1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:Ik verwachtte goddomme een hele dankbare HP TT Kuthoerrrrr
ach detailsquote:Op woensdag 2 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
En een gangbang die never happened is geeneens es een semi gangbang
Op 17 decemberquote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Wanneer gaan jullie je SS kadootjes openen btw?
Ja, oh-oh had de nieuwste HP voor me op dvdquote:Op woensdag 2 december 2009 22:59 schreef jora23 het volgende:
Kom Q ik wil er minstens 1 die alleen prikplekken op de benen heeft!!!
En krijg jij de nieuwste HP???? By the way 10 december gaan daf en shirley weer naar dierenthuis!!
Please doquote:Op woensdag 2 december 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal je nog es een leuk verhaaltje vertellen voor het slapengaan Qwea
Moe, heel moe. Tis weer onwijs druk op de kliniek.... Maar slaap lekker meis, dan ga ik saw 6 even afkijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oh-oh had de nieuwste HP voor me op dvd
Dierenthuis
Hoest eigenlijk met shir?
Ja, dat het druk is is geen nieuws. Doe dr de groeten van mequote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef jora23 het volgende:
[..]
Moe, heel moe. Tis weer onwijs druk op de kliniek.... Maar slaap lekker meis, dan ga ik saw 6 even afkijken.
Slaap lekker allemaal.
Gelukkigquote:
Are you gonna bark all day, litlle doggie. Or you gonna bite me.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
ooh yeah
stuck in the middle with you [ afbeelding ]
Dat wist ik al.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:30 schreef P.F het volgende:
Oh, het vriendje vindt SS maar een belachelijk idee. Ok
Jullie zijn dus ook belachelijk
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat pas belachelijk is, hardop dingen zeggen en je er voor schamen als andere mensen het horen
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik produceer ook wel eens vreemde geluiden.
Zo steek je ook nog eens een beetje Hebreeuws (toch) op.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
die ondertiteling is de extra touch die de normale film niet heeft
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik produceer ook wel eens vreemde geluiden.
Die tweede fotoquote:Op donderdag 3 december 2009 00:47 schreef trovey het volgende:
Ok...dan maar weer zwaaien naar de lurkers om die hier te krijgen [ afbeelding ]
En even een paar dingetjes om de aandacht te trekken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed en dan deze ook maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen deze tijd willen die ook nog wel eens werken
inderdaad, wij hebben klassequote:Op donderdag 3 december 2009 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die tweede foto![]()
En bier en tieten? 't is hier geen ONZ.
Wanhopige tijden vragen wanhopige maatregelenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die tweede foto![]()
En bier en tieten? 't is hier geen ONZ.
Ik zit er serieus over na te denken om horizontaal te gaan. Morgenavond moet er weer gewerkt worden, en ik heb ook nog wel wat dingetjes voor overdag staan.quote:
Zoekt CC op.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
family guy starwars special op comedy central, voor geinteresseerden
Zucht..wil vanavond niet lukkenquote:
Nee A-E gaat nu op weg naar haar werk.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:34 schreef DeZwabber het volgende:
dus, toch maar niet
he A-E, al naar werk?
quote:
Tissues meee!!!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:05 schreef Maes het volgende:
Hoi hoi![]()
Oh f_r al die drukke kindjes, succes![]()
Vanavond dan eindelijk, DE FILM
Ik heb inmiddels 3 pakjes in mijn tas. Ik heb dus al 3x gedacht: oh ik moet niet vergeten tissues mee te nemen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tissues meee!!!!!!!![]()
(hoewel ik ze niet nodig was, zat vooral chagrijnig te wezen op "stijntje")
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef MrSubtle het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=28
Deel 2 van de video staat onlinedat konijn tussen de katten
![]()
Ik sta op de videoquote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
Ja en nee spierpijn wordt wel minder maar gevoel in rechterarm en hand veranderd niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
voel je je al iets beter?
Ik ga denk ik dit weekend toch een kerstboompje halen. Als ie t niet overleeft dan zien we het dan wel weer... maar het hoort er toch bij![]()
(en ik heb nog een soort nep-kerstdorpje van mn oma "geerfd", die gaat zeker staan!)
Hahahaha, dat konijn idd (hij is gewoon nat als ie zich aan het wassen is! wat hebben ze met m gedaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
Ik sta als laatste met het witte hondje op de armquote:Op donderdag 3 december 2009 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, dat konijn idd (hij is gewoon nat als ie zich aan het wassen is! wat hebben ze met m gedaan!)
en dat filmpje over FOK!(ik herken alleen Greys trouwens...
)
*nog een keer kijken gaatquote:Op donderdag 3 december 2009 09:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik sta als laatste met het witte hondje op de armDaar heb ik bijna de hele tijd mee gelopen.
okee, wie? wat hadden ze aan? wanneer ongeveer????quote:Op donderdag 3 december 2009 10:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik herkende greys, nokwanda, hara en maes ... zoiets geloof ik
*privacy*quote:Op donderdag 3 december 2009 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, wie? wat hadden ze aan? wanneer ongeveer????
*nieuwsgierig is...
ooh boy. Even loerenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik zat net die jas te bewonderen!!!!Daar hou ik van! Okee dan, nu "herken"
ik er al 4!
Greys -> van de foto's
Maes -> aan het hondje
Nokwanda -> aan de jas
EW (?) -> zit naast Nokwanda
Ooit... Vast als in "erg lang geleden dus nu niet meer te krijgen..."quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EW is Electro-Worm en mijn zoon.
En die lapjesjasdekendingesIs een vest. ooit eens bij sps gehaald
Twee jaar geleden in de uitverkoop. Dus nee, ik denk het niet, tenzij er ooit ergens een SPS outlet is waar alle ouwe meuk hangt. (en als die er is wil ik ervan weten)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooit... Vast als in "erg lang geleden dus nu niet meer te krijgen..."
nee dat zal wel niet... ik ga wel zoeken naar een outlet!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee jaar geleden in de uitverkoop. Dus nee, ik denk het niet, tenzij er ooit ergens een SPS outlet is waar alle ouwe meuk hangt. (en als die er is wil ik ervan weten)
Wehehequote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Helaas, dat heb ik niet.
Is ze niet expres van nummer veranderd
oh, das lastig... heeft ze helemaal geen internet op het werk? Ze heeft toch af en toe wel eens gepost tijdens werkuren dacht ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
WeheheNiet dat ik weet
Ze had me eens sms gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag. Maar die heb ik nooit opgeslagen en de smsjes allemaal die er toen instonden gewist
En ik ben die cd's voor dr aant maken, maar ik heb per schijf 200mb over. Dus of ze er nog wat anders op moetmaar ze heb ook geen inet op dr werk
Ik heb niet bijgelezen. Innet stuk daaro?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
WeheheNiet dat ik weet
Ze had me eens sms gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag. Maar die heb ik nooit opgeslagen en de smsjes allemaal die er toen instonden gewist
En ik ben die cd's voor dr aant maken, maar ik heb per schijf 200mb over. Dus of ze er nog wat anders op moetmaar ze heb ook geen inet op dr werk
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, das lastig... heeft ze helemaal geen internet op het werk? Ze heeft toch af en toe wel eens gepost tijdens werkuren dacht ik?
Die had ik ook vroegerquote:Op donderdag 3 december 2009 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik dacht dat iemand de ondertiteling had geschreven met deze:
[ afbeelding ]
Nou, dr computer is stukquote:Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen. Innet stuk daaro?
Nah ja... ik kan niet helpen. Ze staat immers ook niet op de oude lijst van Dierenthuis.
ah, das minder inderdaad. Misschien dat ze in de pauze wel online komt?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dr computer is stuken nu zit ze benee bij de administratie ofzo en daar is geen inet
wow, jij weet er veel!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef Morretje het volgende:
Dat filmpje..![]()
Leuk om jullie ook allemaal even in actie te zien, ik herkende best een hoop van jullieMB en Re, Ing, Greys, Qwea en MM, Hara, Chipszak, Maes, Nok en EW.
Was Yns er ook?
zo erg is het toch niet? Ik vind jou in het begin schattig, als je wijst naar de camera en dan moet lachen...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga het filmpje niet kijken!
Bedankt voor het herinneren van DTH Subtle, met je mail
Je hebt het nog even fijn bespoedigd terwijl ik al weken hoopte dat het er nooit op zou komen
Nou ja, poep gebeurt. Er zullen meer mensen niet blij mee zijn maar da's het risico van zo'n aktie.
Aww come onquote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga het filmpje niet kijken!
Bedankt voor het herinneren van DTH Subtle, met je mail
Je hebt het nog even fijn bespoedigd terwijl ik al weken hoopte dat het er nooit op zou komen
Nou ja, poep gebeurt. Er zullen meer mensen niet blij mee zijn maar da's het risico van zo'n aktie.
Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuldquote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet? Ik vind jou in het begin schattig, als je wijst naar de camera en dan moet lachen...
Ik mag toch voelen en vinden wat ik wil?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aww come onje staat er sowieso nergens in close-up op. Ik vond het erg leuk om te zien, juist omdat ik er niet bij ben geweest
Je staat er niet echt herkenbaar op, behalve voor mensen die je al kennen en weten wat je aan had en die ook nog eens weten waar ze moeten zoeken EN die ook nog eens na al die maanden uberhaupt gaan kijken op die site.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuld
Alleen omdat het nu al zó lang na de actie is had ik stille hoop dat het helemaal niet meer zou komen.
Jammer![]()
Het gaat om een GEVOEL.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je staat er niet echt herkenbaar op, behalve voor mensen die je al kennen en weten wat je aan had en die ook nog eens weten waar ze moeten zoeken EN die ook nog eens na al die maanden uberhaupt gaan kijken op die site.
okee, op zich snap ik dat wel (ik sta ook wel ergens op film online volgens mij), maar het is toch niet zo dat je dit vindt als je op google jou naam intikt? Dan zou ik het iets anders vinden, het moet maar toevallig langskomen bij iemand... (dan had je zoals Maes steeds een hondje voor je gezicht moeten houdenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuld
Alleen omdat het nu al zó lang na de actie is had ik stille hoop dat het helemaal niet meer zou komen.
Jammer![]()
Met de vraag waar deel 2 stond jaquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Sorry.
Ik ben er chagrijnig van.
Tot later
ah, als je het echt zo erg vindt dan snap ik wel dat je had gehoopt dat het er niet meer van zou komen ja...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat om een GEVOEL.
Is dat nou echt zo moeilijk te snappen?
Waarom ga jij liever niet met je hoofd online? Enz...
Noh, ik snap greys anders welquote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, op zich snap ik dat wel (ik sta ook wel ergens op film online volgens mij), maar het is toch niet zo dat je dit vindt als je op google jou naam intikt? Dan zou ik het iets anders vinden, het moet maar toevallig langskomen bij iemand... (dan had je zoals Maes steeds een hondje voor je gezicht moeten houden)
Nee ik snap dat gevoel wel heel goed, dat zeg ik ook niet... ik probeer het te verzachten, niet weg te cijferenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat om een GEVOEL.
Is dat nou echt zo moeilijk te snappen?
Waarom ga jij liever niet met je hoofd online? Enz...
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met de vraag waar deel 2 stond ja
Ja, iedereen heeft em gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, jij weet er veel!![]()
was het nog gelukt met het mailtje? Ik heb eigenlijk niet meer gekeken of ik misschien iets terug had van een van jullie...
ik snap het op zich dus ook wel, had niet door dat ze het echt zo niet leuk vond...quote:
Het is moeilijk uit te leggenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, op zich snap ik dat wel (ik sta ook wel ergens op film online volgens mij), maar het is toch niet zo dat je dit vindt als je op google jou naam intikt? Dan zou ik het iets anders vinden, het moet maar toevallig langskomen bij iemand... (dan had je zoals Maes steeds een hondje voor je gezicht moeten houden)
Dat is zijn goed recht, moeten we niet boos om zijn.quote:
Sorry, je kunt er nog 4quote:
Ik denk echt dat ze het anders waren vergeten, het is al zó lang geleden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, je kunt er nog 4smileys tegenaan gooien, maar ik ga me er niet schuldiger om voelen. Ik heb het zeker niet gevraagd om iemand te kwetsen, ik was gewoon nieuwsgierig naar het filmpje. ik ben er niet bij geweest en vond het leuk om te zien hoe het daar was. Ik vind het wel echt kut dat Greys zich er klote om voelt, en ik kan me dat ook goed voorstellen inderdaad, maar anders was dat filmpje gewoon wat later gekomen, het enige wat mijn mail (mogelijk) tot gevolg heeft gehad is dat het iets is versneld.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Qwea het volgende:
ik kan dat kutding niet eens bekijken, al zou ik het willen
Ergens klopt hier iets niet...quote:
Hij dote het alquote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ergens klopt hier iets niet...
ah, ik dacht al...quote:
oh, daar zit best wel wat in eigenlijk ja...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind eiiiiigenlijk ook niet dat we nu aan mensen die er niet waren moeten gaan uitleggen hoe bepaalde mensen er uit zagen, of ga ik dan te ver?
Want ik weet een paar mensen die er waren die ECHT gewoon niet in beeld wilden en daar hun best voor hebben gedaan daar. En als we dan ineens gaan roepen 'Ja, dat in die kleding is die-en-die' tegen mensen die er niet bij waren dan lijkt mij dat niet goed. We hebben niet voor niets toen ook dat fotoboek van die dag op slot gedaan met een password?
Nee, dat ben ik met je eens! Hadden ze er maar bij moeten zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind eiiiiigenlijk ook niet dat we nu aan mensen die er niet waren moeten gaan uitleggen hoe bepaalde mensen er uit zagen, of ga ik dan te ver?
quote:Want ik weet een paar mensen die er waren die ECHT gewoon niet in beeld wilden en daar hun best voor hebben gedaan daar. En als we dan ineens gaan roepen 'Ja, dat in die kleding is die-en-die' tegen mensen die er niet bij waren dan lijkt mij dat niet goed. We hebben niet voor niets toen ook dat fotoboek van die dag op slot gedaan met een password?
Zo, gedaan. Nu moeten alleen Nokwanda en Nieslief het ook wijzigen, anders heeft het weinig nut vrees ik...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, daar zit best wel wat in eigenlijk ja...![]()
Ik zal mijn post met samenvatting wie wie is even wissen...
Daar ga je nooit achter komen. Althans, niet van mijn zijdequote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, ik dacht al...
wie ben jij dan????
Dank je. Op het gevaar af dat iedereen me nu een overdreven zeikerd vindtquote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, daar zit best wel wat in eigenlijk ja...![]()
Ik zal mijn post met samenvatting wie wie is even wissen...
Je bent soms een zeikerd, maar niet in deze hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je. Op het gevaar af dat iedereen me nu een overdreven zeikerd vindt
Maar we hebben daar beloftes over gedaan aan sommige mensen die dag, dat we niet foto's van ze zonder toestemming gingen plaatsen hier e.d. En als we dan nu gaan roepen 'Ohhhh kijk, dat is *vul maar in* op het filmpje met *die outfit* dan is het alsnog heel herkenbaar. En dit gaat dan niet eens over mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |