Aiaiaiai, niet handig.quote:
Vrouwen met nat haarquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie net dat het hier hoooooooooost!
En ik moet daar zo doorheen, naar huis...
Is niet mijn topic en vroeg me eik ook al af of iedereen die op de film staat hier wel zo patent mee is.quote:
Was ook niet naar jou bedoeldquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Is niet mijn topic en vroeg me eik ook al af of iedereen die op de film staat hier wel zo patent mee is.
Vandaar dat ik het hier ook maar even postte zodat men het wel weet.
Vond het wel een mooie video trouwens..
Die er vast al wel van op de hoogte dat haar pa een lul was.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ze hadden het wel door toen er 8 man boos naar ze omkeekdus toen stopten ze wel...
Ik vraag me trouwens altijd af hoe die dochter van Kluun daar later naar zal kijken... lijkt me echt erg als je vader zoiets doet bij je moeder...
Hier zit je vast op te wachten:quote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie net dat het hier hoooooooooost!
En ik moet daar zo doorheen, naar huis...
Het is mijn duopartner. Ik ken degene die is overleden niet. Ik vervang haar alleen maar zodat ze kan gaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg van datzelfde filmpje, maar dan deeltje 1 van een paar weken geleden, echt een flink brokkie
Vooral met dat muziekje er bij.
[..]
Maar dan kan je haar dus niet bijstaan op die begrafenis? Kon dat niet geregeld worden?
Nee, dus dan klopt het wat ik zeg..quote:
HINT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft mijn surprise ontdekt. Het hele huis onder de houtsnippers/zaagsel
Ik had surprises op mijn werk. En voor mij was een mand gemaakt voor de katten. Rossi vond het dus erg leuk het enige nadeel er lag nog zaagsel in. En krijg dat maar eens uit de pluim van onze boef.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh is het je SS pakje al? die mag je niet open maken he?
Plaats eens een fotootje?
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had surprises op mijn werk. En voor mij was een mand gemaakt voor de katten. Rossi vond het dus erg leuk het enige nadeel er lag nog zaagsel in. En krijg dat maar eens uit de pluim van onze boef.
stofzuigen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En krijg dat maar eens uit de pluim van onze boef.
quote:
ja, de video van het dierenthuis (maar die staat in de post van chipszak)quote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Hallo, daar ben ik dan heel even.
Heb ik nog iets gemist???
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Enfermera het volgende:
Hoi
Damn, gewoon weer meer pijn in mn schouder sinds gister. ZO slecht geslapen ook.. Werken ging wel maar niet zo. Ook weer naar de fysio, blijkt dat mn 2e, 3e en 4e rib rechts helemaal vast zitten omdat ik teveel compenseer met rechts... Mja, ik moet wat![]()
Hoe ist hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |