quote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
Om 5 uur kun je je niet meer inschrijven, tussen 5 en 6 kun je je rol verwachten.
Met of zonder rechercheur?We zijn wel met veel mensjes hè en dan is het wel leuk als zoveel mogelijk mensjes speciale rollen krijgen. Gewoon dorp zijn is geen hol aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
22.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef ajf het volgende:
[..]
We zijn wel met veel mensjes hè en dan is het wel leuk als zoveel mogelijk mensjes speciale rollen krijgen. Gewoon dorp zijn is geen hol aan.
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
22.
Weet iemand die site met die rollen nog?
En dat vind ik omdat ik nog nooit heb meegedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zei ik dat omdat ik vind dat er genoeg rollen zijn
ik ook, eindelijk wat meer variatie bij het omleggenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.
Ik heb een rode Honda en die andere fobo is van Isdatzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussen
Heel interessant, ik weet het
Ik bedoel de site waar we de rollen vandaan haaldenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ook, eindelijk wat meer variatie bij het omleggen
tevens de site met de rollen
http://fokmaffia.wikispaces.com/
Dat komen we nooit te weten maar ik denk Isdatzo. 5 meter -> 5 motor.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussen
Heel interessant, ik weet het
op die site vind je ook de ancient astronaut hoor schorremorriequote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel de site waar we de rollen vandaan haalden
Ooeeeeeeeeeehh, die was ook leuk toch? Daar kwam ik mee toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
op die site vind je ook de ancient astronaut hoor schorremorrie
Als dat tweede stukl op hem sloeg, kan het eerste er toch niet óók op slaanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komen we nooit te weten maar ik denk Isdatzo. 5 meter -> 5 motor.
Dan was jij of Borisz die van hint 1?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb een rode Honda en die andere fobo is van Isdatzo.
Dus ik moet heeeeeel lang wachtenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nu beginnen met koffiemanagen. U ontvangt vanzelf PM. Ontvangt u snel PM, heeft u een goeie rol.
Ik was beschermengel. Geen idee of dat stukje op mij sloeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was jij of Borisz die van hint 1?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DeParo het volgende:
De hints slaan altijd maar op 1 enkele persoon/wolf.
Post dus niet wanneer u uw rol heeft. Dan weet men of je bijzonder bent of niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nu beginnen met koffiemanagen. U ontvangt vanzelf PM. Ontvangt u snel PM, heeft u een goeie rol.
Je hebt me niet eens beschermdquote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik was beschermengel. Geen idee of dat stukje op mij sloeg.
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.quote:
Dat mocht je niet zeggenquote:
en jij ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.
Ik had m'n rol gisteren al.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
we zitten gelukkig wel in hetzelfde teamquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee ik heb je laten creperenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens beschermd
Engel van niks
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
we zitten gelukkig wel in hetzelfde team
Ga jij lekker onschuldig doen alsof je er zelf niet bij zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hara en Syb zijn mafia![]()
WAAA Ik mis die smiley op fok
Ik ga jullie er toch niet aannaaien als ik zelf mafia ben?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij lekker onschuldig doen alsof je er zelf niet bij zit.
kijk haar toch eens omgekeerde psychologie gebruiken Haraquote:Op donderdag 3 december 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga jullie er toch niet aannaaien als ik zelf mafia ben?
Ik meld me aan als gefreakte jostiquote:Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef UncleErnie het volgende:
Ik heb overigens stiekem een mystery rol toegevoegd. Enkel degene die hem heeft zal weten wat het inhoudt. Het kan van alles zijn. De extra stem, een extra kill voor het dorp, een geheime bondgenoot van de maffia, een gefreakte josti, wie weet!
sorry die rol heb ik al, probeer het gerust laterquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik meld me aan als gefreakte josti
Jij was mafia, dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sorry die rol heb ik al, probeer het gerust later
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.
dan onderschat je de sl'squote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij was mafia, dat was al duidelijk.
Gefreakte mafia kan niet
Er gaat nu nog niemand dood, we moeten straks eerst op een burgemeester stemmen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef jaspah het volgende:
ha! kheb ook een rolwat gaat er nu eerst gebeuren? moet wel weg nu
ben 22 uur thuis.. straks ben ik al dood
Ik deed het eigenlijk voor de lesbo-sexquote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipen
Heb niet alles gelezen, de drie wolven waren IsDatZo, ik, en _Michiel_. Geen idee wat Susi was.
Hm ik dacht al aan jou tegan en michiel, zat ik wel aardig in de buurt voor mijn doenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipen
Heb niet alles gelezen, de drie wolven waren IsDatZo, ik, en _Michiel_. Geen idee wat Susi was.
Ja, ik heb altijd al wel a thing voor bad guys gehad.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij stond wel op ons verdachtenlijstje, maar ja, daar stond jij ookquote:Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk voor de lesbo-sex
_Michiel_ dat had ik niet verwcaht
Waarom verdacht je ons?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hm ik dacht al aan jou tegan en michiel, zat ik wel aardig in de buurt voor mijn doen
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemelquote:Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
_Michiel_ dat had ik niet verwcaht
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef Xaryna het volgende:
Oh, en de nacht-die-niet-meer-doorging gingen we Syb opeten omdat hij ons dwarszat en ik heel hard had gelobbyed om niet Hara op te eten
Geheel onterecht may I add...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij stond wel op ons verdachtenlijstje, maar ja, daar stond jij ook
Ik ben helemaal van mn apropos, hij leek zo lief en onschuldigquote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemel
quote:
We hebben helemaal nog geen rol.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zeg, waarom heb ik nog geen rol terwijl iedereen die wel heeft?
Ik moet nu weg ook, nou weet ik het niet tot vanavond
Jawel!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben helemaal nog geen rol.
Ohquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben helemaal nog geen rol.
Wat een boefjes zijn wij ook!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel!
Dat zei je net! Jij en Syb !
dat wil ik niet zeggen hoor, straks wijzigen jullie je tactiek en moet ik meer moeite doen om erachter te komenquote:
Boefje toch.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat wil ik niet zeggen hoor, straks wijzigen jullie je tactiek en moet ik meer moeite doen om erachter te komen
Ja ja, nu nog zo lief en aardig maar volgens mij zit je alweer met een ander te vozen,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh
Maar ik moet nu wel weg, doei schat
Nee hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, nu nog zo lief en aardig maar volgens mij zit je alweer met een ander te vozen,.
Je mag je scheren hoor, we doen nu mafiaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee hoor!
* Xaryna kruipt heel harig tegen Hara aan.
ik denk dat we een goede tijd tegemoet gaan met jou als aanwinstquote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel!
Dat zei je net! Jij en Syb !
qftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik denk dat we een goede tijd tegemoet gaan met jou als aanwinst
Yup.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef UncleErnie het volgende:
Iedereen een rol die een rol moet hebben?
jupquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef UncleErnie het volgende:
Iedereen een rol die een rol moet hebben?
Dat was de vorige keer anders nog best leukquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
Willen jullie bij de eerste dagpost, dus zonder enige hints, al wel iemand lynchen? Mij lijkt het onzinnig, maar van mij mag het, als jullie willen.
lynch is een keuze, dus als we willen kunnen we het doen, maar in de meeste gevallen is het een beetje blind gokkenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
Willen jullie bij de eerste dagpost, dus zonder enige hints, al wel iemand lynchen? Mij lijkt het onzinnig, maar van mij mag het, als jullie willen.
wat ik altijd deed is gewoon alle fobo's bezoeken, net zo effectiefquote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik raad iedereen aan in zijn fobo uit te zetten wie de laatste voyeur is. Als ik hints ga verzamelen tegen de maffia, is het nogal opvallend als ik als laatste voyeur sta.
En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
doe je dat toch, is dat instant dood. Of je maffia, nachtwaker of gewone dorpsbewoner bent.
Zet je eigen account dan op anoniem.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik raad iedereen aan in zijn fobo uit te zetten wie de laatste voyeur is. Als ik hints ga verzamelen tegen de maffia, is het nogal opvallend als ik als laatste voyeur sta.
En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
doe je dat toch, is dat instant dood. Of je maffia, nachtwaker of gewone dorpsbewoner bent.
Als je niet op mij stemt voor BM lynch ik jou!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lynch is een keuze, dus als we willen kunnen we het doen, maar in de meeste gevallen is het een beetje blind gokken
daar was ik niet van op de hoogtequote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zet je eigen account dan op anoniem.
Donequote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef Tegan het volgende:
Eh, jullie gaan te snel. Kan dan de TT verandert worden in Maffiaspel?
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 decemberquote:En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
Rip.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
[..]
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 december.
vooruit je hebt mijn twijfelachtige voorlopige stemquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je niet op mij stemt voor BM lynch ik jou!
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, wat een lolquote:
Ik wist niet dat dat kon!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vooruit je hebt mijn twijfelachtige voorlopige stem
Harayakult. (1) Syb
quote:
Gelukkig! Dan mag ik in ieder geval nog iets killen, ook al doe ik niet mee!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
[..]
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 december.
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder levenquote:
Heb je andere kandidaten nodig dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder leven
Hara is de enige die zich verkiesbaar heeft gesteld?
Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan mag ik in ieder geval nog iets killen, ook al doe ik niet mee!
ja en jaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder leven
Hara is de enige die zich verkiesbaar heeft gesteld?
Ava's worden gebruikt voor de hints, dus die mag je serieus niet veranderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...
als medemob van ons wil ze natuurlijk ook meedoen hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je andere kandidaten nodig dan?.
Ik niet, maar anders is er zo weinig keusquote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je andere kandidaten nodig dan?.
Dat denken/dachten veel mensen volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |