abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75254440

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, dus het kan iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de leider). Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen te vinden zijn in de nachtpost die leiden naar de maffia. De dorpsleden kunnen deze analyseren om zo maffialeden te vinden en te lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de leider een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let hierbij goed op want dit is tijdsgebonden:
- De lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM's, en om 22:00 zullen deze ook bekend worden gemaakt in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; posthistory, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp n.a.v. de nachtkills. Hierbij mag iedereen stemmen, en dit doen wij in het topic zelf. Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester heeft de macht om één keer in zijn ambtstermijn een dubbele lynch in te stellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched zullen worden door het dorp. Dit moet wel tijdig aangekondigd worden door de burgemeester zodat iedereen de kans heeft om deze taak te volbrengen.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat de leider gemakkelijk kan vinden wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote Jan, ##vote Piet.
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
5. Neem het stemlijstje even over en vul deze aan met jouw stem.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Dan worden de moorden van de maffia bekend gemaakt met daarbij de hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag de leider een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffia Hoer (Rolblokker) - De Maffia hoer gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden.Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je de leider één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de leider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar - indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven - beschermen. Indien de maffia twee man stuurt zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester, en alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de leider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Cupido - De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelooflijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt om niet op de mafia te stemmen en jezelf bekend te maken, word je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. Je mag Pietje niet twee nachten achter elkaar met iemand verwisselen.

Voorbeeld

Voor mensen die willen weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld met een briljante lynch. -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Enkele voorbeelden van de PM's die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale Rol.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopige deelnemerslijst:

1. Isdatzo
2. Harajaku
3. Beach
5. Susi
6. Ajf
7. Blessed19
8. Xaryna
9. EzechielK
10. Marijkezwolle
11. Kekaa
12. lynda
13. Trevland
14. Tegan
15. JaniesBrownie
16. krioro
17. _Michiel_
18. Borisz
19. CaLeX
20. SMutzskii
21. jaspah
22. Syb-rund.

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleErnie op 03-12-2009 20:09:08 ]
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:14:04 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75254465
PS moet nog in de lijst.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_75254478
Oh, eh, ik heb ook een topic geopend...
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:14:34 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75254482
Doe mij ook maar toevoegen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75254494
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ga echt niet met mijn Sint-ava blijven lopen na 5 december.

Dit is de Kerst-versie.

Dus nouja, succes met spelen dan .
  donderdag 3 december 2009 @ 18:15:09 #6
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75254498
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ga echt niet met mijn Sint-ava blijven lopen na 5 december.

Dit is de Kerst-versie.

[ afbeelding ]

Dus nouja, succes met spelen dan .
; ik neem je rol er graag bij hoor
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_75254505
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...
Ik kan hints maken naar avatars. Als mensen dan toegestaan is die te veranderen, gelden sommige hints niet meer. Dat zou niet eerlijk zijn.

Daarom blijft de regel dat je niets mag wijzigen. Ander modkill ik je inderdaad.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_75254506
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Doe mij ook maar toevoegen
Het is al begonnen...
pi_75254533
Mogen we al stemmen voor BM?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 3 december 2009 @ 18:16:38 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75254541
Hara (1) Sybje
pi_75254547
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:14 schreef Tegan het volgende:
Oh, eh, ik heb ook een topic geopend...
TS opent het topic. Dan kan ik makkelijk de doden wijzigen en de dag en nachtposts in de OP editten.

Durf je het risico te lopen Oom Laffer op zijn pik te trappen, en de andere dicht te gooien, Hara?
  donderdag 3 december 2009 @ 18:17:15 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75254557
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:16 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

TS opent het topic. Dan kan ik makkelijk de doden wijzigen en de dag en nachtposts in de OP editten.

Durf je het risico te lopen Oom Laffer op zijn pik te trappen, en de andere dicht te gooien, Hara?
Ik heb een TR gezet.
pi_75254574
Je kunt nu stemmen voor Burgemeester. Morgen is er nog geen lynch. Morgen is ook de eerste nachtpost.
pi_75254579
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik kan hints maken naar avatars. Als mensen dan toegestaan is die te veranderen, gelden sommige hints niet meer. Dat zou niet eerlijk zijn.

Daarom blijft de regel dat je niets mag wijzigen. Ander modkill ik je inderdaad.
Ze hebben alleen een andere muts op dan. Anyway, kill me maar dan.
pi_75254609
Hara (1) Sybje

Beach (1) IsDatZo
pi_75254657
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ze hebben alleen een andere muts op dan. Anyway, kill me maar dan.
Je wil werkelijk niet meedoen om een zo'n stomme avatar? Je laatste kans. Als je namelijk echt niet meer mee wil doen, en hierover wil struikelen, zou ik je moeten modkillen. Maar omdat etcetera mee wil doen, kan ik haar dan jouw rol geven.

Maar ik heb liever dat je gewoon blijft, ook al ben je niet even blij met alle regels.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:20:58 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75254681
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Beach het volgende:
Hara (1) Sybje

Beach (1) IsDatZo
Hè? Isdatzo was toch een voorbeeld van Tim, geen echte stem?
pi_75254686
Hoe doen we het met Sinterklaas eigenlijk?
Want ik ben er morgenavond niet ws en zaterdag zeker niet, slaan we zaterdag gewoon over dan? (morgen is niet zo erg, dat kan ik als zaterdag overgeslagen wordt gewoon teruglezen)
compact en kleverig.
pi_75254704
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Beach het volgende:
Hara (1) Sybje

Beach (1) IsDatZo
zoals het er nu staat, zeg jij dat isdatzo op jou stemt

Harajuku. (1) syb-rund.
Isdatzo (1) Beach
  donderdag 3 december 2009 @ 18:21:34 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75254707
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want ik ben er morgenavond niet ws en zaterdag zeker niet, slaan we zaterdag gewoon over dan? (morgen is niet zo erg, dat kan ik als zaterdag overgeslagen wordt gewoon teruglezen)
Ja, zaterdag pauze.
pi_75254717
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hè? Isdatzo was toch een voorbeeld van Tim, geen echte stem?
huh?

edit: oh laatste keer dat ik hier meedeed is alweer tijdje geleden, excuus
pi_75254771
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zaterdag en zondag lassen we een pauze in. morgenavond zijn de eerste kills, en dan hebben jullie een heel weekend om te stemmen, tot maandagavond de dagpost komt.
pi_75254829
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Je wil werkelijk niet meedoen om een zo'n stomme avatar? Je laatste kans. Als je namelijk echt niet meer mee wil doen, en hierover wil struikelen, zou ik je moeten modkillen. Maar omdat etcetera mee wil doen, kan ik haar dan jouw rol geven.

Maar ik heb liever dat je gewoon blijft, ook al ben je niet even blij met alle regels.
Ik ga sowieso niet mijn Sint-ava houden als Sinterklaas voorbij is, als dat de regels breekt vind ik dat jammer. Ik snap dat je niets mag veranderen, maar mijn standaard ava-plaatje blijft hetzelfde. We hoeven die discussie niet te houden verder, doe wat jij volgens de regels 'moet'.
pi_75254918
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ga sowieso niet mijn Sint-ava houden als Sinterklaas voorbij is, als dat de regels breekt vind ik dat jammer. Ik snap dat je niets mag veranderen, maar mijn standaard ava-plaatje blijft hetzelfde. We hoeven die discussie niet te houden verder, doe wat jij volgens de regels 'moet'.
Je zal het inderdaad maar 2 of misschien zelfs 3 dagen langer met een sint ava doen
Sorry, lieverd, maar ik vind dat je enorm zeikt, en moeilijk doet om niets. Als je het echt zeker weet, geef ik jouw rol hierbij aan Etcetera.

Het spijt me, maar zo zijn de regels. Dag.
pi_75254922
Dus morgen moet er ook iemand gelyncht worden?
Dan moet ik dat heel vroeg al doen

Ben vanaf 16.00 uur weg .
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:29:16 #26
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75254946
Harajuku. (1) syb-rund.
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:31:09 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255018
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Harajuku. (1) syb-rund.
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Hahahahahahahah.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:31:42 #28
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75255035
't Was niet echt de manier waarop ik het spel wilde beginnen, maar a la
* Etcetera pm leest
With four other people
And aliens
pi_75255053
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus morgen moet er ook iemand gelyncht worden?
Dan moet ik dat heel vroeg al doen

Ben vanaf 16.00 uur weg .
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef UncleErnie het volgende:
Je kunt nu stemmen voor Burgemeester. Morgen is er nog geen lynch. Morgen is wel de eerste nachtpost.
pi_75255102
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Harajuku. (1) syb-rund.
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Helaas het is niet tegen de regels, op jezelf stemmen. Maar fraai is anders.

Deze ronde mag je je stem overigens wèl veranderen.
pi_75255159
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

[..]
O

Dat scheelt, dan heb ik tijd zat
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:35:16 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255172
Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat de leider gemakkelijk kan vinden wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote Jan, ##vote Piet.
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is

Die geldt ook best voor BM verkiezing, .
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:35:35 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75255187
Ik heb nog geen belangrijke posts gemist als ik het goed heb?

Wat betreft de burgemeester:
Harajuku. (2) syb-rund., Etcetera
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 18:36:31 #34
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75255222
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Jezelf burgemeester stemmen is toch juist wel cool?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
pi_75255223
Waarom Hara voor BM?

Das mafia!
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:37:04 #36
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75255237
Omdat ik er net inrol, geen idee heb van de stand van zaken, weet dat Hara het spel wel kent en die áltijd van mafia zijn wordt beschuldigd
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 18:37:23 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255246
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog geen belangrijke posts gemist als ik het goed heb?

Wat betreft de burgemeester:
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Nay, we zijn net begonnen. BM tot morgen 19.00, dan nachtkills insturen tot 21.30 en om 22.00 in t topic. Met sinterklaas nemen we een pauze.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:37:58 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255264
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:36 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Jezelf burgemeester stemmen is toch juist wel cool?
Nou, cool man .
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom Hara voor BM?

Das mafia!
Ben je nog boos om je dood? .
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:38:21 #39
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75255280
Thanks voor de update
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 18:38:24 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255285
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik er net inrol, geen idee heb van de stand van zaken, weet dat Hara het spel wel kent en die áltijd van mafia zijn wordt beschuldigd
Mijn eerste mafiakill zal voor jou worden.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:39:44 #41
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75255326
Dat klinkt gevaarlijk
* Etcetera dúrft al niet meer van stem te wijzigen
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 18:40:26 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255350
Je weet best wat ik bedoel, .
pi_75255365
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, cool man .
[..]

Ben je nog boos om je dood? .
Nee,ik denk dat je mafia bent.
Want ik ben het niet
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:41:02 #44
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75255369
Just playing the game honey
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 18:41:21 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255379
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee,ik denk dat je mafia bent.
Want ik ben het niet
Dan hebben we dus 21 mafia
  donderdag 3 december 2009 @ 18:41:44 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75255393
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Just playing the game honey
Uiteraard.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:43:07 #47
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75255439
quote:

[..]

Edit: laat
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75255451
TVP. Alles even doorlezen vanaaf, en bedenken wie ik als burgemeester wil.

En fijn die pauze met sinterklaas, ik ben zaterdag weg namelijk, en zondagavond pas weer terug.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:46:31 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75255566
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Beach (1) Isdatzo
Huilen dan.
pi_75255627
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan hebben we dus 21 mafia
Nee,want anderen zijn het ook niet

Ik zeg maar wat.
Straks stem ik wel
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 18:48:46 #51
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75255632
Ik had trouwens wel bedacht dat het tijd was voor een nieuwe onderschrift/sig maar ik wist toch nog niet wat ik er neer wilde planten
With four other people
And aliens
pi_75255904
Wat lief IDZ.
pi_75255915
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik had trouwens wel bedacht dat het tijd was voor een nieuwe onderschrift/sig maar ik wist toch nog niet wat ik er neer wilde planten
Mag niet he.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 december 2009 @ 18:58:17 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75255967
Harajuku. (3) syb-rund., Etcetera, Borisz
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Beach (1) Isdatzo
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 3 december 2009 @ 19:01:03 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75256062
Spanning ende sensatie
pi_75256089
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Stemregels:

Die geldt ook best voor BM verkiezing, .

Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (1) Isdatzo

Mooi zo! Ik hou er neit van, op jezelf stemmen. Dat is dan ook de reden dat de nul wel blijft staan. Om hem eraan te herinneren dat niemand hem als BM wil
pi_75256133
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Spanning ende sensatie
Zo spannend is het niet als jij voor blijkft staan Ik stem op Beach
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Beach (2) Isdatzo, JaniesBrownie
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:04:03 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75256175
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Nou zeg. Ik los altijd hints op, Beach niet. Jij bent vast mafia anders zou je degene die altijd met hints bezig is willen beschermen.
pi_75256230
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou zeg. Ik los altijd hints op, Beach niet. Jij bent vast mafia anders zou je degene die altijd met hints bezig is willen beschermen.

Het is gewoon niet zo leuk als meteen al duidelijk is wie er BM wordt

Jij wil zo graag BM zijn dat je wel mafia móet zijn
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 19:06:44 #60
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75256282
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:56 schreef Beach het volgende:

[..]

Mag niet he.
Nee dat weet ik daarom is het niet zo erg dat ik nog niet wist wat er ging komen
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 19:07:00 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75256295
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is gewoon niet zo leuk als meteen al duidelijk is wie er BM wordt

Jij wil zo graag BM zijn dat je wel mafia móet zijn
Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.

But then again, dat hebben jouw maatjes je al verteld waardoor je mij niet als BM wil hebben, .

You mob, you.
pi_75256342
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.

But then again, dat hebben jouw maatjes je al verteld waardoor je mij niet als BM wil hebben, .

You mob, you.
Dat zei je zelf ook al hoor, daar heb ik heul geen mafia voor nodig

En ik zou je als BM willen, als je geen mafia was. Als mafia heb je natuurlijk óók extra voordeel als BM, dat weet jij ook wel
compact en kleverig.
pi_75256536
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Getsie, je moet het lijstje wel kloppend overnemen hoor

Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
  donderdag 3 december 2009 @ 19:16:45 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75256593
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat zei je zelf ook al hoor, daar heb ik heul geen mafia voor nodig

En ik zou je als BM willen, als je geen mafia was. Als mafia heb je natuurlijk óók extra voordeel als BM, dat weet jij ook wel
Waarom wil je mij zo graag betichten van mafia zijn?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:20:14 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75256687
quote:

[..]

You mob, you.
Of wil je BM zijn omdat je stiekem maffia bent en geen zin hebt om de eerste nacht al heen te gaan?
Huilen dan.
pi_75256698
Zo, ik heb alles geregeld!

LET THE GAMES BEGIN!

donderdag 3 december 2009 @ 19:29:25 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75256957
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef UncleErnie het volgende:
Zo, ik heb alles geregeld!

LET THE GAMES BEGIN!

[ afbeelding ]
Doorzoek die zak popcorn maar goed, volgens mij probeert hara er stiekem maffiawapens in mee naar binnen te smokkelen .
Huilen dan.
pi_75257015
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Getsie, je moet het lijstje wel kloppend overnemen hoor

Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Sorry
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:31:35 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75257039
.
pi_75257140
Ow, dat is omdat ik al bezig was met tikken toen die je die post postte
compact en kleverig.
pi_75257362
Ik vind bm zijn in het begin eigenlijk altijd vervelend.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:41:53 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75257413
Op wie zullen we dan stemmen?
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:50:11 #73
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_75257675
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
Moeten we niet eerst weten wie er kandidaat wil zijn?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:53:31 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75257801
Welnéééé.

Allemaal details .
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:54:06 #75
216584 Trevland
pi_75257814
Dus we kunnen nu gewoon iemand tot BM bombarderen?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:56:50 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75257907
Weet ik veel .

TIMMMMMMMMMM?
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:58:16 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75257969
Anders stemt vanaf nu gewoon niemand meer zodat ik win, ook leuk. .
pi_75258134
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Anders stemt vanaf nu gewoon niemand meer zodat ik win, ook leuk. .
Ik gun het je meid.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:04:44 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75258197
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik gun het je meid.
Dat valt anders niet te merken aan het lijstje.
pi_75258203
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
Weet ik veel .

TIMMMMMMMMMM?
Wat?
  donderdag 3 december 2009 @ 20:08:26 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75258331
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

Moeten we niet eerst weten wie er kandidaat wil zijn?
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
Welnéééé.

Allemaal details .
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef Trevland het volgende:
Dus we kunnen nu gewoon iemand tot BM bombarderen?
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
Weet ik veel .

TIMMMMMMMMMM?
Huilen dan.
pi_75258412
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Goddamn it, hoelang doen jullie dit nou al?

Je stemt op wie jij als burgemeester wil. Of hij of zij wil, doet geheel niet ter zake. Morgen bij de dagpost is degene met de meeste stemmen BM.
pi_75258448
OP bijgewerkt. Maffiahoer stond er nog niet in.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:11:46 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75258459
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:10 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Goddamn it, hoelang doen jullie dit nou al?
Laatste keer dat ik 't speelde (oké, de keer daarvoor dus ) moest je je toch echt kandidaat stellen hoor .
quote:
Je stemt op wie jij als burgemeester wil. Of hij of zij wil, doet geheel niet ter zake. Morgen bij de dagpost is degene met de meeste stemmen BM.
Ok.

Eens kijken.. .
Huilen dan.
pi_75258519
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik 't speelde (oké, de keer daarvoor dus ) moest je je toch echt kandidaat stellen hoor .
[..]

Serieus?
  donderdag 3 december 2009 @ 20:13:58 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75258526
k Vind jullie zo flauw.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:14:26 #87
216584 Trevland
pi_75258548
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Serieus?
Weet je dat dan niet meer?
pi_75258598
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef Trevland het volgende:

[..]

Nee, ik dacht echt dat het anders was!
  donderdag 3 december 2009 @ 20:16:42 #89
216584 Trevland
pi_75258644
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
k Vind jullie zo flauw.
Hoezo dan?
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 20:40:54 #90
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75259585
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef Trevland het volgende:

[..]

Staat mij eigenlijk ook wel bij nu je het zegt
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 20:42:17 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75259635
.
Huilen dan.
pi_75260123
Ik ben weer terug. Tot wanneer loopt de BM stemming? Het is al 19.00 geweest.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 3 december 2009 @ 20:55:37 #93
216584 Trevland
pi_75260165
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben weer terug. Tot wanneer loopt de BM stemming? Het is al 19.00 geweest.
Morge 19:00
pi_75260177
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:55 schreef Trevland het volgende:

[..]

Morge 19:00
Oh
Dan kan ik nog even nadenken
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_75260809
Denk er maar goed over,
  donderdag 3 december 2009 @ 21:12:32 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75260829
Waarom doet PP eigenlijk niet mee, .
pi_75260950
quote:

[..]

You mob, you.

Harajuku. (4) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)

[ Bericht 9% gewijzigd door Puntenslijpsel op 03-12-2009 21:22:51 ]
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 3 december 2009 @ 21:49:33 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75262413
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
PP .
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:51:34 #99
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75262510
Ik ga nog even nadenken over mijn stem.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  donderdag 3 december 2009 @ 22:03:29 #100
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_75263193
Ik stem ook maar op Beach. Lijkt me een goeie!

Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (3) Isdatzo, JaniesBrownie, BoL
  donderdag 3 december 2009 @ 22:04:03 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75263229
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Je houdt echt nog van me.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:07:40 #102
163094 Ladidadida
pi_75263430
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Serieus?
quote:
Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen.
pi_75263553
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
PS moet nog in de lijst.
Ze staat er nog niet in Dat maakt haar verdacht
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:13:11 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75263695
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ze staat er nog niet in Dat maakt haar verdacht
  donderdag 3 december 2009 @ 22:13:35 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75263713
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zegt niet zo heel veel, PS houdt van iedereen.
Huilen dan.
pi_75263729
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in! WAAA

Kun jij haar erbij zetten?
En in plaats van Tegan Etcetera?
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:15:09 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75263789
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in!

Kun jij haar erbij zetten?
Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.
pi_75263876
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.
Ja, dat had ik er even bij geëdit.
Morgen kan ook
compact en kleverig.
pi_75263897
Ik ga vast hints oplossen...
compact en kleverig.
pi_75263979
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Dat MOET hara zijn

Je bent geen mafia dus. Dan mag je wel BM worden van me
compact en kleverig.
pi_75264041
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:07 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

[..]

Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:21:42 #112
242666 BeamofLight
pi_75264098
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
pi_75264105
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik vind je een beetje eng
Chocoladetaartjes.
pi_75264116
Hoi.

UE, OP: Harajaku -> Harajuku.
full stops and exclamation marks
  donderdag 3 december 2009 @ 22:28:58 #115
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75264440
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (3) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
pi_75264750
Harajuku. (5) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
pi_75264839
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
  donderdag 3 december 2009 @ 22:38:31 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75264867
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef krioro het volgende:
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef krioro het volgende:

[..]
PI.
pi_75264895
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:39:44 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75264923
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
PP heeft gewoon gelijk.

Al-tijd.
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:40:43 #121
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75264972
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee kreng
pi_75264983
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

PP heeft gewoon gelijk.

Al-tijd.
Weet ik. Ik giechel gewoon graag
  donderdag 3 december 2009 @ 22:41:05 #123
242666 BeamofLight
pi_75264987
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

'
Timmmmmmmm ben jij het? Hoe is het? Dacht dat je nog in het ziekenhuis lag ofzo

Ben je nog homofiel trouwens?
  donderdag 3 december 2009 @ 22:41:29 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75265006
  donderdag 3 december 2009 @ 22:42:08 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75265031
En zie, iedereen wil dat je meedoet. Begin maar vast een lijst voor de volgende ronde met jouw naam op 1.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:42:19 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265038
Ik heb flashbacks naar voorgaande edities
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 22:42:21 #127
242666 BeamofLight
pi_75265039
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee kreng
De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mist
pi_75265047
Ik mis zoveel als ik niet ieders eerste naam weet
compact en kleverig.
pi_75265059
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

'
Timmmmmmmm ben jij het? Hoe is het? Dacht dat je nog in het ziekenhuis lag ofzo

Ben je nog homofiel trouwens?
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal

En ik ben nog steeds geen homofiel. Ik ben wel nog steeds biseksueel.

En nee, ik ben het niet.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:43:09 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75265075
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis zoveel als ik niet ieders eerste naam weet
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.
pi_75265089
Als PP volgende ronde meedoet, wil ik niet SLen, dan wil ik meedoen
  donderdag 3 december 2009 @ 22:43:38 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265090
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal

En nee, ik ben het niet.
Oh dus ik maak nog kans ?
Huilen dan.
pi_75265122
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh dus ik maak nog kans ?
Van jou wordt iedere zichzelf respecterende man toch hetero?
  donderdag 3 december 2009 @ 22:44:25 #134
216584 Trevland
pi_75265123
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef UncleErnie het volgende:
Als PP volgende ronde meedoet, wil ik niet SLen, dan wil ik meedoen
Zeker lekker samen gaan rellen
  donderdag 3 december 2009 @ 22:44:26 #135
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75265126
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mist
ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.
nu kan ik er weer een dag tegenaan
  donderdag 3 december 2009 @ 22:44:43 #136
242666 BeamofLight
pi_75265142
quote:

[..]

En nee, ik ben het niet.
O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?

Als je serieus weer shit hebt qua lichamelijke/mentale klachten dan vind ik dat oprecht kut (voor je)
  donderdag 3 december 2009 @ 22:45:11 #137
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75265156
En het is weer als vanouds.
pi_75265160
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tuurlijk!
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_75265194
quote:

[..]

En nee, ik ben het niet.
Hoe een persoonlijke ontboezemingen

Willen jullie ook iets van mij weten?
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, daar was ik nu ook achter ja
compact en kleverig.
pi_75265203
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En wie ben ik? Wie ben ik?
Live from Chicago
  donderdag 3 december 2009 @ 22:46:25 #141
242666 BeamofLight
pi_75265210
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.
nu kan ik er weer een dag tegenaan
Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.
pi_75265227
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef UncleErnie het volgende:
Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.

Chocoladetaartjes.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:46:54 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75265229
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:47:18 #144
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265242
quote:

[..]

Onze Amerikaan
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 22:47:35 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265250
quote:

[..]

Cupido.

Altijd.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:47:35 #146
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265251
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Yeah, good luck with that one
With four other people
And aliens
pi_75265257
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?

Als je serieus weer shit hebt qua lichamelijke/mentale klachten dan vind ik dat oprecht kut (voor je)
Dank je. Dat vind ik fijn.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:47:48 #148
242666 BeamofLight
pi_75265259
quote:

[..]

Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
  donderdag 3 december 2009 @ 22:48:31 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265283
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daar klopt iets niet.. ik kan er m'n vinger niet precies opleggen, maar iets klopt er niet.
Huilen dan.
pi_75265297
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
?
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:49:02 #151
216584 Trevland
pi_75265305
quote:

[..]

Die regel wordt pas meestal na de eerste nacht kills opgevolgd
pi_75265309
quote:

[..]

Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te posten
  donderdag 3 december 2009 @ 22:49:24 #153
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75265319
quote:

[..]

je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straks
pi_75265329
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatje
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Onze Amerikaan
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Cupido.

Altijd.
Voor jou altijd honey, wat je maar wil
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
Unbesprotten? wasda?
Live from Chicago
  donderdag 3 december 2009 @ 22:49:39 #155
242666 BeamofLight
pi_75265330
quote:

[..]

Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
  donderdag 3 december 2009 @ 22:49:46 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75265337
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

pi_75265353
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te posten
doe es lief
Live from Chicago
  donderdag 3 december 2009 @ 22:50:13 #158
216584 Trevland
pi_75265360
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
Volgens mij is er hier eentje jaloers
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:50:29 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265372
Kut, jullie zijn te grappig en ik wilde eigenlijk vroeg op bed
With four other people
And aliens
pi_75265387
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatje
[..]

[..]

Voor jou altijd honey, wat je maar wil
[..]

Unbesprotten? wasda?
Ik vond cupido zijn ook leuk
compact en kleverig.
pi_75265406
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

Volgens mij is er hier eentje jaloers
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!
  donderdag 3 december 2009 @ 22:51:26 #162
216584 Trevland
pi_75265410
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Kut, jullie zijn te grappig en ik wilde eigenlijk vroeg op bed
Als je een laptop heb dan kan dat
pi_75265426
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Dat heb je dan niet goed geregeld !
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:52:01 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75265428
Ik lig in bed, jullie houden mij ook wakker.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:52:02 #165
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75265429
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.
dat zou ik erg attent vinden
pi_75265441
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Whehehe.
pi_75265442
De regel dat posts betrekking moeten hebben op het spel slaat trouwens niet op nachtbagger.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:52:16 #168
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265443
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik heb een pc. Op m'n vorige kamer kon ik vanaf m'n bed bij m'n pc als ik m'n keyboard op schoot zette, maar dat lukt nu niet meer
With four other people
And aliens
pi_75265447
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Sorry
Chocoladetaartjes.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:52:24 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265450
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

En dat nog niet eens. Halve relnicht.
Huilen dan.
pi_75265464
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lig in bed, jullie houden mij ook wakker.
Ik wil ook naar boven gaan, maar ik ben te lui

Ik heb wel op de bank geslapen straks.
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:52:52 #172
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75265468
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:

[..]

Jammer van die T Trev.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:53:26 #173
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75265485
Waarom doet Dutank niet mee trouwens?
pi_75265491
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nouhou, het was regelnicht.
pi_75265494
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat was vast een opzettelijke fout
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:54:01 #176
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265508
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeker weer geband
With four other people
And aliens
pi_75265509
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Nouhou, het was regelnicht.
Je bent gedegradeerd!
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:54:04 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265511
quote:
Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrekt ?
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:54:17 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265520
Oh kut, dat is timmm ook.
Huilen dan.
pi_75265522
quote:
Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.
pi_75265526
wat is nou unbesprotten?
Live from Chicago
  donderdag 3 december 2009 @ 22:54:46 #182
216584 Trevland
pi_75265538
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef ajf het volgende:

[..]

Jammer van die T Trev.
Ik moet toch wel kunnen laten zien dat ik ik ben
  donderdag 3 december 2009 @ 22:54:52 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265544
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is nou unbesprotten?
Jij.

Oh, wát?

Mwoah.. jij?
Huilen dan.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:54:56 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265546
Misschien onbespoten
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 22:55:20 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265561
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
Misschien onbespoten
PP zou zoiets n...

Oh, zou best kunnen ja.
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:55:22 #186
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75265565
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik moet toch wel kunnen laten zien dat ik ik ben
Ja dat is waar
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:55:25 #187
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265566
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.
Ben je mij dan ook 'vergeten'
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 22:55:37 #188
216584 Trevland
pi_75265575
Ik denk eerder onbesprongen
pi_75265576
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Oh kut, dat is timmm ook.
Maar die is SL, das anders
quote:
wat is nou unbesprotten?
Ik zeg: onbevlekt
compact en kleverig.
pi_75265584
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrekt ?
Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aan
  donderdag 3 december 2009 @ 22:55:58 #191
242666 BeamofLight
pi_75265592
quote:
wat is nou unbesprotten?
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:56:38 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265618
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aan
fijnoord

als ik dan toch een club moet kiezen he
With four other people
And aliens
pi_75265633
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat zei ik.

Ik houd niet van voetbal, zeker niet als het overal waar ik kom over voetbval gaat
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:57:04 #194
242666 BeamofLight
pi_75265637
quote:
wat is nou unbesprotten?

3:11
pi_75265640
Voetbal
  donderdag 3 december 2009 @ 22:57:14 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265646
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:

[..]

fijnoord

Als je dan een club moet kiezen kies je die ?
Huilen dan.
pi_75265652
Janie door jou heb ik steeds trek in brownies. Al twee dagen eigenlijk...
Maar wacht, daarom was ik ook naar het tankstataion te gaan om brownies te kopen!
Live from Chicago
pi_75265655
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ben je mij dan ook 'vergeten'
Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewust
pi_75265671
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:

[..]

fijnoord

Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...
compact en kleverig.
pi_75265692
quote:

[..]

Live from Chicago
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:58:37 #201
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265706
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je dan een club moet kiezen kies je die ?
en FC Groningen
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewust
Oh nou vooruit dan maar.
want anders stopte ik meteen hoor!!einztweidrei!!111

With four other people
And aliens
pi_75265709
http://antiduckface.com/

Wat. De. Fuck.

pi_75265718
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Janie door jou heb ik steeds trek in brownies. Al twee dagen eigenlijk...
Maar wacht, daarom was ik ook naar het tankstataion te gaan om brownies te kopen!
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duur
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:58:58 #204
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265726
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen Maar dat doe je zelf dus wel
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 22:59:02 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265730
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...
Dan kon je vandaag je lol op .

Zag trouwens vanochtend de spelersbus van Sparta Praag rijden, was waarschijnlijk op weg naar de training oid.
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:59:36 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265757
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:

Wat. De. Fuck.

Goede site.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 22:59:58 #207
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265776
quote:

Wat. De. Fuck.

quote:
holy fuck. there were thirty two pictures in one email, all of the same girl. so many pics, tumblr wouldn’t let us upload any more than this. thirty-two pictures.

… THIRTY FUCKING TWO. jesus. we need a drink.

Site is wel true trouwens stomme koppen
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 23:00:10 #208
216584 Trevland
pi_75265782
quote:

Wat. De. Fuck.

Niet meer Wat De Duck
pi_75265786
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Grappig hè. Hij weet niet dat je jezelf 2x in de week laat dubbeldekken door twee stonede negers achter het station.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 23:00:23 #210
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265788
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?
With four other people
And aliens
pi_75265793
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan kon je vandaag je lol op .

Zag trouwens vanochtend de spelersbus van Sparta Praag rijden, was waarschijnlijk op weg naar de training oid.
Geen last van gehad

Ik zag wel verdacht veel auto's overal staan
(school is vlakbij t stadion)

Ik blijf jouw ava lezen, dat is ook irritant
compact en kleverig.
pi_75265806
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

bij mijn volgende ronde neem ik ze voor je mee
Live from Chicago
pi_75265865
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paar

Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
compact en kleverig.
pi_75265875
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen Maar dat doe je zelf dus wel
wat wou je niet zeggen?
Live from Chicago
pi_75265913
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

wat wou je niet zeggen?
Dat ging over een andere Puntenslijpsel
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 23:03:54 #216
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75265931
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

wat wou je niet zeggen?
Dat
quote:

[..]

niet 100% van toepassing is
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Dat ging over een andere Puntenslijpsel
Oh verrek ja
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 23:05:21 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75265988
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat
[..]

niet 100% van toepassing is
[..]

Oh verrek ja
Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.

Wat snap je daar niet aan .
Huilen dan.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 23:06:05 #218
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75266018
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
Hendig Wel kut van je ex trouwens. Tip: gebruik KeePass.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lange tekst dus maar ff in spoilertagje
With four other people
And aliens
pi_75266039
Ik ga slapen, lieve poesjes.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 23:06:46 #220
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75266043
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.

Wat snap je daar niet aan .
Ik ben blond, het duurt een tijdje voor dat soort dingen doordringen
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 23:07:17 #221
242666 BeamofLight
pi_75266066
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga slapen, lieve poesjes.
Wa denkte van mij?
pi_75266067
hoi ben ik weer is er al iemand dood ?

donderdag 3 december 2009 @ 23:07:41 #223
242666 BeamofLight
pi_75266084
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik ben blond, het duurt een tijdje voordat dingen doordringen
pi_75266101
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hendig Wel kut van je ex trouwens. Tip: gebruik KeePass.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lange tekst dus maar ff in spoilertagje
Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.
Hij heeft een vriendin nu dus heb ik geen last meer van hem.
compact en kleverig.
pi_75266114
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wa denkte van mij?
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.

Weltrusten mensjes.
pi_75266132
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.

Weltrusten mensjes.
Slaap lekker
compact en kleverig.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:09:13 #227
216584 Trevland
pi_75266147
quote:

[..]

Weltrusten mensjes.
Slaap ze
  donderdag 3 december 2009 @ 23:09:17 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75266150
quote:

[..]

Weltrusten mensjes.
En wat moet ik lezen als jij poesjes zegt ?
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:09:42 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75266172
Ja hey, zo kan IK natuurlijk niet gaan slapen. Ik moet het weten .
Huilen dan.
pi_75266217
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wat moet ik lezen als jij poesjes zegt ?
Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"
  donderdag 3 december 2009 @ 23:11:01 #231
216584 Trevland
pi_75266245
quote:
Veel plezier met het wakker blijven
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 23:11:01 #232
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75266246
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.
Hij heeft een vriendin nu dus heb ik geen last meer van hem.
Dat scheelt
Ik had een tijdje terug wat wachtwoorden zitten veranderen en toen vergat ik ze ook steeds nu niet meer trouwens, maar het is wel een handig proggie
With four other people
And aliens
pi_75266293
Waarom blijf ik altijd nog even wakker om te kijken wat men op me post
pi_75266316
quote:
maar ik wil heul niet dat jij gaat slapen
Live from Chicago
  donderdag 3 december 2009 @ 23:12:38 #235
242666 BeamofLight
pi_75266327
Ben er weg van, maar kom morgen zeker terug. Kan niet wachten hoe het spel zich verder gaat ontwikkelen.
pi_75266348
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat scheelt
Ik had een tijdje terug wat wachtwoorden zitten veranderen en toen vergat ik ze ook steeds nu niet meer trouwens, maar het is wel een handig proggie
Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucket ) Allemaal anders, nooit een probleem gehad met onthouden. Alleen toen dus
Maar goed, dat had meer redenen, dit is niet de juiste plek
compact en kleverig.
pi_75266389
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

donderdag 3 december 2009 @ 23:17:35 #238
163094 Ladidadida
pi_75266567
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik zeik niet, ik help je gewoon.
pi_75266580
Iemand een samenvatting van euh de afgelopen blijkbaar 2 topics..?
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 23:18:05 #240
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75266587
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucket ) Allemaal anders, nooit een probleem gehad met onthouden. Alleen toen dus
Maar goed, dat had meer redenen, dit is niet de juiste plek
ik had overal hetzelfde, tot fok gehackt werd

en toen een paar veranderd, maar nu neem ik weer overal hetzelfde
With four other people
And aliens
  donderdag 3 december 2009 @ 23:18:59 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75266639
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"
Zo kan ik ze niet lezen . Daar ben je te onschuldig voor.
Huilen dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:19:42 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75266681
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

maar ik wil heul niet dat jij gaat slapen
Oh. Maar mijn nachtrust dan ?
Huilen dan.
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 23:24:43 #243
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75266883
Ik ga wel slapen
With four other people
And aliens
pi_75266981
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh. Maar mijn nachtrust dan ?
komt later wel
Live from Chicago
  donderdag 3 december 2009 @ 23:30:17 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75267060
Ben ik al bm
  donderdag 3 december 2009 @ 23:30:31 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75267069
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

komt later wel
Makkelijk praten als 't net avond (?) is daar .
Huilen dan.
pi_75267212
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Makkelijk praten als 't net avond (?) is daar .
Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...
Live from Chicago
pi_75267235
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...
8 uur eerder?
compact en kleverig.
pi_75267365
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

8 uur eerder?
zeven
Live from Chicago
pi_75267413
mijn brownie smaakt naar papieren zakdoekjes
Live from Chicago
pi_75267424
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

zeven
O, das niks als het nou 8 was

Volgens mij is het bedtijd voor me, dit is zelfs voor mijn doen flauw
compact en kleverig.
pi_75267508
het is kwart voor twáálf...
Live from Chicago
  donderdag 3 december 2009 @ 23:47:05 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75267610
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is kwart voor twáálf...
Je weet niet hoeveel slaaptekort ik al opgebouwd heb .
Huilen dan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:06:53 #254
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75268222
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je weet niet hoeveel slaaptekort ik al opgebouwd heb .
en dat wil je niet met me delen?
Live from Chicago
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:11:55 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75268372
Je mag me nu ik toch al bezig ben wel helpen dat tekort te vergroten.
Huilen dan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:12:30 #256
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75268390
met liefde
Live from Chicago
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:18:05 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75268609
Het werkt!
Huilen dan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:19:38 #258
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75268672
daar doen we het voor!
Live from Chicago
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:26:12 #259
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75268890
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Beach (3) Isdatzo, JaniesBrownie, BoL

vrijdag 4 december 2009 @ 00:34:24 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75269114
Voor het volgende topic

Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:37:08 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75269174
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
daar doen we het voor!
Genoeg tekort opgebouwd denk ik zo, ik kan weer ff vooruit.

Trusten .
Huilen dan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:38:42 #262
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75269217

truste idz
Live from Chicago
pi_75270229
Voor het volgende topic

Harajuku. (6) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)

pi_75270653
We missen nog een aantal stemmers.
  vrijdag 4 december 2009 @ 03:55:46 #265
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75271043
niet iedereen gaat stemmen, zo gaat dat gewoon
Live from Chicago
pi_75271276
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet iedereen gaat stemmen, zo gaat dat gewoon
Daarom laat ik mensen verplicht stemmen
  vrijdag 4 december 2009 @ 05:54:46 #267
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75271396
gaat toch niet werken schatje
Live from Chicago
pi_75271404
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 05:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gaat toch niet werken schatje
Wel op de andere plek waar ik speel
Maar daar doet iedereen het en behoort het tot de vaste regels
  vrijdag 4 december 2009 @ 05:58:41 #269
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75271408
Het is fok honnepon, fok
Live from Chicago
pi_75271412
Dat snap ik Gelukkig niet de eerste keer dat ik hier meedoe
  vrijdag 4 december 2009 @ 06:04:38 #271
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75271424
weet ik toch!
Live from Chicago
pi_75271427
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 06:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet ik toch!
Hoe weet je dat
  vrijdag 4 december 2009 @ 06:05:53 #273
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75271428
je gaat toch niet zeggen dat je niet weet dat ik al tijden meespeel?
Live from Chicago
pi_75271447
Jawel; maar hoe herken je mij dan.
Van de twee keertjes die ik meedeed?
  vrijdag 4 december 2009 @ 06:36:29 #275
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75271528
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 06:10 schreef Beach het volgende:
Jawel; maar hoe herken je mij dan.
Van de twee keertjes die ik meedeed?
je naam is wel opvallend ja
Live from Chicago
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:18:57 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75272057
Mogguh .
Huilen dan.
pi_75272523
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn brownie smaakt naar papieren zakdoekjes
dan is het geen goede.

Goeiemorgen.
compact en kleverig.
pi_75272740
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 02:27 schreef Beach het volgende:
We missen nog een aantal stemmers.
't Is nog geen 19:00u.
pi_75272757
En mogguh ja.
pi_75272916
Sowieso is het onzin mensen te verplichten voor Burgemeester te stemmen. Lynch kan ik me nog iets bij voorstellen, maar BM?
pi_75272940
Besluit ik trouwens voor het eerst in weken weer eens naar de les te gaan, valt vrijwel alles uit

Alleen het eerste en het vijfde
pi_75273051
Pfft, wat gaat het hier snel. Vrij vervelend als je langere tijd niet online bent en je moet al dat gebagger lezen. Ik ben benieuwd, heb nog nooit dit spel gespeelt (wel weerwolven)... heb er wel zin in!

Harajuku. (6) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed.
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (4) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii

Om het spannend te houden en niet mee te lopen met de meerderheid..
Kheb werkelijk geen idee eigelijk... en het maakt me ook vrij weinig uit

Je bent dus niet verplicht om te stemmen ? Dat is toch niet leuk...
(Lynch stem heb ik het over... gewoon na 2/3x niet stemmen = modkill? )
pi_75273085
Harajuku. (6) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed.
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (5) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa

Ik had precies hetzelfde idee als smutzskii
pi_75273101
3x niet stemmen is modkill, dat vind ik eigenlijk wel een goede.
pi_75273146
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben het eens ook met deze regel..
en dan is 3x eigelijk nog best veel, op ander forum is het bij 2x al modkill.

Wat heeft de burgemeester eigelijk voor voordelen?
pi_75273151
quote:
Vind ik ook, om het de maffia wat moeilijker te maken en de rechercheur wat te helpen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_75273159
quote:
Hoe lang duurt zo'n spel eigenlijk?
Als het een week is, en je stemt drie keer niet, verdien je het ook gewoon om dood te gaan
compact en kleverig.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:37:07 #288
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_75273192
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ik ben het eens ook met deze regel..
en dan is 3x eigelijk nog best veel, op ander forum is het bij 2x al modkill.

Wat heeft de burgemeester eigelijk voor voordelen?
Ik ben het ook met 2x niet stemmen = dood gewend. Maar hier is 3x wel beter, aangezien het een stuk sneller gaat en als je dan een dag even niet online kan, heb je al een ronde gemist
Chocoladetaartjes.
pi_75273233
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als het een week is, en je stemt drie keer niet, verdien je het ook gewoon om dood te gaan
Een week lijkt me redelijk, misschien zelfs korter.

Then we are decided, 3 dagen niet stemmen is dood.
pi_75273234
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Daar heb je in principe ook wel weer gelijk in..
Al vind ik het gewoon flauw als iemand niet stemt, dan heb je vrij weinig aan het analyseren van stemgedrag.. en stemgedrag analyseren is 1 van mijn favoriete bezigheden..
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:39:34 #291
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_75273257
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Daar heb je in principe ook wel weer gelijk in..
Al vind ik het gewoon flauw als iemand niet stemt, dan heb je vrij weinig aan het analyseren van stemgedrag.. en stemgedrag analyseren is 1 van mijn favoriete bezigheden..
Je krijgt hier ook tips he, dus stemgedrag is niet het enige wat je kan gebruiken om wolv-- maffia te vinden
Chocoladetaartjes.
pi_75273326
SMutzskii, fobo update vandaag om 8:50u. Tsk tsk. MODKILL.
pi_75273362
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef krioro het volgende:
SMutzskii, fobo update vandaag om 8:50u. Tsk tsk. MODKILL.
Ja, dat was mijn Laatste Voyeur weghalen. Dat was tip van UncleErnie.. die las ik vanochtend pas.

En idd, we krijgen hints.. pfffffff, maakt het opzich wel leuker. Heb je wat meer om te puzzelen .
Alleen op stemgedrag is het best lastig (al ging het me toch wel altijd goed af).

pi_75273442
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:44 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn Laatste Voyeur weghalen. Dat was tip van UncleErnie.. die las ik vanochtend pas.

En idd, we krijgen hints.. pfffffff, maakt het opzich wel leuker. Heb je wat meer om te puzzelen .
Alleen op stemgedrag is het best lastig (al ging het me toch wel altijd goed af).

Dat weghalen een tip van de Mod.... is toch gewoon onderdeel van je tactiek?
pi_75273490
Regels zijn er niet voor niets. Tim, zit de newbies eens geen foute tips te geven.
pi_75273512
Ik ga nú een leven krijgen. Dus ik kan het volgende topic niet openen. Dat moet iemand anders doen.
pi_75273514
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dat weghalen een tip van de Mod.... is toch gewoon onderdeel van je tactiek?
Nee, het stond hier in het topic, UncleErnie postte het.. daarom deed ik dat. Dat zeg ik toch.
pi_75273542
fout?
compact en kleverig.
pi_75273577
Nou, aanpassen nadat het spel is begonnen is iig fout.
pi_75273681
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef krioro het volgende:
Nou, aanpassen nadat het spel is begonnen is iig fout.
Ik weet ook wel dat we het niet mogen aanpassen, maar als de spelleider het aanraadt..
*Zucht*.. wat een gedoe.
pi_75273945
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Nee, het stond hier in het topic, UncleErnie postte het.. daarom deed ik dat. Dat zeg ik toch.
nee het is onderdeel van je taktiek
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nú een leven krijgen. Dus ik kan het volgende topic niet openen. Dat moet iemand anders doen.
Ik maar doen dan xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')