Ik heb geleerd van vorige keerquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ook geen spoilers onder tags, want die kan ik gewoon lezen in deze layout
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, wat wel "leuk" is om te weten (denk ik, voor de zekerheid zet ik het in een spoiler)Oh wat bijzonder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ja he, vond ik ook. Het is wel heel even (ik was net tegen mn zusje aan het fluisteren, oh hier moet je opletten op; oh daar!) en toen was het al voorbij.quote:
dan gaan wij tochquote:Op donderdag 3 december 2009 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil naar New York heb ik bedacht maar mijn meneer heeft nog nooit gevlogen en ziet het niet zo zitten
Nou he?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef MrSubtle het volgende:
Greys!!Die sms!!
![]()
ik krijg er kleur van
Jaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Maar goed, it did the trick, je telefoon is binnen
quote:
Niet zoveel als ik had gehooptquote:Op donderdag 3 december 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel vunzige PM'etjes heeft je titel + tag je al opgeleverd?
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet zoveel als ik had gehoopt
Zie regel daarna,quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver.
Mn laarzen stuk. Ik terug, hebben ze ze niet meer. Fucking verdomme. Alleen nog in Den Burg of alkmaar ofzo. En fucking naar hier laten komen duurt 3!!! weken
Nu heb ik geld terug, en kouwe voeten want ik moet mn sneakers weer aan
Nee het was grappiger om die zin los te quotenquote:
Daar had ik geen tijd voor om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
Hadden ze geen andere laarzen die je wel aanstonden dan Q?
17-10quote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Wanneer had je ze gekocht dan?
ik maak wel nooit meer een grapjquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee het was grappiger om die zin los te quoten
Jij ontzettende manquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
Hadden ze geen andere laarzen die je wel aanstonden dan Q?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |