gedachtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik had een veel oudere man in mn hoofd (doordat jij altijd zegt "de heer G." dat klinkt zo oud...)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Eliesjeeeeeeeeeeeee, ik heb DTH gebeld maar ze nam niet op en dus ingesproken en ik heb er ook meteen maar een mail achteraan gegooid of we zaterdagmiddag 9 januari welkom zijn!
Da's alleen maar omdat er iets muzikaals op de foto is denk ik toch?quote:
Vooral zo leuk omdat ze allebei zo kijken:quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto is grappig he?![]()
Was nog in mijn oude appartementje in Rotterdam, nog niet in dit huis.
Mijn gele hoekbank nog![]()
Gaaaaaaf! Ik ga vast op mijn zoenen oefenenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Dierenthuis bezoekje zaterdag 9 januari
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
Willen en kunnen nog even onder voorbehoud:
- Stali
- Nokwanda
- MrSubtle
- MissBliss
Oh dat was een tijdje 'normaal' hier dat we er zo over spraken. Als het over de man van Ingetje ging dan heette die 'Heer Ingetje' en die van mij werd 'Heer Greys' (kort: heer Gquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik had een veel oudere man in mn hoofd (doordat jij altijd zegt "de heer G." dat klinkt zo oud...)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Bijoux ligt op het schapevachtje voor de kachel te grillen en is helemaal warm. Gaat mijn luv erbij zitten om haar te knuffen. Zegt ie: "Hey, ouwe tosti"
Voor ons of voor de beesjes of beide?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaaaaaaf! Ik ga vast op mijn zoenen oefenen![]()
Meer door de stoppels, zijkant en haarkleur op die foto.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's alleen maar omdat er iets muzikaals op de foto is denk ik toch?
Ik vind hem dan nog eerder op die tweede foto met die ekster een beetje lijken.
Maar eigenlijk vind ik hem helemaal niet lijken, pfieuw
Ik ga jou knetterhard tegen de muur drukk'nquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef nokwanda het volgende:
Voor ons of voor de beesjes of beide?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor ons of voor de beesjes of beide?
Ik heb hooikoortsquote:
Ik vind jou zooooo bruutquote:
Hier nóg meer gezamenlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vooral zo leuk omdat ze allebei zo kijken:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier nóg meer gezamenlijkverbaasde blik
Die foto's van mannen mag je latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar foto's van baby Bink mogen wel![]()
![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga jou knetterhard tegen de muur drukk'nVast oefenen voor de film
Owkee... ik zit te werken. Al ongeveer 72 uur aan een stuk. Want mijn leverancier heeft het wederom laten afweten, dus ik moet het zelf doen. En ik ben het zo schijtbeu dat ik er baldadig van ben.
Sorry
Kusje voor iedereen
Ik heb bijna geen foto's van baby Bink, want toen waren er nog geen digitale camera's geloof ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die foto's van mannen mag je laten![]()
maar foto's van baby Bink mogen wel![]()
![]()
Nee, niets wat echt goed genoeg werkt. En dat wat "redelijk" werkt werkt bij mij zo sterk dat ik niet kan autorijdenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Subtle, zijn daar geen pilletjes voor dat je het wel een middagje trekt, die beestjes?
Nou dan ga op z'n minst een keer shoppen met die heer van je. Hij heeft op 3 foto's hetzelfde aan, terwijl Bink 3 verschillende leeftijden heeftquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen foto's van baby Bink, want toen waren er nog geen digitale camera's geloof ik
Op die foto's met Heer G is Bink ook al 8 ofzo, maar ze ziet er daar nog zo jong uit
Nu op haar richting-de-14e gaan de jaartjes tellen.
Huh?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou dan ga op z'n minst een keer shoppen met die heer van je. Hij heeft op 3 foto's hetzelfde aan, terwijl Bink 3 verschillende leeftijden heeft![]()
Ohquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik leg het verkeerd uit he?Maar op alledrie die foto's is Bink een jaar of 8.
En nu bijna 14. Dus ziet ze er daar heel jong uit
Oh heb je 't water gelegen?quote:
ben blij dat t niet geweigerd isquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
godverdegodver, ze hebben mijn pakje afgegeven bij de buren... die stomme muts is bijna nooit thuis, en als ze er is loopt ze te schelden met d'r Hells Angel vriendje, dan ga ik ook niet echt aanbellen
IK WIL MIJN PAKJE
quote:
Nog steeds niets terug?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]goed boek erbij waar bij de Hoofdpersoon in Kwestie iedere maand een ander sterrenbeeldmeneer neukt
Ik zie je al helemala daar aan de deur staan met je roze overhemd tegenover een hell's angel in het zwart leder met tattoosquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
godverdegodver, ze hebben mijn pakje afgegeven bij de buren... die stomme muts is bijna nooit thuis, en als ze er is loopt ze te schelden met d'r Hells Angel vriendje, dan ga ik ook niet echt aanbellen
IK WIL MIJN PAKJE
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie je al helemala daar aan de deur staan met je roze overhemd tegenover een hell's angel in het zwart leder met tattoos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |