quote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja de video heb ik net gekeken.
Nok en EW staan dr onwijs leuk opEn Maes met hondje
![]()
Qwea, je dvd is op de post
Dacht dat je in Spanje woonde, of vergis ik me nu? Toch weer naar Nederland?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ff![]()
![]()
![]()
![]()
as maandag huurhuisjes kijken in Gouda
Sinterklaas woont in Spanje...ik in Huizenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Dacht dat je in Spanje woonde, of vergis ik me nu? Toch weer naar Nederland?
Overigens val ik in deze reeks alleen af en toe binnen, dus ik weet het ook allemaal niet.
Mrs Slowcombequote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik met mijn haar als een stekelvarken met die uitgroei.
Heb ze nu net gedaan trouwens. Alleen werd het eerst geel, toen paars en is het nu na een paar dagen eindelijk de goede kleur. Heeeel wit blond
Ik lijk Mrs. Slowcombe wel
Ik kijk ookquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinterklaas woont in Spanje...ik in Huizen
Echt! Wat leuk! Waar in Gouda?!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ff![]()
![]()
![]()
![]()
as maandag huurhuisjes kijken in Gouda
Dan zit ik helemaal abuis.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinterklaas woont in Spanje...ik in Huizen
binnenstad, of net daarbuiten iig.... We moeten eerst met de makelaar praten wat ons budget volgens hem is, maar ik heb goede hoopquote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt! Wat leuk! Waar in Gouda?!
Ik woon ook in Gouda
mijn man is anti-forumpjes en anti-twitterquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan zit ik helemaal abuis.. Ben echt al die tijd in de veronderstelling geweest dat jij de partner was van een user die ik wel eens tegen kom.
Grappig, ik heb ook in Huizen gewoond.
Succes met huizen kijken..
Mop, ik keek niet eens naar je haar, ik keek naar hoe jullie zaten te genietenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef nokwanda het volgende:
Heb ze nu net gedaan trouwens. Alleen werd het eerst geel, toen paars en is het nu na een paar dagen eindelijk de goede kleur. Heeeel wit blond
Oh hoe evil is dat?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die kaarsen zijn nu bij mij zelfs de helft![]()
ja hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hoe evil is dat?
Kun je me geen hele doos sturen?
Ik heb net gespiekt in je fotoboek en jij bent dus die dame in het filmpje met dat leuke vest aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef nokwanda het volgende:
Gheghe dat zou echt absurd zijn hoor.quote:
in Heerlen zit er eenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe dat zou echt absurd zijn hoor.
Maar ze zijn wel tof, ik ben dol op dierenprintjes en op kaarsen![]()
Mn bento is "saai" geworden ,maar wel heel lekker denk ik!
Fries roggebrood, 2 sneetjes met jonge geitenkaas en mosterd en 2 sneetjes met rauwe ham![]()
En daartussen in het zakje komkommertjes.
Bovenste bakje radijsjes, snoepjes en wat cruesli
Nice!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
binnenstad, of net daarbuiten iig.... We moeten eerst met de makelaar praten wat ons budget volgens hem is, maar ik heb goede hoop![]()
Oh shit, daar kom ik echt nooit !quote:
Hebben jullie ook echt een folder? Of vertel eens wat voor assortiment jullie hebben?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook echt een folder? Of vertel eens wat voor assortiment jullie hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |