Setpoint!quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja bedrukking kan dan niet.
Maar mijn lief heeft er zat zonder bedrukking op de achterkant.
Het ligt er maar aan hoeveel je uit wilt geven ook.
Wij gaan altijd naar setpoint en daar hebben ze heel veel mooie overhemden met patroontjes.
En anders doet een mooie stropdas de boel nog opfleuren!
Ja? Mijn lief is heel lang maar slaagt er toch erg goed.quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Setpoint!
Wederom wil die nog wel eens moeilijk doen qua formaat.
Ook extra lengte voor de mouwen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja? Mijn lief is heel lang maar slaagt er toch erg goed.
Mr hier kan ze wel aan naar klanten of hij doet er een jasje overheenquote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja bedrukking kan dan niet.
Maar mijn lief heeft er zat zonder bedrukking op de achterkant.
Het ligt er maar aan hoeveel je uit wilt geven ook.
Wij gaan altijd naar setpoint en daar hebben ze heel veel mooie overhemden met patroontjes.
En anders doet een mooie stropdas de boel nog opfleuren!
Meer de broeken en colbertjes waar het probleem 'm in zit dan de lengte van de mouwen van het overhemd. Die piepen er altijd meters onderuit.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook extra lengte voor de mouwen?
Ik was er 2 weken geleden nog, en toen hadden ze amper wat. Helaas.
De dame die achter de balie stond zei trouwens wel dat er weinig aparte maten besteld waren, en dat ze er voor de voorjaarscollectie op zou letten.
Ligt er maar aan wat voor klanten je hebt en dan kan je niet je jasje uit doen en mijn meneer doet 'm het liefst zo snel mogelijk uit.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr hier kan ze wel aan naar klanten of hij doet er een jasje overheen
quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat voor klanten je hebt en dan kan je niet je jasje uit doen en mijn meneer doet 'm het liefst zo snel mogelijk uit.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Setpoint!
Wederom wil die nog wel eens moeilijk doen qua formaat.
Ik weet hetquote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar waar je het meeste zit, die is de lul want daar gaan de kosten omhoog. De ander is minder kwijt aan GWL. Maar ja zodra je samen gaat split je 1 huur (of zoals wij hypotheek) en dat is pas echt goedkoop.
Maar verhuizen kost sowieso altijd geld PF, hoe je verder duurder uit bent weet ik niet.
Doe mij maar een meneer in pak met net overhemd dan die semi hippe dingen vol applicaties hoorquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben er wel echt blij mee dat hij gewoon alles aan kan zijn nu zoveel leuke dingen te koop
quote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe mij maar een meneer in pak met net overhemd dan die semi hippe dingen vol applicaties hoor
Geen applicaties op een blouse hier maar wel leuke kleuren en aparte kraagjesquote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe mij maar een meneer in pak met net overhemd dan die semi hippe dingen vol applicaties hoor
2 meter lang, verder normaal postuur.quote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik word zo langzamerhand stiknieuwsgierig naar je formaat!
applicaties?quote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:
Zo'n 7 op de rug ofzoquote:
Pakken.quote:
Ja dat ja! En dan een aparte stropdas erbijquote:Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen applicaties op een blouse hier maar wel leuke kleuren en aparte kraagjes
Als ik ergens een pesthekel aan heb is het wel een blauw of roze hemd ofzo, met zo'n idiote witte kraag erop. Echt afzichtelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat ja! En dan een aparte stropdas erbij![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat ja! En dan een aparte stropdas erbij![]()
Die heeft mijn lief niet maar ik zelf welquote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ergens een pesthekel aan heb is het wel een blauw of roze hemd ofzo, met zo'n idiote witte kraag erop. Echt afzichtelijk.
Nee mijn lief heeft ook geen stropdus. Wel een stropdas als er klanten komen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geen stropdus alleen, iets met "de bouw" dat hoeft gelukkig voor hem niet.
Nee de binnenkant vd kraag is dan bijv met een bloemetjes stof en rest overhemd gewoon 1 kleur.quote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ergens een pesthekel aan heb is het wel een blauw of roze hemd ofzo, met zo'n idiote witte kraag erop. Echt afzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |