Goed opletten.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
En hoe kom je er dan in godsnaam achter wie een wolf is.
mijn god... je bent hopelijk toch niet serieus, he?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
Blijkbaar wel. En blondquote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mijn god... je bent hopelijk toch niet serieus, he?
Ja, dat ben ik wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mijn god... je bent hopelijk toch niet serieus, he?
Doe eens een paar posts terug lezenquote:
Ik heb je nog gequote met het lijstje waar jouw naam in staat.quote:
oh oke ff gemist dan.. maar zo gaat dat ja is heel spannend want je wil jezelf niet verlullen want dan ben je dood en je zit te overleggen met beide partijen en mensen zwart te maken om zo te overleven.. wel cool volgens mij.. heb het nog niet echt gespeeld dus weerwolven.. wel maffia.. irl.. dat vond ik iig wel vet! met 15 man rond het kampvuur..quote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb je nog gequote met het lijstje waar jouw naam in staat.
Maar serieus, hoe gaat dat dan in godsnaam in het echt? "Hey, kijk nou, Pietje is dood." "Oh goh, vervelend." "Ja, zeg dat wel." " Dus nu één dorp minder, hmmm." "HEY MARK! Waarom kijk jij naar mij, ben je wolf of zo!!!!" " Nee." "Oh."
Ik snap dus niet hoe iemand zich kan verlullenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef jaspah het volgende:
[..]
oh oke ff gemist dan.. maar zo gaat dat ja is heel spannend want je wil jezelf niet verlullen want dan ben je dood en je zit te overleggen met beide partijen en mensen zwart te maken om zo te overleven.. wel cool volgens mij.. heb het nog niet echt gespeeld dus weerwolven.. wel maffia.. irl.. dat vond ik iig wel vet! met 15 man rond het kampvuur..
Ja, met 20 mensen moet één mafialid wel de hoer zijn vind ik.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met 20 mensen moet één mafialid wel de hoer zijn vind ik.
Het is heel chaotisch in het echt maar wel grappig. Er zit veel minder complot en strategie in, maar het werkt best hoor. Bovendien heb je de ziener ook (die mag elke nacht een kaartje zien) en de heks kan elke nacht iemand redden (die weet wie de wolven kiezen)quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
20 mensen is 4 maffia waarvan 1 de hoer is, en de spion.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met 20 mensen moet één mafialid wel de hoer zijn vind ik.
Omdat? Het enige verschil is een andere naam, en het feit dat we voor maffia een mooie banner hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ik doe liever Weerwolven dan Maffia...
En het verschil tussen beide is wat?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ik doe liever Weerwolven dan Maffia...
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Syb-rund. het volgende:
ben ik even blij dat ik nog niks met die hints had gedaan, ik had al een gevoel dat dit in de soep zou lopen
Susi woont dan ook in het bossige zeist, die vieze finquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.
En ik kakelde!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.
niet zo heel vreemd dat je de heks was , zo was je ook aanwezig in het topic zure piemel die je bentquote:Op donderdag 3 december 2009 16:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En ik kakelde!
toch typisch dat van ons twee, ìk de heks was
Betoverde ik je met mijn posts?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet zo heel vreemd dat je de heks was , zo was je ook aanwezig in het topic zure piemel die je bent
Oh, wat onaardig!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En ik kakelde!
toch typisch dat van ons twee, ìk de heks was
Hoewel ik er meer op lijkquote:
vandaag zit mijn ondergoed in de wasmachinequote:
Weerwolven klinkt leukerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat? Het enige verschil is een andere naam, en het feit dat we voor maffia een mooie banner hebben.
Spit it outquote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weerwolven klinkt leuker
Maar mag ik nou zeggen wie de geliefden waren en wie ik denk dat een weerwolf was, mag het mag het mag het?
Ik dacht dat Tegan een wolf was (ik had nog niet alles gelezenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weerwolven klinkt leuker
Maar mag ik nou zeggen wie de geliefden waren en wie ik denk dat een weerwolf was, mag het mag het mag het?
Waarom dan? Susi heb ik ook geen bewijs voor of zo, dat is gevoel en gedrag. Als ik nu hints had gehad (quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tegan een wolf was (ik had nog niet alles gelezen)
Die nagels in dat stukje...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom dan? Susi heb ik ook geen bewijs voor of zo, dat is gevoel en gedrag. Als ik nu hints had gehad ()
Bij dat hintstuk ben ik er bijna zeker van dat het Isdatzo betrof. Dat met rood ging toch over een burger met speciale rol?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die nagels in dat stukje...
Ze heeft applepie from scratch in dr sig staan. (krabben, nagels)
Natuurlijk was het vergezochtMaar dat vond ik van jou ook
En dat ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is rood moest ik aan Borisz denken omdat ie zo'n rare foto in zn fobo heeft..
Wel goed dat je zo goed meedoet over de hints! En die eerste vind ik helemaal niet vergezocht, eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die nagels in dat stukje...
Ze heeft applepie from scratch in dr sig staan. (krabben, nagels)
Natuurlijk was het vergezochtMaar dat vond ik van jou ook
En dat ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is rood moest ik aan Borisz denken omdat ie zo'n rare foto in zn fobo heeft..
Dat zou ook best kunnen hoor Ik heb geen idee hoe die dingen werken en ik zit ook maar te kijken wat ik zie en wat evt IETS zou kunnen betekenen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij dat hintstuk ben ik er bijna zeker van dat het Isdatzo betrof. Dat met rood ging toch over een burger met speciale rol?
Is er eindelijk iemand bij die ook hints bekijkt gaat ze gelijk dood (quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wel goed dat je zo goed meedoet over de hints! En die eerste vind ik helemaal niet vergezocht, eigenlijk
Vanavond rollen verdelen, morgen BM en eerste kills en dan maandagavond de eerste lynch, en dan gewoon dagelijks verder?
Ik heb zaterdag en zondag sinterklaas, dus dan kan het niet.
Ik had eerst ook nagels naar Tegan hoor, zo raar was het niet. Maar ik vond het te schraal, en toen zag ik Isdatzo ineens.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen hoor Ik heb geen idee hoe die dingen werken en ik zit ook maar te kijken wat ik zie en wat evt IETS zou kunnen betekenen.
Wat dus wel vergezocht was idd. En ik dacht dat ie geen speciale rol had, maar dat weet ik niet meer (en geen zin om terug te lezen)
Dat was jouw schuldquote:Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand bij die ook hints bekijkt gaat ze gelijk dood ()
Ja, beginnen! Kunnen we met sinterklaas wel een pauze nemen.
Nee, de jouwe! Je gedroeg je echt verdacht,quote:
Ik heb heel dat spel nooit gespeeld, je weet duidelijk niet hoe ik normaal benquote:Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de jouwe! Je gedroeg je echt verdacht,.
Wie waren de geliefden dan?quote:
Oh, ik had juist die tekst zitten aanpassen omdat kromme zinnen, maar die gemistquote:
Lees. Het. Topic.quote:
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat eigenlijk slim, een wolf en een burger aanwijzen als geliefden?
Of in dit geval een maffialid en een dorpeling?
Ik vind van wel. Ik vind geliefde zijn ook alleen boeiend wanneer mijn lover mafia is, dan blijf ik lekker levenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat eigenlijk slim, een wolf en een burger aanwijzen als geliefden?
Of in dit geval een maffialid en een dorpeling?
Wat ben je per ongeluk lief.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killen
Ik vroeg het en toen zei ze 2 posts later dat ze het al gezegd had. Dus dan ligt het niet aan mij maar aan de logica van de meeste vrouwen hierquote:
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killen
Okee.quote:
Ik had het niet gezegd, dat had hara gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vroeg het en toen zei ze 2 posts later dat ze het al gezegd had. Dus dan ligt het niet aan mij maar aan de logica van de meeste vrouwen hier
Dat is bij wolven zo omdat de lovers daar samen moeten winnen. Dat is met hints ed vrijwel onmogelijk. Hier moeten ze elkaar zo lang mogelijk in leven houden en met hun eigen groep winnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?
Of is dat hier anders?
De geliefden weten van elkaar dat ze lovers zijn. Als maffialid zorg je er natuurlijk voor dat jouw collega's je tsjikkie niet vermoorden.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?
Of is dat hier anders?
Okeequote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De geliefden weten van elkaar dat ze lovers zijn. Als maffialid zorg je er natuurlijk voor dat jouw collega's je tsjikkie niet vermoorden.
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En het verschil tussen beide is wat?
Ja, dat is de keerzijdequote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OkeeDan snap ik m
Wat een zwaar leven moet je hebben als maffialiefje, de dorpelingen maken wel een maffialid dood als ze de kans krijgen en dan ben jij er ook aan
Toch?
Ja, maar daar staat tegenover dat je niet afgemaakt zal worden door de maffia. En je kan naar hartenlust hints oplossen naar overige maffialeden.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OkeeDan snap ik m
Wat een zwaar leven moet je hebben als maffialiefje, de dorpelingen maken wel een maffialid dood als ze de kans krijgen en dan ben jij er ook aan
Toch?
Het verschil is de hints, en die zijn hier nodig. Het is bijna hetzelfde als wat we deze ronde deden, alleen zullen we gaan stemmen in het topic.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?
Vandaarquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet gezegd, dat had hara gedaan
En dan wordt jouw liefje niet boos en gaat ie niet schelden via PM?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat tegenover dat je niet afgemaakt zal worden door de maffia. En je kan naar hartenlust hints oplossen naar overige maffialeden.
Hmpfquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik was trouwens Jager in het oude spel.
Daar staat tegenover dat je hier met minstens 15 mensen speelt die al heel vaak maffia gespeeld hebben, maar nog nooit weerwolven. Het is bijna hetzelfde. En als 1 op de 20 personen zich aan moet passen, verloopt dat voor alle personen in kwestie veel soepeler dan wanneer 15 op de 20 personen zich aan moeten passen. Wat maakt een naam nu eigenlijk uit?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?
Ik vond het als mobje altijd fijn dat hara af en toe vast zat aan een andere dorpeling, altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
"Ja, SL, ik kreeg een PM van je met daarin dat ik Mafia ben, maar dat kan niet hoor, dan ben ik een wolf.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het verschil is de hints, en die zijn hier nodig. Het is bijna hetzelfde als wat we deze ronde deden, alleen zullen we gaan stemmen in het topic.
En de hele OP van mafia ligt voor het oprapen, maar als jij jezelf liever een wolf noemt doe je dat toch lekker.
Wat kan hij er tegen doen? Sterf jij, is hij ook dood. En maffosi zijn in een grote minderheid, dus je moet wel heel goed zijn, wil hij dat risico nemen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan wordt jouw liefje niet boos en gaat ie niet schelden via PM?
[..]
Hmpf
Dit soort PMs zou ik kunnen verkroppen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
"Ja, SL, ik kreeg een PM van je met daarin dat ik Mafia ben, maar dat kan niet hoor, dan ben ik een wolf."
Ik kan niet tegen scheldenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat kan hij er tegen doen? Sterf jij, is hij ook dood. En maffosi zijn in een grote minderheid, dus je moet wel heel goed zijn, wil hij dat risico nemen.
Dan moet cupido goed gokkenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ooooooohh, koppel me aan de mafia cupido, I WANNA LIVE
Ik bedoelde in het topicquote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit soort PMs zou ik kunnen verkroppen.
Laten we jou maar weer cupido maken dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen schelden
[..]
Dan moet cupido goed gokken
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef blessed19 het volgende:
ik wil meedoen, maar ben morgen pas echt weer aktief! is dat een probleem?
heb er zin in!
Ja, want die gok was gebaseerd op totaal niks, kan ik zo weer doenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laten we jou maar weer cupido maken dan.
Dat is aan de ene kant een risico, aan de andere kant kan je dan als twee geliefdes samenspannen tegen de rest. Zeker weten dat iemand geen maffia is, is heerlijk, en voor geliefdes heeft het geen nut te liegen over hun rol.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik vond het als mobje altijd fijn dat hara af en toe vast zat aan een andere dorpeling, altijd mooi meegenomen
Waarom koos je mij eigenlijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want die gok was gebaseerd op totaal niks, kan ik zo weer doen
Dan raad ik je aan niet in rondes mee te doen waar ik SL in ben. Of uberhaupt in post!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen schelden
[..]
Dan moet cupido goed gokken
Omdat ik dacht dat jij geen wolf was, geen idee waar dat op gebaseerd was... En van Xaryna dacht ik dat ze dat wel was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
Om 5 uur kun je je niet meer inschrijven, tussen 5 en 6 kun je je rol verwachten.
Met of zonder rechercheur?Ik vind zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ik hou van je. Jij wordt nachtwaker, minstens!quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hou van je. Jij wordt nachtwaker, minstens!
Dat lijkt me onverantwoordquote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hou van je. Jij wordt nachtwaker, minstens!
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onverantwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |