1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Wij hadden hier afgelopen zomers mooie passieflora in de tuin, langs de schutting.quote:Op maandag 7 december 2009 03:01 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe![]()
ik heb trouwens altijd al een passiflora aan de muur in mijn kamer willen laten groeien
Kun je beter een plant kopen, ik heb het ook eens geprobeerd uit zaad.....zegt dit genoeg....quote:Op maandag 7 december 2009 03:01 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe![]()
ik heb trouwens altijd al een passiflora aan de muur in mijn kamer willen laten groeien
Notitie...ALTER-EGO gaat nog foto's plaatsen van de passiebloem in de tuin.....en wel doen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 03:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wij hadden hier afgelopen zomers mooie passieflora in de tuin, langs de schutting.
(ben te lui om foto's te zoeken nu).
Die gaat in je hangen als je hem niet voert...althans dat doen die van mij wel als het te lang duurt...oh ja je krijgt er gratis een opera bij van zuiver sopranenquote:Op maandag 7 december 2009 03:03 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen flora, dat gaat alleen maar dood. Ik heb één nepplant.
Op zich best knap dat die kat in leven blijft.
Planten zijn slechte klagers ja.quote:Op maandag 7 december 2009 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
die komt klagen als je em niet voert denk ik
Dit is een bak van 1 meter, trouwens die vissen zijn ex hoor....mijn buurman is nogal eigenwijs en luistert niet echt naar mijn aanwijzingen hoe je een aquarium het beste op kunt starten ....resultaat dode vissenquote:Op maandag 7 december 2009 03:12 schreef DeZwabber het volgende:
heb hier ook twee sluierstaartenleuke screensavers zijn het
Taddaaaaaaaah, lang zoeken, maar toch gevonden.quote:Op maandag 7 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Notitie...ALTER-EGO gaat nog foto's plaatsen van de passiebloem in de tuin.....en wel doen hoor
Moooooiquote:Op maandag 7 december 2009 03:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Taddaaaaaaaah, lang zoeken, maar toch gevonden.
Flora uit eigen tuin.
[ afbeelding ]
Twee jaar geleden groeide hij langs de hele schutting, prachtig.quote:
Ze kunnen vanuit de wortel uitlopen, vergeet dat niet....maar inderdaad die winter was een dusdanige dat heel veel planten het moeilijk hadden, hier in de potten waren verscheidene winterharde planten er ook aangegaanquote:Op maandag 7 december 2009 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Twee jaar geleden groeide hij langs de hele schutting, prachtig.
Maar toen heeft hij die winter niet overleefd en hebben we andere weggezet, die groeiden jammer genoeg niet zo hard.
En hoi JJH.
Ik heb nog wat mooiere foto's gevonden.quote:Op maandag 7 december 2009 03:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze kunnen vanuit de wortel uitlopen, vergeet dat niet....maar inderdaad die winter was een dusdanige dat heel veel planten het moeilijk hadden, hier in de potten waren verscheidene winterharde planten er ook aangegaan
Slaap zequote:Op maandag 7 december 2009 03:25 schreef JJH het volgende:
Ik ga weer plat ook. Ik wil er morgen een beetje bijtijds uit.
Tot later!
Perfectquote:Op maandag 7 december 2009 03:44 schreef DeZwabber het volgende:
misschien een live streaming filmpje van hoe gras groeit?
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 03:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik moet de nachtdienst weer gaan verlaten, het is voorbij hoogste tijd voor mij en moet morgen weer fit zijn om wat dingen te doen.
Voor de fauna gooi ik er voor het slapen gaan, nog één in van mijn mooie rooie lieve slaapkop.
[ afbeelding ]
Veel plezier nog nachtbrakers en welterusten voor straks.
Sleeping high five!quote:Op maandag 7 december 2009 03:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik moet de nachtdienst weer gaan verlaten, het is voorbij hoogste tijd voor mij en moet morgen weer fit zijn om wat dingen te doen.
Voor de fauna gooi ik er voor het slapen gaan, nog één in van mijn mooie rooie lieve slaapkop.
[ afbeelding ]
Veel plezier nog nachtbrakers en welterusten voor straks.
Muziek hoeft niet altijd diepgaand te zijn hoor...dacht je dat ik voor de diepgang naar een Bee Gees concert gingquote:Op maandag 7 december 2009 03:48 schreef DeZwabber het volgende:
jep, rammstein:P
tis natuurlijk niet echt diepgaande muziek, maar de show was gaaf
bizarre vuurdingen, en een enorm bewegend decor met veel lichteffecten
klinkt een beetje raar, maar was echt heel gaaf gedaan
Films laten dat nooit zo zien, wel eens jammer, ik heb verschillende DVD's van Bee Gees concerten maar die sfeer die er toen hing is toch niet terug te krijgen....zeker niet als je net een plekje hebt bij één van de boxen....WAT ZEI JE....één van de boxen jaquote:Op maandag 7 december 2009 04:04 schreef DeZwabber het volgende:
maar je kan op de filmpjes niet echt goed zien wat voor een enorme stellage het was,
echt indrukwekkend
ja dat vond ik ook nog zo jammer aan de concerten van de laatste tijd, het geluid staat soms zo hard dat het gewoon niet mooi meer isquote:Op maandag 7 december 2009 04:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Films laten dat nooit zo zien, wel eens jammer, ik heb verschillende DVD's van Bee Gees concerten maar die sfeer die er toen hing is toch niet terug te krijgen....zeker niet als je net een plekje hebt bij één van de boxen....WAT ZEI JE....één van de boxen ja
'quote:Op maandag 7 december 2009 04:11 schreef DeZwabber het volgende:
ben inderdaad erg laat teruggekomen, veroorzaakt door kwijtraken van de mensen waarmee ik meereed
een ervan moest naar de ehbo, er waren een paar dronken mongolen die de pit liepen te verpesten
en onderweg daarnaartoe ben ik ze kwijtgeraakt
maar toen ik ze eenmal tereuggevonden had, ben ik ook nog even bij ze thuis geweest, even wat naborrelen
Mooi, ben ik blij mee want sommige van jouw generatie van tegenwoordig....quote:Op maandag 7 december 2009 04:12 schreef DeZwabber het volgende:
en overigens ben ik er misschien dan wel te jong voor, maar ik ken m'n floyd hoor
Je wordt oud.....quote:Op maandag 7 december 2009 04:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook nog zo jammer aan de concerten van de laatste tijd, het geluid staat soms zo hard dat het gewoon niet mooi meer is
klinkt dan ineens als een knetterende brij![]()
niet dat het meteen op kamervolume moet, maar ietsje zachter en geen clippende trommelvliezen please
ghehehe, heb hier wish you were here op vinyl, en the wall, en dark side of the moon op cdquote:Op maandag 7 december 2009 04:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, ben ik blij mee want sommige van jouw generatie van tegenwoordig....
Dat is veel inderdaad....Ben wel bij grote Bee Gees concerten in Duitsland en Engeland (Wembley) geweest waar zoveel mensen aanwezig waren...hier in Nederland hielden ze het op Ahoy. Vind ik zelf niet zo'n probleem....die hele grote concerten zijn zo massaal dat het ook vaak niet leuk is als je te ver naar achteren staat/zit.quote:Op maandag 7 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
30.000 mensen, op 1500 mensen na het complete inwoneraantal van Maassluis
quote:Op maandag 7 december 2009 04:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, heb hier wish you were here op vinyl, en the wall, en dark side of the moon op cd
en ik ben nog maar 20quote:Op maandag 7 december 2009 04:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wordt oud.....maar snap precies wat je bedoelt...het kan inderdaad zo hard staan dat het vervormt als je net op de verkeerde pelk staat en dat was toch niet de bedoeling van het concert
Tja sommige mensen worden vroeg oudquote:Op maandag 7 december 2009 04:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik ben nog maar 20![]()
maar hard heb ik geen problemen mee, maar ik kom ook voor de muziek, ik kon de eerste paar nummers eerlijk waar niet horen wat hij speelde op de gitaar![]()
(al in, op gehoor horen welke accoorden en noten hij speeld, het was allemaal een brij)
erna ben ik verplaatst en klonk het gelukkig al beter
Bij de Bee Gees waren het heel vaak zitplaatsen...dan valt er niet zoveel te ruilen...wil je althans geen klappen krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 04:20 schreef DeZwabber het volgende:
gouden tip is, net voor de geluidsmannen gaan staan, heb je het mooiste geluid in de zaal![]()
die stellen natuurlijk af op de positie waar zij zitten
quote:Op maandag 7 december 2009 04:30 schreef DeZwabber het volgende:
ghehe, die zullen morgen wel opduiken denk ik
welterusten
quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstie maar achteraan in de rij aansluit dan![]()
Ik mocht eerst zoenen met jou, daarna mocht Stali en dán Subtle
Mogge!~quote:
Er is volgens mij niet veel wat mij kwaaier zou kunnen makenquote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Ik ben minder vrolijk, water uitgevallen door een lek in de hoofdleiding. Net toen ik m'n haar stond te wassen
Goedemorgen!!!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Ik ben minder vrolijk, water uitgevallen door een lek in de hoofdleiding. Net toen ik m'n haar stond te wassen
Ik heb dat ook wel eens gehad op vakantie, in een sta-caravan... net je hele haar in de shampoo, gasfles leeg...quote:Op maandag 7 december 2009 09:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet veel wat mij kwaaier zou kunnen maken
quote:Op maandag 7 december 2009 09:02 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Beter kan de week niet beginnen Ml, good for you
Getver het moment ookquote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Mij zie je dus never nooit niet in een (sta)caravan meer.quote:Op maandag 7 december 2009 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad op vakantie, in een sta-caravan... net je hele haar in de shampoo, gasfles leeg...![]()
(en toen moest ik wachten toen een van de jongens van de receptie een nieuwe bracht, en dat was natuurlijk net die jongen op wie ik verliefd was... stond ik met mn kop vol sop, want no way dat ik koud ging douchen toen...)
Hoiquote:
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?quote:
Ik ging altijd met mn ouders... vond het op zich wel meevallen (alles in je eigen caravan dus niet steeds naar die hokjes om te douchen) Ik mocht altijd in een tentje naast de caravan...quote:Op maandag 7 december 2009 09:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Mij zie je dus never nooit niet in een (sta)caravan meer.
Goeiemorgen!!!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?
Mijn lijstje voor het komende uur: Peukje, douchen, eten, kantoor...
Hmm goeie planningquote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?
Mijn lijstje voor het komende uur: Peukje, douchen, eten, kantoor...
Niet tijdens het muurduwen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:23 schreef tombolafan het volgende:
![]()
rook jij?
mmmmm, * tombolafan twijfelt over het muurduwen nu...
quote:
Goeiemorgen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Voor foto's van onze boom verwijs ik u door naar de foto van mijn SS pakje in Sint papier![]()
Ik weet trouwens wie mijn Secret Santa is
Mogguhquote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Voor foto's van onze boom verwijs ik u door naar de foto van mijn SS pakje in Sint papier![]()
Ik weet trouwens wie mijn Secret Santa is
quote:Op maandag 7 december 2009 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goeiemorgen!?
?
Hoe weet je dat!!!!!!!!
Oh ja! leuke mannen hoor! Nu nog een foto van jouquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mogguh
Hoe weet je dat?
Foto's van mijn mannen al gezien? Want dan haal ik die van mr.lief weer weg. Hij wil eiglijk niet met zijn hoofd op internet.
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.quote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja! leuke mannen hoor! Nu nog een foto van jou
Ik vind ze ook leuk! vooral je kindjes!quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.
Waar staat de foto??????quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.
Ik sta eiglijk nooit op de foto...quote:
[sc] 394 konijnen met haarquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:52 schreef Maes het volgende:
Och wat een schattige knulletjesLeuk ook hoe ze elkaar vasthouden
Oh, daar ging je secret-sint-surprise...quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Net bijna 3 uur file gehadkom ik als laatste aan op het werk, zitten alle collega's er al... sta ik daar met een grote zak vol chocolade letters, pepernoten, taaitaai en gedichtjes, die ik dus in alle vroegte al had willen neerleggen
quote:Wat een kutochtend
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Net bijna 3 uur file gehadkom ik als laatste aan op het werk, zitten alle collega's er al... sta ik daar met een grote zak vol chocolade letters, pepernoten, taaitaai en gedichtjes, die ik dus in alle vroegte al had willen neerleggen
Wat een kutochtend
quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 394 konijnen met haar
(omdat ze ze toch zo weg gaat halen, dacht ik ik mag ze vast wel posten)
-edit- mr lief is al weg!![]()
Das echt jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Sorry die had ik gelijk al weggehaald. Hij vind het nl. echt niet leuk.quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 394 konijnen met haar
(omdat ze ze toch zo weg gaat halen, dacht ik ik mag ze vast wel posten)
-edit- mr lief is al weg!![]()
Oh balen zeg. Kun je het niet op een andere manier oplossen??quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Och das jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |