quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met mijn Sint-ava blijven lopen na 5 december.
Dit is de Kerst-versie.
Dus nouja, succes met spelen dan.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met mijn Sint-ava blijven lopen na 5 december.
Dit is de Kerst-versie.
[ afbeelding ]
Dus nouja, succes met spelen dan.
Ik kan hints maken naar avatars. Als mensen dan toegestaan is die te veranderen, gelden sommige hints niet meer. Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...
TS opent het topic. Dan kan ik makkelijk de doden wijzigen en de dag en nachtposts in de OP editten.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:14 schreef Tegan het volgende:
Oh, eh, ik heb ook een topic geopend...
Ik heb een TR gezet.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
TS opent het topic. Dan kan ik makkelijk de doden wijzigen en de dag en nachtposts in de OP editten.
Durf je het risico te lopen Oom Laffer op zijn pik te trappen, en de andere dicht te gooien, Hara?
Ze hebben alleen een andere muts op dan. Anyway, kill me maar dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik kan hints maken naar avatars. Als mensen dan toegestaan is die te veranderen, gelden sommige hints niet meer. Dat zou niet eerlijk zijn.
Daarom blijft de regel dat je niets mag wijzigen. Ander modkill ik je inderdaad.
Je wil werkelijk niet meedoen om een zo'n stomme avatar? Je laatste kans. Als je namelijk echt niet meer mee wil doen, en hierover wil struikelen, zou ik je moeten modkillen. Maar omdat etcetera mee wil doen, kan ik haar dan jouw rol geven.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een andere muts op dan. Anyway, kill me maar dan.
Hè? Isdatzo was toch een voorbeeld van Tim, geen echte stem?quote:
zoals het er nu staat, zeg jij dat isdatzo op jou stemtquote:
Ja, zaterdag pauze.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe doen we het met Sinterklaas eigenlijk?
Want ik ben er morgenavond niet ws en zaterdag zeker niet, slaan we zaterdag gewoon over dan? (morgen is niet zo erg, dat kan ik als zaterdag overgeslagen wordt gewoon teruglezen)
huh?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè? Isdatzo was toch een voorbeeld van Tim, geen echte stem?
Zaterdag en zondag lassen we een pauze in. morgenavond zijn de eerste kills, en dan hebben jullie een heel weekend om te stemmen, tot maandagavond de dagpost komt.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe doen we het met Sinterklaas eigenlijk?
Want ik ben er morgenavond niet ws en zaterdag zeker niet, slaan we zaterdag gewoon over dan? (morgen is niet zo erg, dat kan ik als zaterdag overgeslagen wordt gewoon teruglezen)
Ik ga sowieso niet mijn Sint-ava houden als Sinterklaas voorbij is, als dat de regels breekt vind ik dat jammer. Ik snap dat je niets mag veranderen, maar mijn standaard ava-plaatje blijft hetzelfde. We hoeven die discussie niet te houden verder, doe wat jij volgens de regels 'moet'.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je wil werkelijk niet meedoen om een zo'n stomme avatar? Je laatste kans. Als je namelijk echt niet meer mee wil doen, en hierover wil struikelen, zou ik je moeten modkillen. Maar omdat etcetera mee wil doen, kan ik haar dan jouw rol geven.
Maar ik heb liever dat je gewoon blijft, ook al ben je niet even blij met alle regels.
Je zal het inderdaad maar 2 of misschien zelfs 3 dagen langer met een sint ava doenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet mijn Sint-ava houden als Sinterklaas voorbij is, als dat de regels breekt vind ik dat jammer. Ik snap dat je niets mag veranderen, maar mijn standaard ava-plaatje blijft hetzelfde. We hoeven die discussie niet te houden verder, doe wat jij volgens de regels 'moet'.
Hahahahahahahah.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Harajuku. (1) syb-rund.
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus morgen moet er ook iemand gelyncht worden?
Dan moet ik dat heel vroeg al doen
Ben vanaf 16.00 uur weg .
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef UncleErnie het volgende:
Je kunt nu stemmen voor Burgemeester. Morgen is er nog geen lynch. Morgen is wel de eerste nachtpost.
Helaas het is niet tegen de regels, op jezelf stemmen. Maar fraai is anders.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Harajuku. (1) syb-rund.
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Jezelf burgemeester stemmen is toch juist wel cool?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Helaas het is niet tegen de regels, op jezelf stemmen. Maar fraai is anders.
Deze ronde mag je je stem overigens wèl veranderen.
Nay, we zijn net begonnen. BM tot morgen 19.00, dan nachtkills insturen tot 21.30 en om 22.00 in t topic. Met sinterklaas nemen we een pauze.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog geen belangrijke posts gemist als ik het goed heb?
Wat betreft de burgemeester:
Harajuku. (2) syb-rund., Etcetera
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Nou, cool manquote:Op donderdag 3 december 2009 18:36 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Jezelf burgemeester stemmen is toch juist wel cool?
Ben je nog boos om je dood?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom Hara voor BM?
Das mafia!
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik er net inrol, geen idee heb van de stand van zaken, weet dat Hara het spel wel kent en die áltijd van mafia zijn wordt beschuldigd
Nee,ik denk dat je mafia bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, cool man.
[..]
Ben je nog boos om je dood?.
Dan hebben we dus 21 mafiaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee,ik denk dat je mafia bent.
Want ik ben het niet
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood isquote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik had trouwens wel bedacht dat het tijd was voor een nieuwe onderschrift/sigmaar ik wist toch nog niet wat ik er neer wilde planten
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat de leider gemakkelijk kan vinden wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote Jan, ##vote Piet.
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is
Die geldt ook best voor BM verkiezing,.
Zo spannend is het niet als jij voor blijkft staanquote:
Nou zeg. Ik los altijd hints op, Beach niet. Jij bent vast mafia anders zou je degene die altijd met hints bezig is willen beschermen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet als jij voor blijkft staanIk stem op Beach
Harajuku. (3) syb-rund., Etcetera, Borisz
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Beach (2) Isdatzo, JaniesBrownie
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik los altijd hints op, Beach niet. Jij bent vast mafia anders zou je degene die altijd met hints bezig is willen beschermen.
Nee dat weet ik daarom is het niet zo erg dat ik nog niet wist wat er ging komenquote:
Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo leuk als meteen al duidelijk is wie er BM wordt
Jij wil zo graag BM zijn dat je wel mafia móet zijn
Dat zei je zelf ook al hoor, daar heb ik heul geen mafia voor nodigquote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.
But then again, dat hebben jouw maatjes je al verteld waardoor je mij niet als BM wil hebben,.
You mob, you.
Getsie, je moet het lijstje wel kloppend overnemen hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet als jij voor blijkft staanIk stem op Beach
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Waarom wil je mij zo graag betichten van mafia zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei je zelf ook al hoor, daar heb ik heul geen mafia voor nodig
En ik zou je als BM willen, als je geen mafia was. Als mafia heb je natuurlijk óók extra voordeel als BM, dat weet jij ook wel
Of wil je BM zijn omdat je stiekem maffia bent en geen zin hebt om de eerste nacht al heen te gaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.
But then again, dat hebben jouw maatjes je al verteld waardoor je mij niet als BM wil hebben,.
You mob, you.
Doorzoek die zak popcorn maar goed, volgens mij probeert hara er stiekem maffiawapens in mee naar binnen te smokkelenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef UncleErnie het volgende:
Zo, ik heb alles geregeld!![]()
LET THE GAMES BEGIN!![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Getsie, je moet het lijstje wel kloppend overnemen hoor
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Ik gun het je meid.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Anders stemt vanaf nu gewoon niemand meer zodat ik win, ook leuk..
Dat valt anders niet te merken aan het lijstje.quote:
Wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten we niet eerst weten wie er kandidaat wil zijn?
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef Trevland het volgende:
Dus we kunnen nu gewoon iemand tot BM bombarderen?
quote:
Goddamn it, hoelang doen jullie dit nou al?quote:
Laatste keer dat ik 't speelde (oké, de keer daarvoor dusquote:Op donderdag 3 december 2009 20:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Goddamn it, hoelang doen jullie dit nou al?
Ok.quote:Je stemt op wie jij als burgemeester wil. Of hij of zij wil, doet geheel niet ter zake. Morgen bij de dagpost is degene met de meeste stemmen BM.
Serieus?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik 't speelde (oké, de keer daarvoor dus) moest je je toch echt kandidaat stellen hoor
.
[..]
Nee, ik dacht echt dat het anders was!quote:
Staat mij eigenlijk ook wel bij nu je het zegtquote:
Morge 19:00quote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben weer terug. Tot wanneer loopt de BM stemming? Het is al 19.00 geweest.
Ohquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You mob, you.
PPquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom doet PP eigenlijk niet mee,.
Je houdt echt nog van me.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Harajuku. (4) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
quote:
quote:Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze staat er nog niet inDat maakt haar verdacht
Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in! WAAAquote:
Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in!
Kun jij haar erbij zetten?
Ja, dat had ik er even bij geëdit.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.
Dat MOET hara zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je wil werkelijk niet meedoen om een zo'n stomme avatar? Je laatste kans. Als je namelijk echt niet meer mee wil doen, en hierover wil struikelen, zou ik je moeten modkillen. Maar omdat etcetera mee wil doen, kan ik haar dan jouw rol geven.
Maar ik heb liever dat je gewoon blijft, ook al ben je niet even blij met alle regels.
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.quote:
Ik vind je een beetje engquote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom doet PP eigenlijk niet mee,.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef krioro het volgende:
Harajuku. (5) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (3) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf
PI.quote:
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
PP heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee krengquote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
Weet ik. Ik giechel gewoon graagquote:
'quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mistquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee kreng
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaalquote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
'
Timmmmmmmm ben jij het? Hoe is het? Dacht dat je nog in het ziekenhuis lag ofzo
Ben je nog homofiel trouwens?
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis zoveel als ik niet ieders eerste naam weet
Oh dus ik maak nog kansquote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal
En ik ben nog steeds geen homofiel. Ik ben wel nog steeds biseksueel.
En nee, ik ben het niet.
Van jou wordt iedere zichzelf respecterende man toch hetero?quote:
Zeker lekker samen gaan rellenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef UncleErnie het volgende:
Als PP volgende ronde meedoet, wil ik niet SLen, dan wil ik meedoen
ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mist
O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal
En nee, ik ben het niet.
Tuurlijk!quote:
Hoe een persoonlijke ontboezemingenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En nee, ik ben het niet.
Ja, daar was ik nu ook achter jaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.
En wie ben ik? Wie ben ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.
Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.
nu kan ik er weer een dag tegenaan
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef UncleErnie het volgende:
Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En wie ben ik? Wie ben ik?
Onze Amerikaanquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cupido.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:
Dank je. Dat vind ik fijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?
Als je serieus weer shit hebt qua lichamelijke/mentale klachten dan vind ik dat oprecht kut (voor je)
Naiefquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet.. ik kan er m'n vinger niet precies opleggen, maar iets klopt er niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.
?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te postenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straksquote:
Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.
quote:
Voor jou altijd honey, wat je maar wilquote:
Unbesprotten? wasda?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straks
doe es liefquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te posten
Volgens mij is er hier eentje jaloersquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
Ik vond cupido zijn ook leukquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatje
[..]
[..]
Voor jou altijd honey, wat je maar wil
[..]
Unbesprotten? wasda?
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier eentje jaloers
Als je een laptop heb dan kan datquote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Kut, jullie zijn te grappig en ik wilde eigenlijk vroeg op bed
Dat heb je dan niet goed geregeld !quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!
dat zou ik erg attent vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.
Whehehe.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straks
Ik heb een pc. Op m'n vorige kamer kon ik vanaf m'n bed bij m'n pc als ik m'n keyboard op schoot zette, maar dat lukt nu niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je een laptop heb dan kan dat
Sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
En dat nog niet eens. Halve relnicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!
Ik wil ook naar boven gaan, maar ik ben te luiquote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lig in bed, jullie houden mij ook wakker.
Jammer van die T Trev.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je een laptop heb dan kan dat
Nouhou, het was regelnicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat nog niet eens. Halve relnicht.
Dat was vast een opzettelijke foutquote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat nog niet eens. Halve relnicht.
Zeker weer gebandquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Waarom doet Dutank niet mee trouwens?
Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrektquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet toch wel kunnen laten zien dat ik ik ben
Ben je mij dan ook 'vergeten'quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.
Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aanquote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrekt?
fijnoordquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aan
Dat zei ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
Als je dan een club moet kiezen kies je diequote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijnoord
als ik dan toch een club moet kiezen he
Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewustquote:
Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijnoord
als ik dan toch een club moet kiezen he
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en FC Groningenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dan een club moet kiezen kies je die?
Oh nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewust
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duurquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Janie door jou heb ik steeds trek in brownies. Al twee dagen eigenlijk...
Maar wacht, daarom was ik ook naar het tankstataion te gaan om brownies te kopen!
Ik wilde het niet zeggenquote:
Dan kon je vandaag je lol opquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...
Goede site.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
http://antiduckface.com/
Wat. De. Fuck.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
Wat. De. Fuck.
quote:holy fuck. there were thirty two pictures in one email, all of the same girl. so many pics, tumblr wouldn’t let us upload any more than this. thirty-two pictures.
… THIRTY FUCKING TWO. jesus. we need a drink.
Niet meer Wat De Duckquote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
Wat. De. Fuck.
Grappig hè. Hij weet niet dat je jezelf 2x in de week laat dubbeldekken door twee stonede negers achter het station.quote:
Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duur
Geen last van gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kon je vandaag je lol op.
Zag trouwens vanochtend de spelersbus van Sparta Praag rijden, was waarschijnlijk op weg naar de training oid.
bij mijn volgende ronde neem ik ze voor je meequote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duur
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?
wat wou je niet zeggen?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenMaar dat doe je zelf dus wel
Dat ging over een andere Puntenslijpselquote:
Datquote:
niet 100% van toepassing isquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh verrek jaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat ging over een andere Puntenslijpsel
Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat
[..]
niet 100% van toepassing is
[..]
Oh verrek ja
Hendigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paar
Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lange tekst dus maar ff in spoilertagjeIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik ben blond, het duurt een tijdje voor dat soort dingen doordringenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.
Wat snap je daar niet aan.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben blond, het duurt een tijdje voordat dingen doordringen
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HendigWel kut van je ex trouwens. Tip: gebruik KeePass.
Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lange tekst dus maar ff in spoilertagje
Hij heeft een vriendin nudus heb ik geen last meer van hem.
compact en kleverig.
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.
Weltrusten mensjes.
Slaap zequote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.
Weltrusten mensjes.
En wat moet ik lezen als jij poesjes zegtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Weltrusten mensjes.
Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat moet ik lezen als jij poesjes zegt?
Veel plezier met het wakker blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, zo kan IK natuurlijk niet gaan slapen. Ik moet het weten.
Dat scheeltquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.
Hij heeft een vriendin nudus heb ik geen last meer van hem.
maar ik wil heul niet dat jij gaat slapenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, zo kan IK natuurlijk niet gaan slapen. Ik moet het weten.
Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucketquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Ik had een tijdje terug wat wachtwoorden zitten veranderen en toen vergat ik ze ook steedsnu niet meer trouwens, maar het is wel een handig proggie
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paar
Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
Ik zeik niet, ik help je gewoon.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.
ik had overal hetzelfde, tot fok gehackt werdquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucket) Allemaal anders, nooit een probleem gehad met onthouden. Alleen toen dus
Maar goed, dat had meer redenen, dit is niet de juiste plek
Zo kan ik ze niet lezenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"
Oh. Maar mijn nachtrust danquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar ik wil heul niet dat jij gaat slapen
komt later welquote:
Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Makkelijk praten als 't net avond (?) is daar.
8 uur eerder?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...
zevenquote:
O, das niksquote:
en dat wil je niet met me delen?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel slaaptekort ik al opgebouwd heb.
Daarom laat ik mensen verplicht stemmenquote:Op vrijdag 4 december 2009 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet iedereen gaat stemmen, zo gaat dat gewoon
Wel op de andere plek waar ik speelquote:
je naam is wel opvallend jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:10 schreef Beach het volgende:
Jawel; maar hoe herken je mij dan.
Van de twee keertjes die ik meedeed?
dan is het geen goede.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn brownie smaakt naar papieren zakdoekjes
Ik ben het eens ook met deze regel..quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
3x niet stemmen is modkill, dat vind ik eigenlijk wel een goede.
Vind ik ook, om het de maffia wat moeilijker te maken en de rechercheur wat te helpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
Hoe lang duurt zo'n spel eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben het ook met 2x niet stemmen = dood gewend. Maar hier is 3x wel beter, aangezien het een stuk sneller gaat en als je dan een dag even niet online kan, heb je al een ronde gemistquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik ben het eens ook met deze regel..
en dan is 3x eigelijk nog best veel, op ander forum is het bij 2x al modkill.![]()
Wat heeft de burgemeester eigelijk voor voordelen?
Een week lijkt me redelijk, misschien zelfs korter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n spel eigenlijk?
Als het een week is, en je stemt drie keer niet, verdien je het ook gewoon om dood te gaan
Daar heb je in principe ook wel weer gelijk in..quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n spel eigenlijk?
Als het een week is, en je stemt drie keer niet, verdien je het ook gewoon om dood te gaan
Je krijgt hier ook tips he, dus stemgedrag is niet het enige wat je kan gebruiken om wolv-- maffia te vindenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Daar heb je in principe ook wel weer gelijk in..![]()
Al vind ik het gewoon flauw als iemand niet stemt, dan heb je vrij weinig aan het analyseren van stemgedrag.. en stemgedrag analyseren is 1 van mijn favoriete bezigheden..![]()
Ja, dat was mijn Laatste Voyeur weghalen. Dat was tip van UncleErnie.. die las ik vanochtend pas.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef krioro het volgende:
SMutzskii, fobo update vandaag om 8:50u. Tsk tsk. MODKILL.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:44 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn Laatste Voyeur weghalen. Dat was tip van UncleErnie.. die las ik vanochtend pas.![]()
En idd, we krijgen hints.. pfffffff, maakt het opzich wel leuker. Heb je wat meer om te puzzelen.
Alleen op stemgedrag is het best lastig (al ging het me toch wel altijd goed af).
Nee, het stond hier in het topic, UncleErnie postte het.. daarom deed ik dat. Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat weghalen een tip van de Mod.... is toch gewoon onderdeel van je tactiek?
Ik weet ook wel dat we het niet mogen aanpassen, maar als de spelleider het aanraadt..quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef krioro het volgende:
Nou, aanpassen nadat het spel is begonnen is iig fout.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, het stond hier in het topic, UncleErnie postte het.. daarom deed ik dat. Dat zeg ik toch.
Ik maar doen dan xDquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nú een leven krijgen. Dus ik kan het volgende topic niet openen. Dat moet iemand anders doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |