quote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
Om 5 uur kun je je niet meer inschrijven, tussen 5 en 6 kun je je rol verwachten.
Met of zonder rechercheur?We zijn wel met veel mensjes hè en dan is het wel leuk als zoveel mogelijk mensjes speciale rollen krijgen. Gewoon dorp zijn is geen hol aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
22.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef ajf het volgende:
[..]
We zijn wel met veel mensjes hè en dan is het wel leuk als zoveel mogelijk mensjes speciale rollen krijgen. Gewoon dorp zijn is geen hol aan.
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
22.
Weet iemand die site met die rollen nog?
En dat vind ik omdat ik nog nooit heb meegedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zei ik dat omdat ik vind dat er genoeg rollen zijn
ik ook, eindelijk wat meer variatie bij het omleggenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.
Ik heb een rode Honda en die andere fobo is van Isdatzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussen
Heel interessant, ik weet het
Ik bedoel de site waar we de rollen vandaan haaldenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ook, eindelijk wat meer variatie bij het omleggen
tevens de site met de rollen
http://fokmaffia.wikispaces.com/
Dat komen we nooit te weten maar ik denk Isdatzo. 5 meter -> 5 motor.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussen
Heel interessant, ik weet het
op die site vind je ook de ancient astronaut hoor schorremorriequote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel de site waar we de rollen vandaan haalden
Ooeeeeeeeeeehh, die was ook leuk toch? Daar kwam ik mee toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
op die site vind je ook de ancient astronaut hoor schorremorrie
Als dat tweede stukl op hem sloeg, kan het eerste er toch niet óók op slaanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komen we nooit te weten maar ik denk Isdatzo. 5 meter -> 5 motor.
Dan was jij of Borisz die van hint 1?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb een rode Honda en die andere fobo is van Isdatzo.
Dus ik moet heeeeeel lang wachtenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nu beginnen met koffiemanagen. U ontvangt vanzelf PM. Ontvangt u snel PM, heeft u een goeie rol.
Ik was beschermengel. Geen idee of dat stukje op mij sloeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was jij of Borisz die van hint 1?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DeParo het volgende:
De hints slaan altijd maar op 1 enkele persoon/wolf.
Post dus niet wanneer u uw rol heeft. Dan weet men of je bijzonder bent of niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nu beginnen met koffiemanagen. U ontvangt vanzelf PM. Ontvangt u snel PM, heeft u een goeie rol.
Je hebt me niet eens beschermdquote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik was beschermengel. Geen idee of dat stukje op mij sloeg.
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.quote:
Dat mocht je niet zeggenquote:
en jij ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.
Ik had m'n rol gisteren al.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |