dat is echt niet goedquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja en nee spierpijn wordt wel minder maar gevoel in rechterarm en hand veranderd niet.
Wat in jouw geval geen straf isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
En heel de tijd dacht ik 'Arghhhhhh sta ik wéér met mijn reet in beeld'
Ik vond het wel meevallen. Alleen op het laatst zie je allemaal beelden van mensen die spullen naar binnendragen en je ziet mij steeds maar een beetje staanquote:Op donderdag 3 december 2009 @ 15:23 schreef Ynske het volgende:dat filmpje
te vreselijk voor woorden
heb je mijn reet niet gezienquote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Alleen op het laatst zie je allemaal beelden van mensen die spullen naar binnendragen en je ziet mij steeds maar een beetje staan![]()
Beetje een kat aaien, beetje kijken, wat nou helpen?
Hah MBquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik even om het hoekje komen kijken,?
Gewoon, zomaar, omdat ik er zin in had,.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Alleen op het laatst zie je allemaal beelden van mensen die spullen naar binnendragen en je ziet mij steeds maar een beetje staan![]()
Allemaal een dikkequote:Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef Ynske het volgende:
dat filmpje
te vreselijk voor woorden
Heb je het filmpje gezien?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hah MB![]()
!
& eigenlijk is zware dingen tillen helegaar niet de taak van vrouwen, dus wat maakt het uit!
Ja, gezien.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien?
Ik zag jou ook voorbij stuiteren!
Zo lang duurde het filmpje niet eensquote:Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je mijn reet niet gezien10 min in beeld
ja ik weet nu wel dat ie groot is
Het viel mij direct op de dag zelf al opquote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef MissBliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat lucht op
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef nieslief het volgende:
komt 'ie weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat lucht op
tis t?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Trutquote:
zelfde als gister alleen vandaag nog een beetje ergerquote:
Goed idee ik doe mee.....quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
ooh men, my pens is killing me
Ik ga hem amputeren
Dat snap ik... Want ik vond t al een kolerevent, dus jij vast helemaal...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
Tombola, dat wat je geëdit hebt las ik nog en Heer G feels the sameDie zapt al als Kluun op tv is en kan er niet tegen als er iets over die film of dat verhaal op tv is.
Is het heel erg idioot als ik ook heus wel iets begrijp van de hoofdpersoon in het boek?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik... Want ik vond t al een kolerevent, dus jij vast helemaal...![]()
Goed zo!quote:Zo. Terug. En heus wel iets beter.![]()
Hallo !quote:Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef Pagan het volgende:
Hoi ChipsZak,
Hoe bevalt je servies? Heb je al en plekje voor jezelf of wacht je daar nog even mee?
Groetjes ook van Strega.![]()
Op zich snap ik hem ook wel een beetje, maar sommige dingen... (en dan heb ik het over de film, heb het boek niet gelezen nog...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het heel erg idioot als ik ook heus wel iets begrijp van de hoofdpersoon in het boek?
Niet alles, maar best wel een beetjeDus ik verwacht dat het met de woede wel mee gaat vallen vanavond. Heer G is niet thuis als ik thuis kom, dat heeft ie dan weer wel slim geregeld
[..]
Goed zo!
Goed om te horen. We kunnen ons wel voorstellen dat het tijd is om uit te vliegen, hopelijk lukt dat snel.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo !
Ik heb er nog steeds niet van gegetenmaar het servies is al wel aangevuld met kopjes, schaaltjes, bestek, etc.
Op dit moment nog geen plekje neemaar ik hoop binnenkort een bijbaantje te krijgen,
tot nu toe kon ik de tijd nog niet echt vinden met de studie. Maar zodra ik een baantje heb dan wil ik wel op mezelf.
Groetjes terug! Hoe is het met de voet?
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het heel erg idioot als ik ook heus wel iets begrijp van de hoofdpersoon in het boek?
Niet alles, maar best wel een beetjeDus ik verwacht dat het met de woede wel mee gaat vallen vanavond. Heer G is niet thuis als ik thuis kom, dat heeft ie dan weer wel slim geregeld
Oh, dan hopen we maar op het beste! Wel vervelend allemaal nogquote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Goed om te horen. We kunnen ons wel voorstellen dat het tijd is om uit te vliegen, hopelijk lukt dat snel.
Strega moet begin volgend jaar weer geopereerd worden, daarna kan ze de voet niet meer bewegen, maar er wel weer redelijk normaal op kunnen lopen. dat zeggen ze althans
ja weet ik, ik nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello TJ!
Ik kom hier al heuuuuuuuuuul lang
In het kort (en geen spoiler, want ik heb het boek wel liggen maar nog niet gelezen omdat ik niet slim vind zo vlak voor de film, en dit staat ook gewoon overal in de recensies en bij de filmbeschrijving zelf) :quote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken het verhaal van die film eigenlijk helemaal niet
Maar ik hoor van iedereen dat het nogal een jankfilm is dus ik ben benieuwd
Als ik iemand vind om met me mee te gaan that it
Hij zat heel subtiel (quote:
WHOEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:35 schreef Pagan het volgende:
Secret Santa was net aan de deur
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
Ik zat net te twijfelen of ik je lijst zou gaan aanpassen!
Wilquote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef MissBliss het volgende:
Oh jeetje, wat een verhaal!
Nou ja, misschien ga ik anders gewoon alleen naar die film, kan mij het schelen
Dan moet je zeker heen ja...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet er ook nog heen.
De tieten van Carice wil ik niet missen. En Anna Drijver ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |