Dat was de vorige keer anders nog best leukquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
Willen jullie bij de eerste dagpost, dus zonder enige hints, al wel iemand lynchen? Mij lijkt het onzinnig, maar van mij mag het, als jullie willen.
lynch is een keuze, dus als we willen kunnen we het doen, maar in de meeste gevallen is het een beetje blind gokkenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
Willen jullie bij de eerste dagpost, dus zonder enige hints, al wel iemand lynchen? Mij lijkt het onzinnig, maar van mij mag het, als jullie willen.
wat ik altijd deed is gewoon alle fobo's bezoeken, net zo effectiefquote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik raad iedereen aan in zijn fobo uit te zetten wie de laatste voyeur is. Als ik hints ga verzamelen tegen de maffia, is het nogal opvallend als ik als laatste voyeur sta.
En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
doe je dat toch, is dat instant dood. Of je maffia, nachtwaker of gewone dorpsbewoner bent.
Zet je eigen account dan op anoniem.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik raad iedereen aan in zijn fobo uit te zetten wie de laatste voyeur is. Als ik hints ga verzamelen tegen de maffia, is het nogal opvallend als ik als laatste voyeur sta.
En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
doe je dat toch, is dat instant dood. Of je maffia, nachtwaker of gewone dorpsbewoner bent.
Als je niet op mij stemt voor BM lynch ik jou!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lynch is een keuze, dus als we willen kunnen we het doen, maar in de meeste gevallen is het een beetje blind gokken
daar was ik niet van op de hoogtequote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zet je eigen account dan op anoniem.
Donequote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef Tegan het volgende:
Eh, jullie gaan te snel. Kan dan de TT verandert worden in Maffiaspel?
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 decemberquote:En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
Rip.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
[..]
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 december.
vooruit je hebt mijn twijfelachtige voorlopige stemquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je niet op mij stemt voor BM lynch ik jou!
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, wat een lolquote:
Ik wist niet dat dat kon!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vooruit je hebt mijn twijfelachtige voorlopige stem
Harayakult. (1) Syb
quote:
Gelukkig! Dan mag ik in ieder geval nog iets killen, ook al doe ik niet mee!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
[..]
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 december.
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder levenquote:
Heb je andere kandidaten nodig dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder leven
Hara is de enige die zich verkiesbaar heeft gesteld?
Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan mag ik in ieder geval nog iets killen, ook al doe ik niet mee!
ja en jaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder leven
Hara is de enige die zich verkiesbaar heeft gesteld?
Ava's worden gebruikt voor de hints, dus die mag je serieus niet veranderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...
als medemob van ons wil ze natuurlijk ook meedoen hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je andere kandidaten nodig dan?.
Ik niet, maar anders is er zo weinig keusquote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je andere kandidaten nodig dan?.
Dat denken/dachten veel mensen volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |