Zeker weer gebandquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Waarom doet Dutank niet mee trouwens?
Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrektquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet toch wel kunnen laten zien dat ik ik ben
Ben je mij dan ook 'vergeten'quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Die ben ik "per ongeluk" vergeten een PM te sturen. Wat een kutuser is dat.
Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aanquote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat dat een vieze PSV'er is die zich dingen teveel aantrekt?
fijnoordquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben een vieze feyenoorder, en ik trek als ik met jou post het liefst zo min mogelijk aan
Dat zei ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
Als je dan een club moet kiezen kies je diequote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijnoord
als ik dan toch een club moet kiezen he
Ja, maar jou was ik echt vergeten. dutank vergat ik bewustquote:
Ik kies gewoon niet en ik zeg: een bom op de stadions maar dan wel even wachten, want ik woon redelijk in de buurt van t PSV stadion...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijnoord
als ik dan toch een club moet kiezen he
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een maagd, rein, nog niet vergiftigd, onbeschadigd, puur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |