Ben geboren en getogen in Amsterdam, woon er niet meer maar mocht ik kunnen helpen?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Wie woont er in Amsterdam en zou mijn enquête in willen vullen? Pleaseee?
Woonde je binnen de ring? Zou je kunnen doen alsof je daar nog woontquote:Op donderdag 3 december 2009 22:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben geboren en getogen in Amsterdam, woon er niet meer maar mocht ik kunnen helpen?
Waarom kijk je anders niet in STA?
ja, hallo, dat was omdat JJH commentaar had...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
"Je kan de boom in. Nu heb ik geen zin meer!"
Wat schuift 'tquote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Wie woont er in Amsterdam en zou mijn enquête in willen vullen? Pleaseee?
Buitenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk buiten moeten staan maar ik was ziekig en het regende.. Vandaar
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buiten
Wit T-shirt, no bra
Veul regen
![]()
Klinkt op de een of andere manier veel beter dan beetje spammen op het forum
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buiten
Wit T-shirt, no bra
Veul regen
![]()
Klinkt op de een of andere manier veel beter dan beetje spammen op het forum
ik heb de andere ook gelezen hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hallo, dat was omdat JJH commentaar had...
Thank you. Het zit ook zalig.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb net gespiekt in je fotoboek en jij bent dus die dame in het filmpje met dat leuke vest aan.
Dat vest viel me gewoon op. Niet alledaags en erg mooi..
Ik kan best doen alsof ik daar nog woon. Geen probleem.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Woonde je binnen de ring? Zou je kunnen doen alsof je daar nog woont? Het is geen hele goede enquête, maar ik moet 25 mensen hebben.
Voor wie/wat moet je die enquete doen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk buiten moeten staan maar ik was ziekig en het regende.. Vandaar
Hoi Ingetjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hoest hier?
Ikzelf doe dit weekend wel ff updaten
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hoest hier?
Ikzelf doe dit weekend wel ff updaten
H1N1?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
Ik hoest mij de longen uit het lijf dus dat is niet echt aantrekkelijk!
He gatsie. Kutdag dus?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
Ik heb me gesnedenmet scheren. In mn enkel
En ik ben laarzen wezen kijken, alle fucking winkels gehad, niks gevonden. Nu maandag naar Alkmaar want ik MOET voor de 11de laarzen want dan is MM's uitje.
Nou, ik heb er wel de balen van van die laarzenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |