1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
en in uiterste nood:quote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn visum voor China is aangevraagd
Nu hopen dat ik mijn paspoort op tijd terug krijg voor Marokko![]()
Ik blijf het eng vinden, je paspoort gewoon per post wegsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- FIPO!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja ook hoi, Bekkiequote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet er ook nog heen.
De tieten van Carice wil ik niet missen. En Anna Drijver ook niet
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en in uiterste nood:Ja, alleen is mijn geldig identiteitsbewijs nou net in een envelop naar de ambassade van PRCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- FIPO!!!![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Mijne was er nog steeds nietquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh jeej voor binnen komende pakketjes!
Mine better be waiting for me when I get home
Je hebt ook je rijbewijs opgestuurd?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, alleen is mijn geldig identiteitsbewijs nou net in een envelop naar de ambassade van PRC
Gewoon zeggen dat er heel veel naakt en sex in zit (lieg je niets aan!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die vind het vast een vrouwenfilm
Maar we zouden volgende week afspreken dus misschien lok ik hem wel gewoon mee
Ik ben over half uurtje wegquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook hoi, Bekkie
Ik kom vanavond wel even uitjankenmelden hoe ik de filmde tieten vond hier!
Ja maar als je het paspoort vergeet heb je die ook niet hè?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, alleen is mijn geldig identiteitsbewijs nou net in een envelop naar de ambassade van PRC
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en in uiterste nood:wat natuurlijk wel stom is, is dat als je je paspoort vergeten bent (zoals ze het noemen), je dat waarschijnlijk niet van te voren weet, dus dan weet je ook niet dat je op tijd moet zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- FIPO!!!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Rijbewijs is geen geldig identiteitsbewijs, hoewel het door veel instanties wel wordt geaccepteerd volgens mij?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar als je het paspoort vergeet heb je die ook niet hè?![]()
Kortom rijbewijs dus.
oh... ik dacht van welquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Rijbewijs is geen geldig identiteitsbewijs, hoewel het door veel instanties wel wordt geaccepteerd volgens mij?
Ik over anderhalf uurtje. Maar dan kan je dat toch later op de avond of morgen lezen?quote:
quote:Wat is een geldig identiteitsbewijs?
De volgende documenten worden geaccepteerd als geldig identiteitsbewijs:
* een Nederlands paspoort of Nederlandse identiteitskaart;
* een vreemdelingen- of vluchtelingenpaspoort;
* een diplomatiek paspoort of dienstpaspoort;
* een paspoort van een EU of EER-land;
* een niet-Nederlands paspoort waarin de gemeente een verblijfssticker heeft aangebracht;
* een geldig verblijfsdocument voor vreemdelingen;
* een W-document.
Het Nederlands rijbewijs wordt in veel situaties ook geaccepteerd als geldig identiteitsbewijs, maar niet altijd. U kunt u bijvoorbeeld niet legitimeren met een rijbewijs als u een uitkering wilt aanvragen.
Als je komt omdat jij je paspoort vergeet zullen ze wel moetenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Rijbewijs is geen geldig identiteitsbewijs, hoewel het door veel instanties wel wordt geaccepteerd volgens mij?
Oh echt?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat er heel veel naakt en sex in zit (lieg je niets aan!).
Wedden dat ie wil?
Qua uiterlijk misschien wel, het is een prachtige vrouw, maar ik vind het zo'n 'kijk mij eens hip en intellectueel zijn'-tutje zoals ze nu weer elke keer dat je haar ziet bij een interview weer met die bril met dat donkere montuur op zit en dan bitchy-om-het-bitchy-zijn gaat zitten doenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Carice
Met haar wil ik wel ruilen qua uiterlijk
Nou je kunt bijv voor een reis naar de VS met een identiteitskaart niet reizen, maar wel een tijdelijk paspoort aanvragen voor alleen die reisquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je komt omdat jij je paspoort vergeet zullen ze wel moetenEen noodpaspoort aanvragen met een geldig paspoort omdat je het paspoort vergeten bent
Nee teruglezen begin ik niet meer aanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik over anderhalf uurtje. Maar dan kan je dat toch later op de avond of morgen lezen?
Oh nee, die moeite deed je ook al niet meer he?
Serieusquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh echt?
Dan moet het wel lukken! Re zal wel spijt hebben dat ie al nee heeft gezegd
Toch denk ik dat je met een rijbewijs er ook wel komt!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou je kunt bijv voor een reis naar de VS met een identiteitskaart niet reizen, maar wel een tijdelijk paspoort aanvragen voor alleen die reis
quote:
bron:postbus 51quote:Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met de volgende documenten: een geldig Nederlands paspoort; een geldige Nederlandse identiteitskaart; een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM).
U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.
Dan gooi ik er wel een PM tegenaan over de tieten van Carice, als ik terug ben straks.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee teruglezen begin ik niet meer aan![]()
![]()
Overdag nu geen FOK! meer, en zeker als ik dan s'avonds ook nog weg ben ga ik niet meer teruglezen als ik er zoals nu ff half uurtje ben
quote:
quote:Een rijbewijs is een document waarmee een bestuurder van een motorvoertuig kan aantonen dat hij/zij beschikt over voldoende kennis, inzicht en vaardigheid om een motorvoertuig van een bepaalde categorie te kunnen en mogen besturen.
Op het rijbewijs kan men onder andere lezen wie de houder is, waar diegene woont ten tijde van afgifte en voor welke categorie voertuigen het rijbewijs geldig is. Het rijbewijs heeft in Nederland de status van identiteitsbewijs en is eigendom van de staat. In België geldt het rijbewijs niet als identiteitsbewijs.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Qua uiterlijk misschien wel, het is een prachtige vrouw, maar ik vind het zo'n 'kijk mij eens hip en intellectueel zijn'-tutje zoals ze nu weer elke keer dat je haar ziet bij een interview weer met die bril met dat donkere montuur op zit en dan bitchy-om-het-bitchy-zijn gaat zitten doen
Nou ja, ik vind het gewoon een trut
watje...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef MrSubtle het volgende:
fuck, ik heb mijn telefoon in de auto laten liggen en het regent echt niet meer normaal nu...
* MrSubtle blijft mooi binnen
Ik hoop dat het zover niet komt. Het zou 4 werkdagen ambassade + 2 verwerkingsdagen door visumdienst duren. Dus ik verwacht de boel rond 14 dec weer terugquote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je met een rijbewijs er ook wel komt!
KUT!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef MrSubtle het volgende:
Vanavond moet iedereen trouwens wel stil zijn. Dan moeten Cat en ik de finale van Robinson kijken!
Ja maar jij bent geen bitch. Sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ik heb ook een bril met een donker montuur
Incl. pics?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gooi ik er wel een PM tegenaan over de tieten van Carice, als ik terug ben straks.
Omdat jij het bent. Luiaard.
*Gheyl smsje stuurt*quote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef MrSubtle het volgende:
fuck, ik heb mijn telefoon in de auto laten liggen en het regent echt niet meer normaal nu...
* MrSubtle blijft mooi binnen
oh ja, wat wel "leuk" is om te weten (denk ik, voor de zekerheid zet ik het in een spoiler)quote:Op donderdag 3 december 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Blissbeeb, de officiële trailer, voor als je die zou willen zien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Thanks! Ik kijk hem vanavond, zit nu in de auto (in de file en ik moet al heel de tijd naar de wcquote:Op donderdag 3 december 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Blissbeeb, de officiële trailer, voor als je die zou willen zien:
Igor heeft gewonnenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
KUT!
Helemaal vergeten op te nemen!![]()
niet spoileren in dit topic aub
quote:
Astu, uit een andere filmquote:
quote:
Nou ja, can't blame her met zulke tietjesquote:Op donderdag 3 december 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Astu, uit een andere film
Carice kijkt altijd eerst even of er flink veel niet-functioneel naakt in een film zit voor ze tekent
[ afbeelding ]
Ik heb geleerd van vorige keerquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ook geen spoilers onder tags, want die kan ik gewoon lezen in deze layout
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, wat wel "leuk" is om te weten (denk ik, voor de zekerheid zet ik het in een spoiler)Oh wat bijzonder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ja he, vond ik ook. Het is wel heel even (ik was net tegen mn zusje aan het fluisteren, oh hier moet je opletten op; oh daar!) en toen was het al voorbij.quote:
dan gaan wij tochquote:Op donderdag 3 december 2009 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil naar New York heb ik bedacht maar mijn meneer heeft nog nooit gevlogen en ziet het niet zo zitten
Nou he?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef MrSubtle het volgende:
Greys!!Die sms!!
![]()
ik krijg er kleur van
Jaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Maar goed, it did the trick, je telefoon is binnen
quote:
Niet zoveel als ik had gehooptquote:Op donderdag 3 december 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel vunzige PM'etjes heeft je titel + tag je al opgeleverd?
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet zoveel als ik had gehoopt
Zie regel daarna,quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver.
Mn laarzen stuk. Ik terug, hebben ze ze niet meer. Fucking verdomme. Alleen nog in Den Burg of alkmaar ofzo. En fucking naar hier laten komen duurt 3!!! weken
Nu heb ik geld terug, en kouwe voeten want ik moet mn sneakers weer aan
Nee het was grappiger om die zin los te quotenquote:
Daar had ik geen tijd voor om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
Hadden ze geen andere laarzen die je wel aanstonden dan Q?
17-10quote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Wanneer had je ze gekocht dan?
ik maak wel nooit meer een grapjquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee het was grappiger om die zin los te quoten
Jij ontzettende manquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
Hadden ze geen andere laarzen die je wel aanstonden dan Q?
Da's snel.quote:
Nou dat heb ik dan even snel gefixed!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
ik maak wel nooit meer een grapj
Vraag Cat effe, die heeft alle hulpartikelen die je nodig hebt denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoor net dat Heer G wél thuis is als ik thuis kom van de film.
Whehehe
arme, arme man...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoor net dat Heer G wél thuis is als ik thuis kom van de film.
Whehehe
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vraag Cat effe, die heeft alle hulpartikelen die je nodig hebt denk ik
Nee. Ik ga echt geen 3 weken wachten op laarzenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's snel.
Wel echt kut.
Heb je ze wel laten bestellen of dat ook niet?
Het was al een grapjequote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dan even snel gefixed!
*NEXT*!!!!
dan zou ik ze toch vanuit alkmaar of den burg laten komen denk ik...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is kut, maar ze hebben vast wel iets soortgelijks dan toch?
Hoewel, als je echt DIE DIE DIE wilde en eindelijk had, dan is het idd wel behoorlijk rot ja.
Vooral als je er zo lang naar gezocht hebt.
Het grappige was dat ik wilde typen "ja maar daar heb je dan als vrouw toch geen trek meer in, je bent juist blij met jouw schoenen en dan heb je ze niet meer, dan ga je niet lekker shoppen voor nieuwe in de zelfde winkel" en toen bedacht ik me dat ik dat zelf toch wel te vrouw-inzichtelijk vondquote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoewel, als je echt DIE DIE DIE wilde en eindelijk had, dan is het idd wel behoorlijk rot ja.
Mwah, da's nou ook weer iets teveel sympathiequote:
kan je ze niet laten bestellen maar dan wel afspreken dat je ze niet HOEFT te kopen? dat als je in de tussentijd geen andere vindt je ze neemt en anders niet ?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik ga echt geen 3 weken wachten op laarzen
En om nou zelf naar alkmaar te gaan, enkel voor die laarzen, das ook weer iets van 15 euro extraEn het mooie kutte is nog, dat ik nog wel een heel tof paar heb gezien, maar die krengen waren 190 euro.
In geen 190 jaar![]()
Als ik niks vind, dan hou ik wel kouwe voeten
Hmmquote:Op donderdag 3 december 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik ga echt geen 3 weken wachten op laarzen
En om nou zelf naar alkmaar te gaan, enkel voor die laarzen, das ook weer iets van 15 euro extraEn het mooie kutte is nog, dat ik nog wel een heel tof paar heb gezien, maar die krengen waren 190 euro.
In geen 190 jaar![]()
Als ik niks vind, dan hou ik wel kouwe voeten
Dit waren hele simpele, toch toffe laarzen. Gewoon, zwart. Geen rare punten ofzo... geen tierefuckinglantijntjes. Gewoon simpel elegant net zwart. Zowel voor onder een pak als een spijkerbroek. En echt leer.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je humorquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm![]()
Welke winkel is het eigenlijk?
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan je ze niet laten bestellen maar dan wel afspreken dat je ze niet HOEFT te kopen? dat als je in de tussentijd geen andere vindt je ze neemt en anders niet ?
ja, dat had ik ook wel een beetje... van die mensen die dan ook heel hard hun neus gaan snuiten...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, da's nou ook weer iets teveel sympathie
Nee hoor. Grapje.
Ik zal me inhouden. Volgens mij ga ik me zitten ergeren aan al dat gejank in de zaal en ben ik geneigd om SSSSSHHHHHHHHHHTte gaan roepen straks.
Maar als mijn mascara op mijn kin zit als ik de zaal uit kom zal ik het ook eerlijk zeggen
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Needat kon niet
Vandaar dat ik het ook niet heb gedaan
En ze hebben ze echt niet meer in andere winkelsquote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]scapino
En die laarzen van 190 euro bij ziengs
Tof! Zullen de honden er wel vanaf blijven denk je?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Pagan het volgende:
Pakje: megagroot en de honden vonden het allemaal bar interessant.
Oei.quote:Kluun: Nee, dank u. Mijn moeder is na 14 maanden strijd op haar veertigste overleden aan kanker, die film komt me iets te dichtbij.
Liefs voor Strega en haar batterijtjesquote:Strega groet u allen. De afgelopen drie dagen zijn we veel weg geweest saampjes, daardoor is ze vandaag erg moe en moet ze even aan de lader. Misschien later vandaag.
Oh god, die gaan het dan hardop zitten vergelijken met een bekende?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat had ik ook wel een beetje... van die mensen die dan ook heel hard hun neus gaan snuiten...![]()
er zat er 1 vlak achter ons, die zei de hele tijd alleen maar:" ja, dat had .... ook" Maar echt hard, mensen voor ons gingen zelfs omkijken...
nou ja, ze hadden het wel door toen er 8 man boos naar ze omkeekquote:Op donderdag 3 december 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, die gaan het dan hardop zitten vergelijken met een bekende?
Daar zou ik toch echt iets van zeggen denk ik, of ze dat ná de film zouden willen bespreken
Ik doe m morgen op de bus, goed?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe m morgen op de bus, goed?
en met je stiefmoeder nota bene....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ze hadden het wel door toen er 8 man boos naar ze omkeekdus toen stopten ze wel...
Ik vraag me trouwens altijd af hoe die dochter van Kluun daar later naar zal kijken... lijkt me echt erg als je vader zoiets doet bij je moeder...
quote:
oeh, wel leuk om gewoon mensen pakjes te gaan sturen en te doen alsof het van SS is.... verwarring alom!quote:
Ja, ik verkleed me graag als SS-er voor het weekendquote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik moest denken aan een SS pakje, een pak/uniform dat SS'ers aanhadden
ik vond het al zo'n maffe opmerking,
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik moest denken aan een SS pakje, een pak/uniform dat SS'ers aanhadden
ik vond het al zo'n maffe opmerking,
quote:
Als zeuren helpt:quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe m morgen op de bus, goed?
Ken jij prins Harry ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, ik verkleed me graag als SS-er voor het weekenddat vind ik gezellig
Secret Santa pakje dus
Ja, hij leent mijn pakje regelmatig inderdaadquote:
ik doe m morgen op de bus he... dan is ie er niet morgen al...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef MrSubtle het volgende:
Nu ga ik morgen heel blij zijn, want dan ligt er zo'n TPG briefje in de bus, maar ik heb ook een dikke lonely planet besteld, dus ik moet morgen niet TE blij zijn
okee, okee, doe ik jouwe ook op de bus...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Als zeuren helpt:
* Morretje wil ook haar Secret Santa pakje!![]()
Zul je zien, ben ik morgenmiddag weg.. komt de postbode. Alle andere dagen thuis.
Oh jaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe m morgen op de bus he... dan is ie er niet morgen al...
Nouhou, dat KAN helemaal niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, okee, doe ik jouwe ook op de bus...
quote:
Maar dan kan je haar dus niet bijstaan op die begrafenis? Kon dat niet geregeld worden?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen mag Rossi zijn hechting eruit. Ik kan alleen helaas niet mee. Ik moet 's middags mijn duo partner vervangen omdat zij een begrafenis heeft. Ik verwacht dat deze nogal heftig zal zijn. Zijn ze altijd wel maar soms net iets meer. Dan moet vriendlief maar alleen met hem gaan.
quote:
Aiaiaiai, niet handig.quote:
Vrouwen met nat haarquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie net dat het hier hoooooooooost!
En ik moet daar zo doorheen, naar huis...
Is niet mijn topic en vroeg me eik ook al af of iedereen die op de film staat hier wel zo patent mee is.quote:
Was ook niet naar jou bedoeldquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Is niet mijn topic en vroeg me eik ook al af of iedereen die op de film staat hier wel zo patent mee is.
Vandaar dat ik het hier ook maar even postte zodat men het wel weet.
Vond het wel een mooie video trouwens..
Die er vast al wel van op de hoogte dat haar pa een lul was.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ze hadden het wel door toen er 8 man boos naar ze omkeekdus toen stopten ze wel...
Ik vraag me trouwens altijd af hoe die dochter van Kluun daar later naar zal kijken... lijkt me echt erg als je vader zoiets doet bij je moeder...
Hier zit je vast op te wachten:quote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie net dat het hier hoooooooooost!
En ik moet daar zo doorheen, naar huis...
Het is mijn duopartner. Ik ken degene die is overleden niet. Ik vervang haar alleen maar zodat ze kan gaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg van datzelfde filmpje, maar dan deeltje 1 van een paar weken geleden, echt een flink brokkie
Vooral met dat muziekje er bij.
[..]
Maar dan kan je haar dus niet bijstaan op die begrafenis? Kon dat niet geregeld worden?
Nee, dus dan klopt het wat ik zeg..quote:
HINT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft mijn surprise ontdekt. Het hele huis onder de houtsnippers/zaagsel
Ik had surprises op mijn werk. En voor mij was een mand gemaakt voor de katten. Rossi vond het dus erg leuk het enige nadeel er lag nog zaagsel in. En krijg dat maar eens uit de pluim van onze boef.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh is het je SS pakje al? die mag je niet open maken he?
Plaats eens een fotootje?
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had surprises op mijn werk. En voor mij was een mand gemaakt voor de katten. Rossi vond het dus erg leuk het enige nadeel er lag nog zaagsel in. En krijg dat maar eens uit de pluim van onze boef.
stofzuigen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En krijg dat maar eens uit de pluim van onze boef.
quote:
ja, de video van het dierenthuis (maar die staat in de post van chipszak)quote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Hallo, daar ben ik dan heel even.
Heb ik nog iets gemist???
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Enfermera het volgende:
Hoi
Damn, gewoon weer meer pijn in mn schouder sinds gister. ZO slecht geslapen ook.. Werken ging wel maar niet zo. Ook weer naar de fysio, blijkt dat mn 2e, 3e en 4e rib rechts helemaal vast zitten omdat ik teveel compenseer met rechts... Mja, ik moet wat![]()
Hoe ist hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor JJH (die opmerkte dat er zoveel seks in zit) een gekuiste versie::
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik weet niet of je de discussie hebt gevolgd over de video, maar gelieve niet de mensen te beschrijven, zodat iedereen weet wie wie is...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja de video heb ik net gekeken.
Nok en EW staan dr onwijs leuk opEn Maes met hondje
![]()
dat je dat nog durft, via de post!!!!quote:Qwea, je dvd is op de post
oh ja, pagan had nog een foto voor je gepost!!!quote:
Ik moest mijn pakje openmaken van mijn SS, daarin zat iets voor nu, en een pakje wat ik niet mocht openmaken voor SS avond. Wel foto's gemaakt vlg de instructies. Die mocht ik ook niet plaatsen, op de foto van het ongeopende pakje na dan. normaal ben ik helemaal niet zo gehoorzaam, eerder recalcitrant zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh is het je SS pakje al? die mag je niet open maken he?
Plaats eens een fotootje?
hier:quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, pagan had nog een foto voor je gepost!!!
* zoeken gaat
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:18 schreef Nonneke het volgende:
![]()
We moesten op werk nog wat bedenken voor de kerst voor de winkelwedstrijd (momenteel staan we 1e van alle filialen).
Dus ik had het idee van een levende kerststal, leuk idee maar geen dierenDus mn hondjes mogen mee en krijgen alle drie een bordje om "Os" "Ezel" "Schaap"
en ik heb een turks meisje uit ons team zover gekregen het kindje jezus te spelen
![]()
![]()
Speciaal voor jou een repost.quote:
Nee ik haat boodschappen doen, dat zou wel zielig zijn voor mij als ik dan de hele dag in de supermarkt benquote:
ik heb zelf heel lang bij de ah gewerkt, en daar was het (ook) rond deze tijd beste winkel wedstrijd... vandaar dat ik een gok deed... Maar ze antwoord niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Non wat onwijs leuk!
Mijn honden zouden dat echt leuk vinden![]()
Ik vraag me trouwens al eeuwen af bij welke winkel jij nog psies werkt![]()
Pagan, grappige bento is dat.
Ik ben nog aan het bedenken wat ik er in ga proppen vandaag![]()
IEG radijsjes.
Ik zit te denken aan bloedworst en appel gebakken, maar kweet nie of dat koud nog lekker is morgen...
Je was me voor, thanx!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier:
[SC] 390 Met louche semi bangs van oh-oh en de junk van Jora
maar ik sla het linkje wel op, voor als je pas later terugkomt en niet terugleest...
Damn!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een repost.
[ afbeelding ]
ah, je antwoord wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee ik haat boodschappen doen, dat zou wel zielig zijn voor mij als ik dan de hele dag in de supermarkt ben![]()
Hier
Hondjes gaan btw alleen mee voor de foto voor het hoofdkantoor hoor ze zullen niet de hele dag op de kerstmarkt staan
anders kijk je even een post boven jequote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb zelf heel lang bij de ah gewerkt, en daar was het (ook) rond deze tijd beste winkel wedstrijd... vandaar dat ik een gok deed... Maar ze antwoord niet!
ja maar, alles is juist heeeeeeeeeeeeeel goedkoop!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Die winkel ken ik niet
![]()
Die kaarsen![]()
Gelukkig maar dat ie hier nergens is
hetzelfde!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
anders kijk je even een post boven je
die kaarsen zijn nu bij mij zelfs de helftquote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:Die winkel ken ik niet
![]()
Die kaarsen![]()
Gelukkig maar dat ie hier nergens is
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja de video heb ik net gekeken.
Nok en EW staan dr onwijs leuk opEn Maes met hondje
![]()
Qwea, je dvd is op de post
Dacht dat je in Spanje woonde, of vergis ik me nu? Toch weer naar Nederland?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ff![]()
![]()
![]()
![]()
as maandag huurhuisjes kijken in Gouda
Sinterklaas woont in Spanje...ik in Huizenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Dacht dat je in Spanje woonde, of vergis ik me nu? Toch weer naar Nederland?
Overigens val ik in deze reeks alleen af en toe binnen, dus ik weet het ook allemaal niet.
Mrs Slowcombequote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik met mijn haar als een stekelvarken met die uitgroei.
Heb ze nu net gedaan trouwens. Alleen werd het eerst geel, toen paars en is het nu na een paar dagen eindelijk de goede kleur. Heeeel wit blond
Ik lijk Mrs. Slowcombe wel
Ik kijk ookquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinterklaas woont in Spanje...ik in Huizen
Echt! Wat leuk! Waar in Gouda?!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ff![]()
![]()
![]()
![]()
as maandag huurhuisjes kijken in Gouda
Dan zit ik helemaal abuis.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinterklaas woont in Spanje...ik in Huizen
binnenstad, of net daarbuiten iig.... We moeten eerst met de makelaar praten wat ons budget volgens hem is, maar ik heb goede hoopquote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt! Wat leuk! Waar in Gouda?!
Ik woon ook in Gouda
mijn man is anti-forumpjes en anti-twitterquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan zit ik helemaal abuis.. Ben echt al die tijd in de veronderstelling geweest dat jij de partner was van een user die ik wel eens tegen kom.
Grappig, ik heb ook in Huizen gewoond.
Succes met huizen kijken..
Mop, ik keek niet eens naar je haar, ik keek naar hoe jullie zaten te genietenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef nokwanda het volgende:
Heb ze nu net gedaan trouwens. Alleen werd het eerst geel, toen paars en is het nu na een paar dagen eindelijk de goede kleur. Heeeel wit blond
Oh hoe evil is dat?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die kaarsen zijn nu bij mij zelfs de helft![]()
ja hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hoe evil is dat?
Kun je me geen hele doos sturen?
Ik heb net gespiekt in je fotoboek en jij bent dus die dame in het filmpje met dat leuke vest aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef nokwanda het volgende:
Gheghe dat zou echt absurd zijn hoor.quote:
in Heerlen zit er eenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe dat zou echt absurd zijn hoor.
Maar ze zijn wel tof, ik ben dol op dierenprintjes en op kaarsen![]()
Mn bento is "saai" geworden ,maar wel heel lekker denk ik!
Fries roggebrood, 2 sneetjes met jonge geitenkaas en mosterd en 2 sneetjes met rauwe ham![]()
En daartussen in het zakje komkommertjes.
Bovenste bakje radijsjes, snoepjes en wat cruesli
Nice!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
binnenstad, of net daarbuiten iig.... We moeten eerst met de makelaar praten wat ons budget volgens hem is, maar ik heb goede hoop![]()
Oh shit, daar kom ik echt nooit !quote:
Hebben jullie ook echt een folder? Of vertel eens wat voor assortiment jullie hebben?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook echt een folder? Of vertel eens wat voor assortiment jullie hebben?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
Boh.. spannende finale van Robinson
ja we hebben ook echt een folderquote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook echt een folder? Of vertel eens wat voor assortiment jullie hebben?
quote:
die staat op de sitequote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef Morretje het volgende:
Oeh, eigenlijk moet je die 'folder' voor hier es inscannen elke week![]()
Hebbie ook geurtjes binnenkort?
Ik kijk heul geen tv vandaag, Ravage werkt naast me op de bank, en ik worstel met mijn gedichten. Moet er nog zoveeeeeeel..
Pardon..quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die staat op de site(klikken op dat plaatje met de wcpapier)
Eens zien hoe zich dat in de volgende aflevering ontwikkelt....House in het een psychiatrische kliniek en nu over naar....andere tijden....jaren 80-crises....die beelden moeten me bekend voorkomenquote:
Behoorlijk watquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
eerlijk, is hij opgenomen
laatste aflevering die ik gezien heb is dat ze ontdekken dat hij een medicijnverslaving heeft, hoeveel heb ik gemist?
Welke ga je kijken?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Dr is niiiiiiiiiks op tv, dus ik kruip onder het dekbed en ga filmpje doen denk ik
Oi! Das ook niet grappig! Valt het met alle bijwerkingen dan mee?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef trovey het volgende:
Fijn bericht gekregen van de huisarts....moet extra medicijnen slikken...bloeddruk te hoog met de huidige....fijn weer een pil erbij...en oh ja..ik moet aan het tomatensap
(en kaliumzout)....kaliumgebrek in bloed bij jaarlijkse bloedtestje (kan ook door mijn medicijnen komen)....tomatensap...kende het niet maar valt mee
Heyquote:
Drukdrukdruk, andere locatie at work waar er meer gewerkt en minder gefokt moet worden, geen kantoortje voor mezelf meerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heyhoe is ie? Ik zie je hier bijna nooit meer
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi! Das ook niet grappig! Valt het met alle bijwerkingen dan mee?
En tomatensap? Dat heeft mijn mams een tijd gedronken, maar het leek me altijd heel vies..
Is het wel leuk dan Ll?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Drukdrukdruk, andere locatie at work waar er meer gewerkt en minder gefokt moet worden, geen kantoortje voor mezelf meer
Oip!quote:
Ach het is ook wel gezellig met zooitje collega's, en tis niet zo erg als ik op voorhand dachtquote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is het wel leuk dan Ll?
[..]
Oip!Wat een gedoe ook eigenlijk he? Nou ja, als je dan maar met al die medicijnen redelijk kunt functioneren..
Zonder die medicijnen heb ik grote kans dat ik over een jaar of 10 helemaal niet meer functioneerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is het wel leuk dan Ll?
[..]
Oip!Wat een gedoe ook eigenlijk he? Nou ja, als je dan maar met al die medicijnen redelijk kunt functioneren..
Ben geboren en getogen in Amsterdam, woon er niet meer maar mocht ik kunnen helpen?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Wie woont er in Amsterdam en zou mijn enquête in willen vullen? Pleaseee?
Woonde je binnen de ring? Zou je kunnen doen alsof je daar nog woontquote:Op donderdag 3 december 2009 22:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben geboren en getogen in Amsterdam, woon er niet meer maar mocht ik kunnen helpen?
Waarom kijk je anders niet in STA?
ja, hallo, dat was omdat JJH commentaar had...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
"Je kan de boom in. Nu heb ik geen zin meer!"
Wat schuift 'tquote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Wie woont er in Amsterdam en zou mijn enquête in willen vullen? Pleaseee?
Buitenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk buiten moeten staan maar ik was ziekig en het regende.. Vandaar
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buiten
Wit T-shirt, no bra
Veul regen
![]()
Klinkt op de een of andere manier veel beter dan beetje spammen op het forum
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buiten
Wit T-shirt, no bra
Veul regen
![]()
Klinkt op de een of andere manier veel beter dan beetje spammen op het forum
ik heb de andere ook gelezen hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hallo, dat was omdat JJH commentaar had...
Thank you. Het zit ook zalig.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb net gespiekt in je fotoboek en jij bent dus die dame in het filmpje met dat leuke vest aan.
Dat vest viel me gewoon op. Niet alledaags en erg mooi..
Ik kan best doen alsof ik daar nog woon. Geen probleem.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Woonde je binnen de ring? Zou je kunnen doen alsof je daar nog woont? Het is geen hele goede enquête, maar ik moet 25 mensen hebben.
Voor wie/wat moet je die enquete doen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk buiten moeten staan maar ik was ziekig en het regende.. Vandaar
Hoi Ingetjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hoest hier?
Ikzelf doe dit weekend wel ff updaten
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hoest hier?
Ikzelf doe dit weekend wel ff updaten
H1N1?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
Ik hoest mij de longen uit het lijf dus dat is niet echt aantrekkelijk!
He gatsie. Kutdag dus?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
Ik heb me gesnedenmet scheren. In mn enkel
En ik ben laarzen wezen kijken, alle fucking winkels gehad, niks gevonden. Nu maandag naar Alkmaar want ik MOET voor de 11de laarzen want dan is MM's uitje.
Nou, ik heb er wel de balen van van die laarzenquote:
Nee johhquote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel de balen van van die laarzen
Heel mooi paar gevonden, 85 euro ook maar. Echt leer. Is mn linkervoet fucking kleiner dan de rechter. Zak ik telkens bij het lopen met links naar voren, omdat de linker laars dus te groot isaaaaargh
Stukje in laten zetten bij de schoenmaker of van die hielplakkers erin plakken?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel de balen van van die laarzen
Heel mooi paar gevonden, 85 euro ook maar. Echt leer. Is mn linkervoet fucking kleiner dan de rechter. Zak ik telkens bij het lopen met links naar voren, omdat de linker laars dus te groot isaaaaargh
Bah, dat zijn altijd klote-snijwonden...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
Ik heb me gesnedenmet scheren. In mn enkel
En ik ben laarzen wezen kijken, alle fucking winkels gehad, niks gevonden. Nu maandag naar Alkmaar want ik MOET voor de 11de laarzen want dan is MM's uitje.
Leuk he!quote:
quote:
Fuck me! Idd. Ik had perfecte laarzen aan! 210 euro! 210!!! Doe normaalquote:Op donderdag 3 december 2009 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee johhOhhh. Ik vind laarzen vinden ook altijd zo'n drama. Heb idd hetzelfde als jij, plus hele smalle voeten, geen wreef en smalle kuiten. Blijkbaar is dat moeilijk ofzo
Heb nu gelukkig 2 paar, maar zonder hak, en ik wil ook wel met hak... Nja.
![]()
En als je dan eindelijk mooie laarzen vindt (als ze al passen), dan zijn ze friggin 400 euro ofzo![]()
in vergelijking met het boek? Of sowieso?quote:
Ik moet hem nog zien....het boek vond ik geweldig en dan valt de film meestal tegen.quote:
Ik had zo'n zooltje er in. Speciaal daarvoor, van hun. Hielp nog nietquote:Op donderdag 3 december 2009 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stukje in laten zetten bij de schoenmaker of van die hielplakkers erin plakken?
Waar woonie? (ik ben vergetenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bah, dat zijn altijd klote-snijwonden...![]()
Bij welke winkel waren die schoenen ook al weer? Kan eventueel hier wel kijken?
Hebben wequote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woonie? (ik ben vergeten)
Scapino
ik twijfel nu tussenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bah, dat zijn altijd klote-snijwonden...![]()
Bij welke winkel waren die schoenen ook al weer? Kan eventueel hier wel kijken?
oohquote:Op donderdag 3 december 2009 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben we![]()
Ik woon ongeveer 8 minuten snelweg van alkmaar af...
Ik heb het boek nog niet gelezen, dat ga ik morgen doenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien....het boek vond ik geweldig en dan valt de film meestal tegen.
Oh, nog een dikkevoor jou trouwens...je bent lief
Ja, maar anders dan MM zei hoorquote:
Hier, lees eens, en kijk eens of je er net zo over denktquote:Op donderdag 3 december 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het boek nog niet gelezen, dat ga ik morgen doen
Maar de zakdoeken konden in de tas blijven. Bij Maes ook.
En dat hadden we niet verwacht
Lufjoetoe![]()
[..]
Ja, maar anders dan MM zei hoor
Die snapte niet waarom al die vrouwen in die zaal zonodig voor de fun een avond gingen huilen.
Maar ik moest juist helemaal niet huilen
Oh hoi!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:32 schreef MrSubtle het volgende:
Robinson was super
Welterusten allemaal
Mijn film ookquote:
en morgen moet ik in amsterdam zijn, dus daar kan ik ook kijken... moet je wel even merk etc posten...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woonie? (ik ben vergeten)
Scapino
Ja hoi ook inderdaadquote:
210 schijnt normaal te zijn tegenwoodigquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck me! Idd. Ik had perfecte laarzen aan! 210 euro! 210!!! Doe normaalecht niet.
En ik heb ook best een eisen pakket. Geen hak, of een platte hak iig. Bruin of zwart. Met rits. En netjes zonder tierelantijn voor onder een pak en spijkerbroek.
Ik kom dus bij de van haren (ja, geen idee wat ik in die kutwinkel deed ik was de wanhoop nabij) en ik zeg mn eisen pakket, begint dat kutwijf te lachen"hihihihiihihihihihihihiihihhhi DAT KLINKT ECHT VET GRAPPIG"
Dus ik echt zo van "Oke. Doei"
Ja erg leukquote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he!![]()
Ik heb hem al 4 x gezien geloof ik.
Het begint zo gezellig met die aids-katten....ik moet maar zo eentje adopteren geloof ik
Normaalquote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
210 schijnt normaal te zijn tegenwoodig
Nah, heel lief van jequote:Op donderdag 3 december 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en morgen moet ik in amsterdam zijn, dus daar kan ik ook kijken... moet je wel even merk etc posten...
Normaal? Sorry, maar dan krijg ik nooit laarzen weer.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
210 schijnt normaal te zijn tegenwoodig
Deelsquote:Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier, lees eens, en kijk eens of je er net zo over denkt
http://www.mikeymo.nl/ind(...)w-bij-de-dokter.html
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Normaal, zoveel geef ik niet eens uit aan kleding per jaar
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Normaal? Sorry, maar dan krijg ik nooit laarzen weer.
Lief van MM en idd koop nou meteen goedequote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, heel lief van jemaar MM zegt net dat ik die laarzen beter niet kan nemen want dan zijn ze straks weer stuk.
Echt wel lief hoor!
Ik ga zaterdag eerst maar ff naar schagen hoor ik net
Hmm okequote:Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Deels
Ik heb er dus niet om moeten huilen en ik denk dat de film bij mij (en Maes) anders binnen kwam dan bij het gros van de (huilende) kijkers. Ik vond Barry Atsma echt bril-jant acteren - veel beter dan Carice eerlijk gezegd - en die was ook veel geloofwaardiger als personage.
Het 'probleem' bij mij echter was dat ik eigenlijk wel een flinke sympathie voor die Stijn kon opbrengen en steeds als ik bijna dacht 'mweh, klootzak' dan deed hij weer iets waardoor ik er van overtuigd werd dat ie heel veel van zijn vrouw hield.
Kortom, niet gehuild, wel een *wapper*momentje bij het afscheid, maar de tranenstortvloed die ik verwachtte bleef uit. We stonden later buiten giechelend op de parkeerplaats een dansje te doen onder de noemer "Hm, hij viel dan wel tegen, maar we horen er in elk geval bijjjjjjjjjj, we kunnen er over meepraten"
Je kunt wel gaan zaterdag hoor, denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja hoi ook inderdaadik was er eigenlijk maar heel af en toe even tussen de reclames
![]()
en
Ja, ik zal meteen goede kopenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lief van MM en idd koop nou meteen goede
Tsja een paar van 90 euro kan ik never nooit niet vinden 210 is wel erg veel hoor maar ik zeg niets.
Ik vond dat wel meevallen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
Greys, kom je bij die film met een kutgevoel naar buiten? of valt dat mee?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zal meteen goede kopen
Maar ik moet naar bed van MMIk heb hoofdpijn en word nu gedwongen te gaan liggen
Ik ben dus weg
Tot morgen!!
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Deels
Ik heb er dus niet om moeten huilen en ik denk dat de film bij mij (en Maes) anders binnen kwam dan bij het gros van de (huilende) kijkers. Ik vond Barry Atsma echt bril-jant acteren - veel beter dan Carice eerlijk gezegd - en die was ook veel geloofwaardiger als personage.
Het 'probleem' bij mij echter was dat ik eigenlijk wel een flinke sympathie voor die Stijn kon opbrengen en steeds als ik bijna dacht 'mweh, klootzak' dan deed hij weer iets waardoor ik er van overtuigd werd dat ie heel veel van zijn vrouw hield.
Kortom, niet gehuild, wel een *wapper*momentje bij het afscheid, maar de tranenstortvloed die ik verwachtte bleef uit. We stonden later buiten giechelend op de parkeerplaats een dansje te doen onder de noemer "Hm, hij viel dan wel tegen, maar we horen er in elk geval bijjjjjjjjjj, we kunnen er over meepraten"
Goed bezigquote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik moet naar bed van MMIk heb hoofdpijn en word nu gedwongen te gaan liggen
Ik ben dus weg
Tot morgen!!
Okayquote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen.
Behoorlijk meevallen eigenlijk
Precies ja.. bizarre prijzenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck me! Idd. Ik had perfecte laarzen aan! 210 euro! 210!!! Doe normaalecht niet.
En ik heb ook best een eisen pakket. Geen hak, of een platte hak iig. Bruin of zwart. Met rits. En netjes zonder tierelantijn voor onder een pak en spijkerbroek.
Ik kom dus bij de van haren (ja, geen idee wat ik in die kutwinkel deed ik was de wanhoop nabij) en ik zeg mn eisen pakket, begint dat kutwijf te lachen"hihihihiihihihihihihihiihihhhi DAT KLINKT ECHT VET GRAPPIG"
Dus ik echt zo van "Oke. Doei"
Het is net of ik ga zitten spoileren als ik daar wat over zeg, omdat sommigen het boek ook niet gelezen hebben, dus ik weet niet zo goed wat ik nou wel of niet kan zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij het boek hield (en hou) ik het niet droog....vooral niet toen Luna voor het laatst bij haar moeder op bed kroop en al die kusjes gaf
Slaap lekker!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dus weg
Tot morgen!!
Het is allemaal wel érg veel kanker natuurlijk... daar gaat het boek nou eenmaal ook helemaal over.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay
Ik zie vooral op tegen het "mama gaat dood aan kanker" stuk... dus ik twijfel nog even verder...
Even heel man, maar ik heb 2 vragen:quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net of ik ga zitten spoileren als ik daar wat over zeg, omdat sommigen het boek ook niet gelezen hebben, dus ik weet niet zo goed wat ik nou wel of niet kan zeggen
De scene is iets anders dan in het boek dus zo te horen, maar toch was het een flink wappermoment. Het enige wappermoment dus, voor mij
Dank je wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan best doen alsof ik daar nog woon. Geen probleem..
Maar als je het serieus wilt aanpakken, vraag gewoon toestemming aan een mod en open een topic in STA.
Dan heb je ook nog eens een betere uitslag..
Okay, ik ga niet. Bedanktquote:Op donderdag 3 december 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is allemaal wel érg veel kanker natuurlijk... daar gaat het boek nou eenmaal ook helemaal over.
En het wordt ook echt flink uitgediept in your face, alle nare dingen ervan krijg je over je heen.
Maar op de een of andere manier kun je er wel een soort 'afstand' van nemen, dat je het echt alleen ziet dat het over háár gaat en dat je dat niet op je eigen leven betrekt. Tenminste, dat had ik dus amper tot niet.
Dat had ik ook hoor, dat was het enige momentje waarbij ik even dacht; oh, toch wel zielig... Moet het boek ook nog lezen. Maar ik vond het wel een hufter af en toe hoor, Stijn...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net of ik ga zitten spoileren als ik daar wat over zeg, omdat sommigen het boek ook niet gelezen hebben, dus ik weet niet zo goed wat ik nou wel of niet kan zeggen
De scene is iets anders dan in het boek dus zo te horen, maar toch was het een flink wappermoment. Het enige wappermoment dus, voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |