we zitten gelukkig wel in hetzelfde teamquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.
Nee ik heb je laten creperenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens beschermd
Engel van niks
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
we zitten gelukkig wel in hetzelfde team
Ga jij lekker onschuldig doen alsof je er zelf niet bij zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hara en Syb zijn mafia![]()
WAAA Ik mis die smiley op fok
Ik ga jullie er toch niet aannaaien als ik zelf mafia ben?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij lekker onschuldig doen alsof je er zelf niet bij zit.
kijk haar toch eens omgekeerde psychologie gebruiken Haraquote:Op donderdag 3 december 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga jullie er toch niet aannaaien als ik zelf mafia ben?
Ik meld me aan als gefreakte jostiquote:Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef UncleErnie het volgende:
Ik heb overigens stiekem een mystery rol toegevoegd. Enkel degene die hem heeft zal weten wat het inhoudt. Het kan van alles zijn. De extra stem, een extra kill voor het dorp, een geheime bondgenoot van de maffia, een gefreakte josti, wie weet!
sorry die rol heb ik al, probeer het gerust laterquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik meld me aan als gefreakte josti
Jij was mafia, dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sorry die rol heb ik al, probeer het gerust later
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.
dan onderschat je de sl'squote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij was mafia, dat was al duidelijk.
Gefreakte mafia kan niet
Er gaat nu nog niemand dood, we moeten straks eerst op een burgemeester stemmen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef jaspah het volgende:
ha! kheb ook een rolwat gaat er nu eerst gebeuren? moet wel weg nu
ben 22 uur thuis.. straks ben ik al dood
Ik deed het eigenlijk voor de lesbo-sexquote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipen
Heb niet alles gelezen, de drie wolven waren IsDatZo, ik, en _Michiel_. Geen idee wat Susi was.
Hm ik dacht al aan jou tegan en michiel, zat ik wel aardig in de buurt voor mijn doenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipen
Heb niet alles gelezen, de drie wolven waren IsDatZo, ik, en _Michiel_. Geen idee wat Susi was.
Ja, ik heb altijd al wel a thing voor bad guys gehad.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij stond wel op ons verdachtenlijstje, maar ja, daar stond jij ookquote:Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk voor de lesbo-sex
_Michiel_ dat had ik niet verwcaht
Waarom verdacht je ons?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hm ik dacht al aan jou tegan en michiel, zat ik wel aardig in de buurt voor mijn doen
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemelquote:Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
_Michiel_ dat had ik niet verwcaht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |