Je houdt echt nog van me.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Harajuku. (4) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (2) Isdatzo, JaniesBrownie
quote:
quote:Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze staat er nog niet inDat maakt haar verdacht
Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in! WAAAquote:
Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in!
Kun jij haar erbij zetten?
Ja, dat had ik er even bij geëdit.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.
Dat MOET hara zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je wil werkelijk niet meedoen om een zo'n stomme avatar? Je laatste kans. Als je namelijk echt niet meer mee wil doen, en hierover wil struikelen, zou ik je moeten modkillen. Maar omdat etcetera mee wil doen, kan ik haar dan jouw rol geven.
Maar ik heb liever dat je gewoon blijft, ook al ben je niet even blij met alle regels.
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.quote:
Ik vind je een beetje engquote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom doet PP eigenlijk niet mee,.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef krioro het volgende:
Harajuku. (5) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (3) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf
PI.quote:
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
PP heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee krengquote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
Weet ik. Ik giechel gewoon graagquote:
'quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mistquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee kreng
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaalquote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
'
Timmmmmmmm ben jij het? Hoe is het? Dacht dat je nog in het ziekenhuis lag ofzo
Ben je nog homofiel trouwens?
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis zoveel als ik niet ieders eerste naam weet
Oh dus ik maak nog kansquote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal
En ik ben nog steeds geen homofiel. Ik ben wel nog steeds biseksueel.
En nee, ik ben het niet.
Van jou wordt iedere zichzelf respecterende man toch hetero?quote:
Zeker lekker samen gaan rellenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef UncleErnie het volgende:
Als PP volgende ronde meedoet, wil ik niet SLen, dan wil ik meedoen
ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mist
O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal
En nee, ik ben het niet.
Tuurlijk!quote:
Hoe een persoonlijke ontboezemingenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En nee, ik ben het niet.
Ja, daar was ik nu ook achter jaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.
En wie ben ik? Wie ben ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.
Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.
nu kan ik er weer een dag tegenaan
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef UncleErnie het volgende:
Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En wie ben ik? Wie ben ik?
Onze Amerikaanquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cupido.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:
Dank je. Dat vind ik fijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?
Als je serieus weer shit hebt qua lichamelijke/mentale klachten dan vind ik dat oprecht kut (voor je)
Naiefquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet.. ik kan er m'n vinger niet precies opleggen, maar iets klopt er niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.
?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te postenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straksquote:
Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.
quote:
Voor jou altijd honey, wat je maar wilquote:
Unbesprotten? wasda?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straks
doe es liefquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te posten
Volgens mij is er hier eentje jaloersquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
Ik vond cupido zijn ook leukquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatje
[..]
[..]
Voor jou altijd honey, wat je maar wil
[..]
Unbesprotten? wasda?
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier eentje jaloers
Als je een laptop heb dan kan datquote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Kut, jullie zijn te grappig en ik wilde eigenlijk vroeg op bed
Dat heb je dan niet goed geregeld !quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!
dat zou ik erg attent vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.
Whehehe.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straks
Ik heb een pc. Op m'n vorige kamer kon ik vanaf m'n bed bij m'n pc als ik m'n keyboard op schoot zette, maar dat lukt nu niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je een laptop heb dan kan dat
Sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
En dat nog niet eens. Halve relnicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!
Ik wil ook naar boven gaan, maar ik ben te luiquote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lig in bed, jullie houden mij ook wakker.
Jammer van die T Trev.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je een laptop heb dan kan dat
Nouhou, het was regelnicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat nog niet eens. Halve relnicht.
Dat was vast een opzettelijke foutquote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat nog niet eens. Halve relnicht.
Zeker weer gebandquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Waarom doet Dutank niet mee trouwens?
Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrektquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet toch wel kunnen laten zien dat ik ik ben
Ben je mij dan ook 'vergeten'quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.
Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aanquote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrekt?
fijnoordquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aan
Dat zei ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
Als je dan een club moet kiezen kies je diequote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijnoord
als ik dan toch een club moet kiezen he
Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewustquote:
Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijnoord
als ik dan toch een club moet kiezen he
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |