Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te postenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En wie ben ik? Wie ben ik?
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straksquote:
Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent Hara's Lover En Niet Die Van Isdatzo.
quote:
Voor jou altijd honey, wat je maar wilquote:
Unbesprotten? wasda?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Naief
Meisje
Unbesprotten
Dans-dingetje
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straks
doe es liefquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik moet me weer beheersen om mijn nieuwste gifje niet te posten
Volgens mij is er hier eentje jaloersquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
Ik vond cupido zijn ook leukquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mulit-o-fiel haraatje
[..]
[..]
Voor jou altijd honey, wat je maar wil
[..]
Unbesprotten? wasda?
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier eentje jaloers
Als je een laptop heb dan kan datquote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Kut, jullie zijn te grappig en ik wilde eigenlijk vroeg op bed
Dat heb je dan niet goed geregeld !quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!
dat zou ik erg attent vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zal ik morgen om 7:00 uur een mailtje sturen. Dan heb je er meer aan. Tis nog zo kort dag nu.
Whehehe.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet punt 4, die moet je alvast dikdrukken voor straks
Ik heb een pc. Op m'n vorige kamer kon ik vanaf m'n bed bij m'n pc als ik m'n keyboard op schoot zette, maar dat lukt nu niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je een laptop heb dan kan dat
Sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat kom jij hier trouwens doen? Een beetje de regelnicht uithangen? Daar kan ik kunnen ze hier kunnen bepaalde iemanden niet zo goed tegen
En dat nog niet eens. Halve relnicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Keijaloers. Ik ben hier TS, ik ben de enige regelnicht!
Ik wil ook naar boven gaan, maar ik ben te luiquote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lig in bed, jullie houden mij ook wakker.
Jammer van die T Trev.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je een laptop heb dan kan dat
Nouhou, het was regelnicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat nog niet eens. Halve relnicht.
Dat was vast een opzettelijke foutquote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat nog niet eens. Halve relnicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |