Je kan ook zien dat je er helemaal in zitquote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik sta vreselijk duidelijk op het filmpje en het kan me helemaal niks schelen. Ik zat toen helemaal IN de beestjes en dat is weer zo als ik het filmpje zie.
Ik heb trouwens ook nog geen Secret Santa pakketje ontvangen.
Dus mocht het al verstuurd zijn, laat de verstuurder dan geschrokken reageren dat het er al had moeten zijn
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
us mocht het al verstuurd zijn, laat de verstuurder dan geschrokken reageren dat het er al had moeten zijn
EW heeft er geen moeite mee om zijn hoofd all over the internetzzz te strooienquote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan ook zien dat je er helemaal in zit![]()
Maar ik snap het ook wel dat anderen het iets minder vinden...![]()
Als het goed is hoeft er niks aangepast meer te worden nu toch? In mijn post stonden Greys, Maes, Nokwanda en EW genoemd, en Greys niet hoe ze eruit zag en de rest vindt het niet erg zo te lezen (Nokwanda, ik scheer jou en je zoon dan even over 1 kam...) dus dan is nu weer iedereen (redelijk) blij?
Gezien je schrijverskwaliteiten zou ik zeggen: het is mogelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Oh nee, het had er al moeten zijn!!!
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien je schrijverskwaliteiten zou ik zeggen: het is mogelijk.
Maar ik gok op een ander
we'll see
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh NOES! NOK!Ik ga mijn track en trace code er eens bij zoeken dan
Dat was ook de bedoeling, alleen was ik ff vergeten dat ze offline is.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef Morretje het volgende:
Hoi MB en DML![]()
pagan, die moet oh-oh zien! Die is ook aan de bento tegenwoordig
Zal ik je even de track en trace code pm-en, dan kan je het navragen daar?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:33 schreef nokwanda het volgende:
Nou jongens en meisjes... ik ga eens naar het postkantoor![]()
Arretjescake!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en welk recept hou je nou aan?
Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik sta vreselijk duidelijk op het filmpje en het kan me helemaal niks schelen. Ik zat toen helemaal IN de beestjes en dat is weer zo als ik het filmpje zie.
Ik heb trouwens ook nog geen Secret Santa pakketje ontvangen.
Dus mocht het al verstuurd zijn, laat de verstuurder dan geschrokken reageren dat het er al had moeten zijn
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zal ik je even de track en trace code pm-en, dan kan je het navragen daar?
Dat pakje gaat opduiken bij Greys. Alle pakjes voor Greysie....quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik snap er niets vanmijn pakje is gewoon bij greys aangekomen... ik weet niet hoe DML dat heeft gedaan, maar zelfs TPG werkt mee in hun evil complot
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |