quote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
niet gevonden...![]()
wel twee stroopwafels en een twix... troostvoer...
Ik wist helemaal niet dat hij een kindje had!quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Enfermera het volgende:
Ik zag wel het kindje met 3 armen van MrSubtle
quote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat hij een kindje had!
Klacht indienen!quote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dit was geen noodgeval, dr was niemand thuis, en hij heeft mij een sms gestuurd. nou tof, mn camera ligt daar, en nog wel meer spullen.
Liefquote:Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wil je mijn schouder?
Sterkte ermee
quote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat hij een kindje had!
quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Vanmorgen weer een pakketje misgelopen. Verdulle.
Omdat ik nu 5 minuten van schule/sport & 10 min van centrum zit (en 1 min van vriendjequote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom ga je eigenlijk verkassen PF? Dit was net zo mooi ingericht, pas nog. Is dat andere beter?
Tjah das logisch toch?quote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Omdat ik nu 5 minuten van schule/sport & 10 min van centrum zit (en 1 min van vriendje)
daar zat ik 20-30 min. van centrum, 45-55 van vriendje/schule/sport
Dus wel gunstig. Maar het kost echt veel geld in een tijd waar niet iedereen veel geld over heeft zeg maar
Ik was al op mijzelfquote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das logisch toch?
Op jezelf gaan is dure hobby
Het viel me 100% meequote:
Telkens als jij het over een flapperende baloe hebt, moet ik denken dat ie probeert op te stijgen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
Hey, Baloe flappert af en toe nog wat. Het moest qua roodheid voor vrijdag beter zijn. Nou ja, dat idee heb ik wel denk ik. Ik weet het eigenlijk niet. Maar hij flappert dus soms nog. En de oordruppels moet ik tot woensdag gebruiken.
Als het niet beter werd moest ik contact opnemen... maar ik weet het dus niet. Wat nu?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Telkens als jij het over een flapperende baloe hebt, moet ik denken dat ie probeert op te stijgen?![]()
Als het beter is hoef je niet te bellen toch? Anders kijk je het nog ff tot woensdag aan, ik neem dat het helemaal over moet zijn voordat je stopt met druppels?
Ja zo kan ik ook goedkoop op mezelf gaanquote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het viel me 100% mee
Maar goed, nou woonde MM ook al dus ik hoefde enkel er bij in te gaan wonen
Zo'n effen hemd kun je weinig fout aan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
vinden we ervan?
Hij's ook in ivoor
[ afbeelding ]
Verbetering, als in minder flapperen, het kan altijd wel even duren voor het over is.quote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]op stijgen
Ja nou ik weet dus niet eigenlijk of het beter isIk kan heul niet zo diep in zn oortje kijken. En ik heb geen idee of het helemaal over moet zijn. Er staat op mijn etiket "na 3 a 4 dagen verbetering anders contact. Druppelen 10 dgn."
Wij wonen nu tegen over elkaar en het wordt alleen maar duurderquote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook goedkoop op mezelf gaan![]()
Bij mijn lief gaan wonen is ook het beste wat ik in jaren gedaan heb qua financiën
quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beetje saai! Ik merk dat alles met een patroontje leuker staat bij mijn lief dan die effen gevallen.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Wij wonen nu tegen over elkaar en het wordt alleen maar duurder
Nou daar waar je het meeste zit, die is de lul want daar gaan de kosten omhoog. De ander is minder kwijt aan GWL. Maar ja zodra je samen gaat split je 1 huur (of zoals wij hypotheek) en dat is pas echt goedkoop.quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Wij wonen nu tegen over elkaar en het wordt alleen maar duurder
Dacht ik ook!quote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo'n effen hemd kun je weinig fout aan doen.
Die is wel mooier, en dan een jasje erover?quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dacht ik ook!
Ooh en DML ;
[ afbeelding ]
Ik vind die heel leuk... alleen die heeft weer bedrukking aan de achterzijde. En het is voor zn werk ook voor klanten.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
huuuuuuuuuu![]()
die is eng.
Ga gewoon naar WE of H&M ofzo, zat leuke overhempies die niet saai zijn, maar ook niet met extreme prints of motiefjes ofzo
Nou, H&M heeft geen mannen afdeling hierquote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
huuuuuuuuuu![]()
die is eng.
Ga gewoon naar WE of H&M ofzo, zat leuke overhempies die niet saai zijn, maar ook niet met extreme prints of motiefjes ofzo
Ja? Pauze? Of collega weggekeken?quote:
Ik slaag trouwens bijna nooit bij de WE of de H&M. Vooral ook omdat ik een extra lengtemaat voor de mouwen heb.quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
huuuuuuuuuu![]()
die is eng.
Ja bedrukking kan dan niet.quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dacht ik ook!
Ooh en DML ;
[ afbeelding ]
Ik vind die heel leuk... alleen die heeft weer bedrukking aan de achterzijde. En het is voor zn werk ook voor klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |