quote:Op donderdag 3 december 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
Boh.. spannende finale van Robinson
ja we hebben ook echt een folderquote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook echt een folder? Of vertel eens wat voor assortiment jullie hebben?
quote:
die staat op de sitequote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef Morretje het volgende:
Oeh, eigenlijk moet je die 'folder' voor hier es inscannen elke week![]()
Hebbie ook geurtjes binnenkort?
Ik kijk heul geen tv vandaag, Ravage werkt naast me op de bank, en ik worstel met mijn gedichten. Moet er nog zoveeeeeeel..
Pardon..quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die staat op de site(klikken op dat plaatje met de wcpapier)
Eens zien hoe zich dat in de volgende aflevering ontwikkelt....House in het een psychiatrische kliniek en nu over naar....andere tijden....jaren 80-crises....die beelden moeten me bekend voorkomenquote:
Behoorlijk watquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
eerlijk, is hij opgenomen
laatste aflevering die ik gezien heb is dat ze ontdekken dat hij een medicijnverslaving heeft, hoeveel heb ik gemist?
Welke ga je kijken?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Dr is niiiiiiiiiks op tv, dus ik kruip onder het dekbed en ga filmpje doen denk ik
Oi! Das ook niet grappig! Valt het met alle bijwerkingen dan mee?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef trovey het volgende:
Fijn bericht gekregen van de huisarts....moet extra medicijnen slikken...bloeddruk te hoog met de huidige....fijn weer een pil erbij...en oh ja..ik moet aan het tomatensap
(en kaliumzout)....kaliumgebrek in bloed bij jaarlijkse bloedtestje (kan ook door mijn medicijnen komen)....tomatensap...kende het niet maar valt mee
Heyquote:
Drukdrukdruk, andere locatie at work waar er meer gewerkt en minder gefokt moet worden, geen kantoortje voor mezelf meerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heyhoe is ie? Ik zie je hier bijna nooit meer
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi! Das ook niet grappig! Valt het met alle bijwerkingen dan mee?
En tomatensap? Dat heeft mijn mams een tijd gedronken, maar het leek me altijd heel vies..
Is het wel leuk dan Ll?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Drukdrukdruk, andere locatie at work waar er meer gewerkt en minder gefokt moet worden, geen kantoortje voor mezelf meer
Oip!quote:
Ach het is ook wel gezellig met zooitje collega's, en tis niet zo erg als ik op voorhand dachtquote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is het wel leuk dan Ll?
[..]
Oip!Wat een gedoe ook eigenlijk he? Nou ja, als je dan maar met al die medicijnen redelijk kunt functioneren..
Zonder die medicijnen heb ik grote kans dat ik over een jaar of 10 helemaal niet meer functioneerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is het wel leuk dan Ll?
[..]
Oip!Wat een gedoe ook eigenlijk he? Nou ja, als je dan maar met al die medicijnen redelijk kunt functioneren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |