quote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef Xaryna het volgende:
Oh, en de nacht-die-niet-meer-doorging gingen we Syb opeten omdat hij ons dwarszat en ik heel hard had gelobbyed om niet Hara op te eten
Geheel onterecht may I add...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij stond wel op ons verdachtenlijstje, maar ja, daar stond jij ook
Ik ben helemaal van mn apropos, hij leek zo lief en onschuldigquote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemel
quote:
We hebben helemaal nog geen rol.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zeg, waarom heb ik nog geen rol terwijl iedereen die wel heeft?
Ik moet nu weg ook, nou weet ik het niet tot vanavond
Jawel!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben helemaal nog geen rol.
Ohquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben helemaal nog geen rol.
Wat een boefjes zijn wij ook!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel!
Dat zei je net! Jij en Syb !
dat wil ik niet zeggen hoor, straks wijzigen jullie je tactiek en moet ik meer moeite doen om erachter te komenquote:
Boefje toch.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat wil ik niet zeggen hoor, straks wijzigen jullie je tactiek en moet ik meer moeite doen om erachter te komen
Ja ja, nu nog zo lief en aardig maar volgens mij zit je alweer met een ander te vozen,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh
Maar ik moet nu wel weg, doei schat
Nee hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, nu nog zo lief en aardig maar volgens mij zit je alweer met een ander te vozen,.
Je mag je scheren hoor, we doen nu mafiaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee hoor!
* Xaryna kruipt heel harig tegen Hara aan.
ik denk dat we een goede tijd tegemoet gaan met jou als aanwinstquote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel!
Dat zei je net! Jij en Syb !
qftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik denk dat we een goede tijd tegemoet gaan met jou als aanwinst
Yup.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef UncleErnie het volgende:
Iedereen een rol die een rol moet hebben?
jupquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef UncleErnie het volgende:
Iedereen een rol die een rol moet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |