Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.
Weltrusten mensjes.
Slaap zequote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
poesjes zeg ik tegen mensen als isdatzo. Die zijn hier meer. Wanneer ik poesjes zeg, moet jij geile beer lezen.
Weltrusten mensjes.
En wat moet ik lezen als jij poesjes zegtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Weltrusten mensjes.
Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat moet ik lezen als jij poesjes zegt?
Veel plezier met het wakker blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, zo kan IK natuurlijk niet gaan slapen. Ik moet het weten.
Dat scheeltquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel handig, maar gelukkig niet meer nodig.
Hij heeft een vriendin nudus heb ik geen last meer van hem.
maar ik wil heul niet dat jij gaat slapenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, zo kan IK natuurlijk niet gaan slapen. Ik moet het weten.
Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucketquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Ik had een tijdje terug wat wachtwoorden zitten veranderen en toen vergat ik ze ook steedsnu niet meer trouwens, maar het is wel een handig proggie
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie en misschien nog wel een paar
Ik had wat gedoe met mn ex en was bang dat ie mn WWs had, dus veranderde ik ze elke dag, maar dan vergat ik het dus op een gegeven moment
Ik zeik niet, ik help je gewoon.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit is dat zeiken waar we het over hadden. Het irriteert.
ik had overal hetzelfde, tot fok gehackt werdquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb veel verschillende wachtwoorden (werk, mail, fok, DigiD, Photobucket) Allemaal anders, nooit een probleem gehad met onthouden. Alleen toen dus
Maar goed, dat had meer redenen, dit is niet de juiste plek
Zo kan ik ze niet lezenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het enige wat jij uberhaupt moet lezen in mijn posts is: "Neem me, neem me nu, hard en diep"
Oh. Maar mijn nachtrust danquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar ik wil heul niet dat jij gaat slapen
komt later welquote:
Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Makkelijk praten als 't net avond (?) is daar.
8 uur eerder?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde eigenlijk zeggen: het is college dude! maar dat gaat nog minder op...
zevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |