quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij eindelijk laarsjes, heeft hij geen overhemd...lekker stel zijn jullie!
I know! Maar echt tof dat bijna alle pakjes er al zijn! Dat moet ook wel wat vandaag was de uiterste verzend datum. En nu kan iedereen lekker nog 10 dagen starenquote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Net mail van lootjestrekken.nl: nog 10 dagen, laatste kans om mijn lootje aan te passen.![]()
* kijkt naar SS pakje op de kast*
en het was gister al zo'n feestje!quote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef nieslief het volgende:
Rammstein sluit openingsavond pinkpop af!!!!!
Of ik moet lief naar mijn broer kijken en om een trekhaak zeurenquote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef Maes het volgende:
Zit nix anders op er moet een station komen met trekhaak
Nee niet een trekhaak op die mooie nieuwe auto, dat is zonde. Niet doen hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ik moet lief naar mijn broer kijken en om een trekhaak zeuren
Ik kan niet eens rijden met een aanhangwagen (of eigenlijk: geen idee; nooit gedaan).quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Maes het volgende:
Nee niet een trekhaak op die mooie nieuwe auto, dat is zonde. Niet doen hoor.
Tuurlijk ik kom wel helpenquote:
in je wat?quote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
Ik ben potverdrie ¤ 4379.20 kwijt in mijn exploitatie. Blèh
gewoon proberen joh! weet jij veel of het werkt...quote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Net mail van lootjestrekken.nl: nog 10 dagen, laatste kans om mijn lootje aan te passen.![]()
* kijkt naar SS pakje op de kast*
das inderdaad veel!quote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in je wat?
da's best wel heel veel
Het is werk. Dit bedrag is geboekt maar ik weet niet waar dus ben ik het kwijt en het moet betaald wordenquote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in je wat?
da's best wel heel veel
Wat doe je voor werkquote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is werk. Dit bedrag is geboekt maar ik weet niet waar dus ben ik het kwijt en het moet betaald wordenMaar ik ga het wel weer vinden
Dat wordt al je grootboekrekeningen afspeuren?quote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is werk. Dit bedrag is geboekt maar ik weet niet waar dus ben ik het kwijt en het moet betaald wordenMaar ik ga het wel weer vinden
Nuhquote:Op maandag 7 december 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
hey even he... nu wat bestellen is voor vrijdag binnen bij hm.nl ?
Ik ben secretaresse en verantwoordelijk voor de facturen van mijn afdeling. Dat ze op de juiste manier geboekt worden en op tijd bij de financiele administratie zijn om betaald te worden.quote:
kut. Nou dan moet ik toch naar de V&Dquote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
NuhOver een week als je hele erge mazzel hebt
quote:Op maandag 7 december 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
hey even he... nu wat bestellen is voor vrijdag binnen bij hm.nl ?
das wehkamp etc...quote:Je ontvangt de artikelen ruim een week nadat wij je bestelling hebben ontvangen. Tijdens het hoogseizoen als het erg druk is, kan het iets langer duren. In de shoppingbag en bij de kassa krijg je de meest actuele informatie over de geschatte leveringsdatum. Je geeft zelf aan waar jouw bestelling geleverd moet worden - op je huisadres of bij een afhaalpunt naar keuze. Als jouw artikelen verschillende leveringsdata hebben, kun je ervoor kiezen om een aantal artikelen al eerder te ontvangen. Vergeet niet dat artikelen die je via de H&M Shop Online in Nederland bestelt, uitsluitend naar een adres in Nederland verstuurd kunnen worden.
ah zo! Succes je gaat het gewoon weer vinden!quote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Yeb ik ben al begonnenquote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat wordt al je grootboekrekeningen afspeuren?
Leuk!!!! Dat is nu mijn huiswerk, snap het nog niet helemaal, maar goedquote:Op maandag 7 december 2009 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben secretaresse en verantwoordelijk voor de facturen van mijn afdeling. Dat ze op de juiste manier geboekt worden en op tijd bij de financiele administratie zijn om betaald te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |