De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mistquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee kreng
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaalquote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
'
Timmmmmmmm ben jij het? Hoe is het? Dacht dat je nog in het ziekenhuis lag ofzo
Ben je nog homofiel trouwens?
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis zoveel als ik niet ieders eerste naam weet
Oh dus ik maak nog kansquote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal
En ik ben nog steeds geen homofiel. Ik ben wel nog steeds biseksueel.
En nee, ik ben het niet.
Van jou wordt iedere zichzelf respecterende man toch hetero?quote:
Zeker lekker samen gaan rellenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef UncleErnie het volgende:
Als PP volgende ronde meedoet, wil ik niet SLen, dan wil ik meedoen
ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De liefde is over, maar het doet me goed dat je me mist
O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, ik ben april al uit mijn revalidatiecentrum gekomen. Dat al mijn ellende nu terug is, is een ander verhaal
En nee, ik ben het niet.
Tuurlijk!quote:
Hoe een persoonlijke ontboezemingenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En nee, ik ben het niet.
Ja, daar was ik nu ook achter jaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.
En wie ben ik? Wie ben ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BeamofLight is PP want vorig account, Ernie is Tim.
Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben maanden depressief geweest sinds je vertrek, het doet me dan ook deugd dat je reageert op mijn post.
nu kan ik er weer een dag tegenaan
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef UncleErnie het volgende:
Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En wie ben ik? Wie ben ik?
Onze Amerikaanquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cupido.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:
Dank je. Dat vind ik fijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Je eet graag van 2 walletjes aleen lukt het niet; toch?
Als je serieus weer shit hebt qua lichamelijke/mentale klachten dan vind ik dat oprecht kut (voor je)
Naiefquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet.. ik kan er m'n vinger niet precies opleggen, maar iets klopt er niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.
?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |