Je houdt echt nog van me.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Harajuku. (4) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (2) Isdatzo, JaniesBrownie
quote:
quote:Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze staat er nog niet inDat maakt haar verdacht
Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in! WAAAquote:
Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, okee, die was flauw, maar ze staat er ECHT nog niet in!
Kun jij haar erbij zetten?
Ja, dat had ik er even bij geëdit.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tegan moet ook nog veranderd worden naar Etc en Tim zou het morgen fixen.
Dat MOET hara zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je wil werkelijk niet meedoen om een zo'n stomme avatar? Je laatste kans. Als je namelijk echt niet meer mee wil doen, en hierover wil struikelen, zou ik je moeten modkillen. Maar omdat etcetera mee wil doen, kan ik haar dan jouw rol geven.
Maar ik heb liever dat je gewoon blijft, ook al ben je niet even blij met alle regels.
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.quote:
Ik vind je een beetje engquote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom doet PP eigenlijk niet mee,.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef krioro het volgende:
Harajuku. (5) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio
Isdatzo (1) Beach
Michiel (0)
Beach (3) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf
PI.quote:
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
PP heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
Daar heb heb je prinspony ook weer, doe eens mee krengquote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wie is die ene UncleErnie eigenlijk hierboven. Redelijk grote mond (hou ik absoluut niet van) enzo en mij stalken enzo?
Weet ik. Ik giechel gewoon graagquote:
'quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ghihihih, PP die tegen mij zegt een grote mond te hebben. Ik moest er een beetje om giechelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |