Ik heb heel dat spel nooit gespeeld, je weet duidelijk niet hoe ik normaal benquote:Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de jouwe! Je gedroeg je echt verdacht,.
Wie waren de geliefden dan?quote:
Oh, ik had juist die tekst zitten aanpassen omdat kromme zinnen, maar die gemistquote:
Lees. Het. Topic.quote:
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat eigenlijk slim, een wolf en een burger aanwijzen als geliefden?
Of in dit geval een maffialid en een dorpeling?
Ik vind van wel. Ik vind geliefde zijn ook alleen boeiend wanneer mijn lover mafia is, dan blijf ik lekker levenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat eigenlijk slim, een wolf en een burger aanwijzen als geliefden?
Of in dit geval een maffialid en een dorpeling?
Wat ben je per ongeluk lief.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killen
Ik vroeg het en toen zei ze 2 posts later dat ze het al gezegd had. Dus dan ligt het niet aan mij maar aan de logica van de meeste vrouwen hierquote:
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killen
Okee.quote:
Ik had het niet gezegd, dat had hara gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vroeg het en toen zei ze 2 posts later dat ze het al gezegd had. Dus dan ligt het niet aan mij maar aan de logica van de meeste vrouwen hier
Dat is bij wolven zo omdat de lovers daar samen moeten winnen. Dat is met hints ed vrijwel onmogelijk. Hier moeten ze elkaar zo lang mogelijk in leven houden en met hun eigen groep winnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?
Of is dat hier anders?
De geliefden weten van elkaar dat ze lovers zijn. Als maffialid zorg je er natuurlijk voor dat jouw collega's je tsjikkie niet vermoorden.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?
Of is dat hier anders?
Okeequote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De geliefden weten van elkaar dat ze lovers zijn. Als maffialid zorg je er natuurlijk voor dat jouw collega's je tsjikkie niet vermoorden.
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En het verschil tussen beide is wat?
Ja, dat is de keerzijdequote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OkeeDan snap ik m
Wat een zwaar leven moet je hebben als maffialiefje, de dorpelingen maken wel een maffialid dood als ze de kans krijgen en dan ben jij er ook aan
Toch?
Ja, maar daar staat tegenover dat je niet afgemaakt zal worden door de maffia. En je kan naar hartenlust hints oplossen naar overige maffialeden.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OkeeDan snap ik m
Wat een zwaar leven moet je hebben als maffialiefje, de dorpelingen maken wel een maffialid dood als ze de kans krijgen en dan ben jij er ook aan
Toch?
Het verschil is de hints, en die zijn hier nodig. Het is bijna hetzelfde als wat we deze ronde deden, alleen zullen we gaan stemmen in het topic.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?
Vandaarquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet gezegd, dat had hara gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |