quote:Op donderdag 3 december 2009 13:34 schreef Pagan het volgende:
Zo, straks eerst eens naar de kapper, ik zie er nu uit als James May een beetje als een Cocker Spaniël met een bad hairday, terwijl het meer richting Jeroen Pauw moet gaan.
Wat doe je??????quote:
het is mijn eigen nummer beetje gehusseltquote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Degene van wie dat nummer is gaat blij zijn
En jij stalkert!!!!![]()
Een gek is het, ik zeg het je! En scheer je weg nu anders vertel ik je geheim hierquote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik? Heel erg vreemd en DML kan het weten
Ik zou gewoon even kijken hoeveel het is, als je alles door elkaar gegooid hebt. Als het veel te weinig is voor een cakevorm dan kan het ook in een ander bakje (zou m wel bekleden met folie voor je het er in doet, makkelijker eruit halen)quote:
welk geheim, heb er zoveelquote:Op donderdag 3 december 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een gek is het, ik zeg het je! En scheer je weg nu anders vertel ik je geheim hier
ik ben dol op geheimen doorvertellen bewaren!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een gek is het, ik zeg het je! En scheer je weg nu anders vertel ik je geheim hier
Folie, hmm kut. Dat heb ik dus nietquote:Op donderdag 3 december 2009 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even kijken hoeveel het is, als je alles door elkaar gegooid hebt. Als het veel te weinig is voor een cakevorm dan kan het ook in een ander bakje (zou m wel bekleden met folie voor je het er in doet, makkelijker eruit halen)
Dan is het misschien een mooier plakje, maar anders is het gewoon een minder hoog plakje, maar dan kan je m dikker doen...
bakpapier?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Folie, hmm kut. Dat heb ik dus nietKan dinges ook? Een opengesneden boterham zakkie?
och je doet maar, schijnt toch al algemeen bekend te zijn hier. Sterker nog ik zag al ergens dat we een award gaan krijgenquote:
Nah eenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
och je doet maar, schijnt toch al algemeen bekend te zijn hier. Sterker nog ik zag al ergens dat we een award gaan krijgen
thnxquote:Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah eenkrijg je van me. Voor jou en je pa.
Je hebt WEL bakpapier maar GEEN folie?quote:
uhuquote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt WEL bakpapier maar GEEN folie?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:34 schreef Pagan het volgende:
Zo, straks eerst eens naar de kapper, ik zie er nu uit als James May een beetje als een Cocker Spaniël met een bad hairday, terwijl het meer richting Jeroen Pauw moet gaan.
Hoezee!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat pakje gaat opduiken bij Greys. Alle pakjes voor Greysie....
*schudt handje*quote:Op donderdag 3 december 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik kijk het filmpje later wel. Ik hou niet echt van mezelf op bewegend beeld
oud nieuws...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar die arretjescake... Als ik tijd heb dit weekend ook maar eens maken
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Arretjescakegenoteerd voor dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |