nou ja, ze hadden het wel door toen er 8 man boos naar ze omkeekquote:Op donderdag 3 december 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, die gaan het dan hardop zitten vergelijken met een bekende?
Daar zou ik toch echt iets van zeggen denk ik, of ze dat ná de film zouden willen bespreken
Ik doe m morgen op de bus, goed?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe m morgen op de bus, goed?
en met je stiefmoeder nota bene....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ze hadden het wel door toen er 8 man boos naar ze omkeekdus toen stopten ze wel...
Ik vraag me trouwens altijd af hoe die dochter van Kluun daar later naar zal kijken... lijkt me echt erg als je vader zoiets doet bij je moeder...
quote:
oeh, wel leuk om gewoon mensen pakjes te gaan sturen en te doen alsof het van SS is.... verwarring alom!quote:
Ja, ik verkleed me graag als SS-er voor het weekendquote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik moest denken aan een SS pakje, een pak/uniform dat SS'ers aanhadden
ik vond het al zo'n maffe opmerking,
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik moest denken aan een SS pakje, een pak/uniform dat SS'ers aanhadden
ik vond het al zo'n maffe opmerking,
quote:
Als zeuren helpt:quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe m morgen op de bus, goed?
Ken jij prins Harry ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, ik verkleed me graag als SS-er voor het weekenddat vind ik gezellig
Secret Santa pakje dus
Ja, hij leent mijn pakje regelmatig inderdaadquote:
ik doe m morgen op de bus he... dan is ie er niet morgen al...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef MrSubtle het volgende:
Nu ga ik morgen heel blij zijn, want dan ligt er zo'n TPG briefje in de bus, maar ik heb ook een dikke lonely planet besteld, dus ik moet morgen niet TE blij zijn
okee, okee, doe ik jouwe ook op de bus...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Als zeuren helpt:
* Morretje wil ook haar Secret Santa pakje!![]()
Zul je zien, ben ik morgenmiddag weg.. komt de postbode. Alle andere dagen thuis.
Oh jaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe m morgen op de bus he... dan is ie er niet morgen al...
Nouhou, dat KAN helemaal niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, okee, doe ik jouwe ook op de bus...
quote:
Maar dan kan je haar dus niet bijstaan op die begrafenis? Kon dat niet geregeld worden?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen mag Rossi zijn hechting eruit. Ik kan alleen helaas niet mee. Ik moet 's middags mijn duo partner vervangen omdat zij een begrafenis heeft. Ik verwacht dat deze nogal heftig zal zijn. Zijn ze altijd wel maar soms net iets meer. Dan moet vriendlief maar alleen met hem gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |