en FC Groningenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dan een club moet kiezen kies je die?
Oh nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewust
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duurquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Janie door jou heb ik steeds trek in brownies. Al twee dagen eigenlijk...
Maar wacht, daarom was ik ook naar het tankstataion te gaan om brownies te kopen!
Ik wilde het niet zeggenquote:
Dan kon je vandaag je lol opquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...
Goede site.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
http://antiduckface.com/
Wat. De. Fuck.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
Wat. De. Fuck.
quote:holy fuck. there were thirty two pictures in one email, all of the same girl. so many pics, tumblr wouldn’t let us upload any more than this. thirty-two pictures.
… THIRTY FUCKING TWO. jesus. we need a drink.
Niet meer Wat De Duckquote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
Wat. De. Fuck.
Grappig hè. Hij weet niet dat je jezelf 2x in de week laat dubbeldekken door twee stonede negers achter het station.quote:
Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duur
Geen last van gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kon je vandaag je lol op.
Zag trouwens vanochtend de spelersbus van Sparta Praag rijden, was waarschijnlijk op weg naar de training oid.
bij mijn volgende ronde neem ik ze voor je meequote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duur
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?
wat wou je niet zeggen?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenMaar dat doe je zelf dus wel
Dat ging over een andere Puntenslijpselquote:
Datquote:
niet 100% van toepassing isquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
Oh verrek jaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat ging over een andere Puntenslijpsel
Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat
[..]
niet 100% van toepassing is
[..]
Oh verrek ja
Hendigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paar
Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lange tekst dus maar ff in spoilertagjeIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik ben blond, het duurt een tijdje voor dat soort dingen doordringenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.
Wat snap je daar niet aan.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben blond, het duurt een tijdje voordat dingen doordringen
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HendigWel kut van je ex trouwens. Tip: gebruik KeePass.
Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lange tekst dus maar ff in spoilertagje
Hij heeft een vriendin nudus heb ik geen last meer van hem.
compact en kleverig.
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.
Weltrusten mensjes.
Slaap zequote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.
Weltrusten mensjes.
En wat moet ik lezen als jij poesjes zegtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Weltrusten mensjes.
Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat moet ik lezen als jij poesjes zegt?
Veel plezier met het wakker blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, zo kan IK natuurlijk niet gaan slapen. Ik moet het weten.
Dat scheeltquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.
Hij heeft een vriendin nudus heb ik geen last meer van hem.
maar ik wil heul niet dat jij gaat slapenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, zo kan IK natuurlijk niet gaan slapen. Ik moet het weten.
Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucketquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Ik had een tijdje terug wat wachtwoorden zitten veranderen en toen vergat ik ze ook steedsnu niet meer trouwens, maar het is wel een handig proggie
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paar
Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
Ik zeik niet, ik help je gewoon.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.
ik had overal hetzelfde, tot fok gehackt werdquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucket) Allemaal anders, nooit een probleem gehad met onthouden. Alleen toen dus
Maar goed, dat had meer redenen, dit is niet de juiste plek
Zo kan ik ze niet lezenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"
Oh. Maar mijn nachtrust danquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar ik wil heul niet dat jij gaat slapen
komt later welquote:
Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Makkelijk praten als 't net avond (?) is daar.
8 uur eerder?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...
zevenquote:
O, das niksquote:
en dat wil je niet met me delen?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel slaaptekort ik al opgebouwd heb.
Daarom laat ik mensen verplicht stemmenquote:Op vrijdag 4 december 2009 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet iedereen gaat stemmen, zo gaat dat gewoon
Wel op de andere plek waar ik speelquote:
je naam is wel opvallend jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:10 schreef Beach het volgende:
Jawel; maar hoe herken je mij dan.
Van de twee keertjes die ik meedeed?
dan is het geen goede.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn brownie smaakt naar papieren zakdoekjes
Ik ben het eens ook met deze regel..quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
3x niet stemmen is modkill, dat vind ik eigenlijk wel een goede.
Vind ik ook, om het de maffia wat moeilijker te maken en de rechercheur wat te helpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
Hoe lang duurt zo'n spel eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben het ook met 2x niet stemmen = dood gewend. Maar hier is 3x wel beter, aangezien het een stuk sneller gaat en als je dan een dag even niet online kan, heb je al een ronde gemistquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik ben het eens ook met deze regel..
en dan is 3x eigelijk nog best veel, op ander forum is het bij 2x al modkill.![]()
Wat heeft de burgemeester eigelijk voor voordelen?
Een week lijkt me redelijk, misschien zelfs korter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n spel eigenlijk?
Als het een week is, en je stemt drie keer niet, verdien je het ook gewoon om dood te gaan
Daar heb je in principe ook wel weer gelijk in..quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n spel eigenlijk?
Als het een week is, en je stemt drie keer niet, verdien je het ook gewoon om dood te gaan
Je krijgt hier ook tips he, dus stemgedrag is niet het enige wat je kan gebruiken om wolv-- maffia te vindenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Daar heb je in principe ook wel weer gelijk in..![]()
Al vind ik het gewoon flauw als iemand niet stemt, dan heb je vrij weinig aan het analyseren van stemgedrag.. en stemgedrag analyseren is 1 van mijn favoriete bezigheden..![]()
Ja, dat was mijn Laatste Voyeur weghalen. Dat was tip van UncleErnie.. die las ik vanochtend pas.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef krioro het volgende:
SMutzskii, fobo update vandaag om 8:50u. Tsk tsk. MODKILL.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:44 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn Laatste Voyeur weghalen. Dat was tip van UncleErnie.. die las ik vanochtend pas.![]()
En idd, we krijgen hints.. pfffffff, maakt het opzich wel leuker. Heb je wat meer om te puzzelen.
Alleen op stemgedrag is het best lastig (al ging het me toch wel altijd goed af).
Nee, het stond hier in het topic, UncleErnie postte het.. daarom deed ik dat. Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat weghalen een tip van de Mod.... is toch gewoon onderdeel van je tactiek?
Ik weet ook wel dat we het niet mogen aanpassen, maar als de spelleider het aanraadt..quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef krioro het volgende:
Nou, aanpassen nadat het spel is begonnen is iig fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |