en FC Groningenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dan een club moet kiezen kies je die?
Oh nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewust
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duurquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Janie door jou heb ik steeds trek in brownies. Al twee dagen eigenlijk...
Maar wacht, daarom was ik ook naar het tankstataion te gaan om brownies te kopen!
Ik wilde het niet zeggenquote:
Dan kon je vandaag je lol opquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...
Goede site.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
http://antiduckface.com/
Wat. De. Fuck.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
Wat. De. Fuck.
quote:holy fuck. there were thirty two pictures in one email, all of the same girl. so many pics, tumblr wouldn’t let us upload any more than this. thirty-two pictures.
… THIRTY FUCKING TWO. jesus. we need a drink.
Niet meer Wat De Duckquote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
Wat. De. Fuck.
Grappig hè. Hij weet niet dat je jezelf 2x in de week laat dubbeldekken door twee stonede negers achter het station.quote:
Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duur
Geen last van gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kon je vandaag je lol op.
Zag trouwens vanochtend de spelersbus van Sparta Praag rijden, was waarschijnlijk op weg naar de training oid.
bij mijn volgende ronde neem ik ze voor je meequote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed, ik wilgewoon zo'n chocoladekoek, brownies zijn te duur
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen trouwens, maar was het niet eerst JamesBrownie?
wat wou je niet zeggen?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenMaar dat doe je zelf dus wel
Dat ging over een andere Puntenslijpselquote:
Datquote:
niet 100% van toepassing isquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
Oh verrek jaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat ging over een andere Puntenslijpsel
Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat
[..]
niet 100% van toepassing is
[..]
Oh verrek ja
Hendigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paar
Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lange tekst dus maar ff in spoilertagjeIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik ben blond, het duurt een tijdje voor dat soort dingen doordringenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel. PP heeft altijd gelijk. Al-tijd.
Wat snap je daar niet aan.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben blond, het duurt een tijdje voordat dingen doordringen
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HendigWel kut van je ex trouwens. Tip: gebruik KeePass.
Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lange tekst dus maar ff in spoilertagje
Hij heeft een vriendin nudus heb ik geen last meer van hem.
compact en kleverig.
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |