Wat snap je niet dan?quote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!!!! Dat is nu mijn huiswerk, snap het nog niet helemaal, maar goed!
Alles in SAPquote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Welk programma gebruiken jullie daarvoor?
Die ken ik niet. Tenminste niet de boekhoud module. Wel de payroll module.quote:
Ik kan er goed mee overweg. Onze hele registratie van alles eigenlijk gaat in SAP. Ik kan daarin zoeken op crediteur maar dit was een eenmalige dus iets moeilijker te vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Tenminste niet de boekhoud module. Wel de payroll module.
Is dat handig werken?
Wij gebruiken Unit4 of Exact.
quote:
Ja dat kan, nee dat is niet alleen voor personen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef P.F het volgende:
Ojaaaa
Als vereniging kun je dan ook een EV hebben? Is dat niet alleen voor personen zeg maar?
Wij werken voor verschillende klanten, vandaar ook verschillende pakketten. Het is maar net waar zij al meewerkten of wat de voorkeur heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan er goed mee overweg. Onze hele registratie van alles eigenlijk gaat in SAP. Ik kan daarin zoeken op crediteur maar dit was een eenmalige dus iets moeilijker te vinden.
Hmmmm.. Ok! Het klonk opeens zo vreemd!quote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat kan, nee dat is niet alleen voor personen.
Wat is je SS-pakje-foto leuk!quote:
Dat mag hij alleen in noodgevallen volgens mij?quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
bah ben boos. mn huisbaas is zonder mijn bijzijn op mn kamer geweestk kan dat echt niet uitstaan zoiets, daar heeft hij gewoon niets te zoeken als ik er niet ben
Het eigen vermogen van een bedrijf wordt opgebouwd door bijvoorbeeld de inleg van de aandeelhouders of door het inhouden van bedrijfswinsten.quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm.. Ok! Het klonk opeens zo vreemd!
(Ik had een fout in de balans ontdekt in het jaarverslag van de bewonersverenigingen toen was ik iemand dat aan het uitleggen maar toen vroeg ze: Huh, kas, bank EN eigen vermogen? Huh?! Hoe zit dat dan? Eigen vermogen is toch al gewoon je geld? Dus toen wist ik even niet wat ik moest zeggen
)
ja maar dit was geen noodgeval, dr was niemand thuis, en hij heeft mij een sms gestuurd. nou tof, mn camera ligt daar, en nog wel meer spullen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is je SS-pakje-foto leuk!
[..]
Dat mag hij alleen in noodgevallen volgens mij?
Ja leuk hequote:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
bah ben boos. mn huisbaas is zonder mijn bijzijn op mn kamer geweestk kan dat echt niet uitstaan zoiets, daar heeft hij gewoon niets te zoeken als ik er niet ben
geen noodgeval, waarom moest ie er dan in? Ik zou het zeker wel zeggen tegen hem hoor, dat je er niet blij mee bent!quote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dit was geen noodgeval, dr was niemand thuis, en hij heeft mij een sms gestuurd. nou tof, mn camera ligt daar, en nog wel meer spullen.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
*jaloers is
*cacao zoeken gaat!
nieuwsgierig? t is me al vaker opgevallen dat hij bij anderen ging kijken. hij weet dat hij bij mij mag kijken als ik er ben, dus dit maakt me boosquote:Op maandag 7 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen noodgeval, waarom moest ie er dan in? Ik zou het zeker wel zeggen tegen hem hoor, dat je er niet blij mee bent!
hoi!quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]met slagroom. En mn broodje zit in de oven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |