SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor JJH (die opmerkte dat er zoveel seks in zit) een gekuiste versie::
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik weet niet of je de discussie hebt gevolgd over de video, maar gelieve niet de mensen te beschrijven, zodat iedereen weet wie wie is...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja de video heb ik net gekeken.
Nok en EW staan dr onwijs leuk opEn Maes met hondje
![]()
dat je dat nog durft, via de post!!!!quote:Qwea, je dvd is op de post
oh ja, pagan had nog een foto voor je gepost!!!quote:
Ik moest mijn pakje openmaken van mijn SS, daarin zat iets voor nu, en een pakje wat ik niet mocht openmaken voor SS avond. Wel foto's gemaakt vlg de instructies. Die mocht ik ook niet plaatsen, op de foto van het ongeopende pakje na dan. normaal ben ik helemaal niet zo gehoorzaam, eerder recalcitrant zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh is het je SS pakje al? die mag je niet open maken he?
Plaats eens een fotootje?
hier:quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, pagan had nog een foto voor je gepost!!!
* zoeken gaat
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:18 schreef Nonneke het volgende:
![]()
We moesten op werk nog wat bedenken voor de kerst voor de winkelwedstrijd (momenteel staan we 1e van alle filialen).
Dus ik had het idee van een levende kerststal, leuk idee maar geen dierenDus mn hondjes mogen mee en krijgen alle drie een bordje om "Os" "Ezel" "Schaap"
en ik heb een turks meisje uit ons team zover gekregen het kindje jezus te spelen
![]()
![]()
Speciaal voor jou een repost.quote:
Nee ik haat boodschappen doen, dat zou wel zielig zijn voor mij als ik dan de hele dag in de supermarkt benquote:
ik heb zelf heel lang bij de ah gewerkt, en daar was het (ook) rond deze tijd beste winkel wedstrijd... vandaar dat ik een gok deed... Maar ze antwoord niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Non wat onwijs leuk!
Mijn honden zouden dat echt leuk vinden![]()
Ik vraag me trouwens al eeuwen af bij welke winkel jij nog psies werkt![]()
Pagan, grappige bento is dat.
Ik ben nog aan het bedenken wat ik er in ga proppen vandaag![]()
IEG radijsjes.
Ik zit te denken aan bloedworst en appel gebakken, maar kweet nie of dat koud nog lekker is morgen...
Je was me voor, thanx!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier:
[SC] 390 Met louche semi bangs van oh-oh en de junk van Jora
maar ik sla het linkje wel op, voor als je pas later terugkomt en niet terugleest...
Damn!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een repost.
[ afbeelding ]
ah, je antwoord wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee ik haat boodschappen doen, dat zou wel zielig zijn voor mij als ik dan de hele dag in de supermarkt ben![]()
Hier
Hondjes gaan btw alleen mee voor de foto voor het hoofdkantoor hoor ze zullen niet de hele dag op de kerstmarkt staan
anders kijk je even een post boven jequote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb zelf heel lang bij de ah gewerkt, en daar was het (ook) rond deze tijd beste winkel wedstrijd... vandaar dat ik een gok deed... Maar ze antwoord niet!
ja maar, alles is juist heeeeeeeeeeeeeel goedkoop!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Die winkel ken ik niet
![]()
Die kaarsen![]()
Gelukkig maar dat ie hier nergens is
hetzelfde!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
anders kijk je even een post boven je
die kaarsen zijn nu bij mij zelfs de helftquote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:Die winkel ken ik niet
![]()
Die kaarsen![]()
Gelukkig maar dat ie hier nergens is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |