quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik had trouwens wel bedacht dat het tijd was voor een nieuwe onderschrift/sigmaar ik wist toch nog niet wat ik er neer wilde planten
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Helaas het is niet tegen de regels, op jezelf stemmen. Maar fraai is anders.
Deze ronde mag je je stem overigens wèl veranderen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat de leider gemakkelijk kan vinden wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote Jan, ##vote Piet.
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is
Die geldt ook best voor BM verkiezing,.
Zo spannend is het niet als jij voor blijkft staanquote:
Nou zeg. Ik los altijd hints op, Beach niet. Jij bent vast mafia anders zou je degene die altijd met hints bezig is willen beschermen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet als jij voor blijkft staanIk stem op Beach
Harajuku. (3) syb-rund., Etcetera, Borisz
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Beach (2) Isdatzo, JaniesBrownie
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik los altijd hints op, Beach niet. Jij bent vast mafia anders zou je degene die altijd met hints bezig is willen beschermen.
Nee dat weet ik daarom is het niet zo erg dat ik nog niet wist wat er ging komenquote:
Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo leuk als meteen al duidelijk is wie er BM wordt
Jij wil zo graag BM zijn dat je wel mafia móet zijn
Dat zei je zelf ook al hoor, daar heb ik heul geen mafia voor nodigquote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.
But then again, dat hebben jouw maatjes je al verteld waardoor je mij niet als BM wil hebben,.
You mob, you.
Getsie, je moet het lijstje wel kloppend overnemen hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet als jij voor blijkft staanIk stem op Beach
Isdatzo (1) Beach
Michiel (1) Michiel
Waarom wil je mij zo graag betichten van mafia zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei je zelf ook al hoor, daar heb ik heul geen mafia voor nodig
En ik zou je als BM willen, als je geen mafia was. Als mafia heb je natuurlijk óók extra voordeel als BM, dat weet jij ook wel
Of wil je BM zijn omdat je stiekem maffia bent en geen zin hebt om de eerste nacht al heen te gaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil BM zijn omdat de mafia me anders vermoordt omdat ik altijd één van de mensen ben die gelijk met de hints bezig gaat.
But then again, dat hebben jouw maatjes je al verteld waardoor je mij niet als BM wil hebben,.
You mob, you.
Doorzoek die zak popcorn maar goed, volgens mij probeert hara er stiekem maffiawapens in mee naar binnen te smokkelenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef UncleErnie het volgende:
Zo, ik heb alles geregeld!![]()
LET THE GAMES BEGIN!![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Getsie, je moet het lijstje wel kloppend overnemen hoor
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Ik gun het je meid.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Anders stemt vanaf nu gewoon niemand meer zodat ik win, ook leuk..
Dat valt anders niet te merken aan het lijstje.quote:
Wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten we niet eerst weten wie er kandidaat wil zijn?
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef Trevland het volgende:
Dus we kunnen nu gewoon iemand tot BM bombarderen?
quote:
Goddamn it, hoelang doen jullie dit nou al?quote:
Laatste keer dat ik 't speelde (oké, de keer daarvoor dusquote:Op donderdag 3 december 2009 20:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Goddamn it, hoelang doen jullie dit nou al?
Ok.quote:Je stemt op wie jij als burgemeester wil. Of hij of zij wil, doet geheel niet ter zake. Morgen bij de dagpost is degene met de meeste stemmen BM.
Serieus?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik 't speelde (oké, de keer daarvoor dus) moest je je toch echt kandidaat stellen hoor
.
[..]
Nee, ik dacht echt dat het anders was!quote:
Staat mij eigenlijk ook wel bij nu je het zegtquote:
Morge 19:00quote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben weer terug. Tot wanneer loopt de BM stemming? Het is al 19.00 geweest.
Ohquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You mob, you.
PPquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom doet PP eigenlijk niet mee,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |