abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75239508
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

EW is Electro-Worm en mijn zoon.
En die lapjesjasdekendinges Is een vest. ooit eens bij sps gehaald
Ooit... Vast als in "erg lang geleden dus nu niet meer te krijgen..."
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75239565
spoed en druk druk hier dus alleen eff
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75239572
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ooit... Vast als in "erg lang geleden dus nu niet meer te krijgen..."
Twee jaar geleden in de uitverkoop. Dus nee, ik denk het niet, tenzij er ooit ergens een SPS outlet is waar alle ouwe meuk hangt. (en als die er is wil ik ervan weten)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 3 december 2009 @ 10:44:07 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75239655
zeg, had iemand het nr vabn oh-oh? ik ben het kwijt, en ik moet dr toch echt ff wat vragen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_75239671
Helaas, dat heb ik niet.
Is ze niet expres van nummer veranderd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_75239680
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Twee jaar geleden in de uitverkoop. Dus nee, ik denk het niet, tenzij er ooit ergens een SPS outlet is waar alle ouwe meuk hangt. (en als die er is wil ik ervan weten)
nee dat zal wel niet... ik ga wel zoeken naar een outlet!
Laatst was er in Haarlem bij de SPS op alles 50-70% korting, omdat de zaak ernaast afgebrand was en er "rookschade" was (lees; het rook in de winkel lichtelijk naar rook)
  donderdag 3 december 2009 @ 10:46:22 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75239705
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Helaas, dat heb ik niet.
Is ze niet expres van nummer veranderd
Wehehe Niet dat ik weet

Ze had me eens sms gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag. Maar die heb ik nooit opgeslagen en de smsjes allemaal die er toen instonden gewist

En ik ben die cd's voor dr aant maken, maar ik heb per schijf 200mb over. Dus of ze er nog wat anders op moet maar ze heb ook geen inet op dr werk
pi_75239716
ik zocht op SPS outlet, krijg ik een hit voor een PSP outlet...
pi_75239745
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wehehe Niet dat ik weet

Ze had me eens sms gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag. Maar die heb ik nooit opgeslagen en de smsjes allemaal die er toen instonden gewist

En ik ben die cd's voor dr aant maken, maar ik heb per schijf 200mb over. Dus of ze er nog wat anders op moet maar ze heb ook geen inet op dr werk
oh, das lastig... heeft ze helemaal geen internet op het werk? Ze heeft toch af en toe wel eens gepost tijdens werkuren dacht ik?
pi_75239784
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wehehe Niet dat ik weet

Ik heb niet bijgelezen. Innet stuk daaro?
Nah ja... ik kan niet helpen. Ze staat immers ook niet op de oude lijst van Dierenthuis.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_75239794
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh, das lastig... heeft ze helemaal geen internet op het werk? Ze heeft toch af en toe wel eens gepost tijdens werkuren dacht ik?
vooral
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_75239933
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik dacht dat iemand de ondertiteling had geschreven met deze:

[ afbeelding ]
Die had ik ook vroeger !
  donderdag 3 december 2009 @ 11:11:15 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75240359
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik heb niet bijgelezen. Innet stuk daaro?
Nah ja... ik kan niet helpen. Ze staat immers ook niet op de oude lijst van Dierenthuis.
Nou, dr computer is stuk en nu zit ze benee bij de administratie ofzo en daar is geen inet
pi_75240525
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, dr computer is stuk en nu zit ze benee bij de administratie ofzo en daar is geen inet
ah, das minder inderdaad. Misschien dat ze in de pauze wel online komt?
pi_75240555
Dat filmpje..

Leuk om jullie ook allemaal even in actie te zien, ik herkende best een hoop van jullie MB en Re, Ing, Greys, Qwea en MM, Hara, Chipszak, Maes, Nok en EW. Was Yns er ook?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_75240642
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef Morretje het volgende:
Dat filmpje..

Leuk om jullie ook allemaal even in actie te zien, ik herkende best een hoop van jullie MB en Re, Ing, Greys, Qwea en MM, Hara, Chipszak, Maes, Nok en EW. Was Yns er ook?
wow, jij weet er veel!
was het nog gelukt met het mailtje? Ik heb eigenlijk niet meer gekeken of ik misschien iets terug had van een van jullie...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 11:25:53 #117
163650 Greys
pi_75240773
Ik ga het filmpje niet kijken!

Bedankt voor het herinneren van DTH Subtle, met je mail
Je hebt het nog even fijn bespoedigd terwijl ik al weken hoopte dat het er nooit op zou komen

Nou ja, poep gebeurt. Er zullen meer mensen niet blij mee zijn maar da's het risico van zo'n aktie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75240866
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:

Je hebt het nog even fijn bespoedigd terwijl ik al weken hoopte dat het er nooit op zou komen

Nou ja, poep gebeurt. Er zullen meer mensen niet blij mee zijn maar da's het risico van zo'n aktie.
zo erg is het toch niet? Ik vind jou in het begin schattig, als je wijst naar de camera en dan moet lachen...
  donderdag 3 december 2009 @ 11:32:13 #119
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75240993
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:

Aww come on je staat er sowieso nergens in close-up op. Ik vond het erg leuk om te zien, juist omdat ik er niet bij ben geweest
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 11:32:23 #120
163650 Greys
pi_75240999
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

zo erg is het toch niet? Ik vind jou in het begin schattig, als je wijst naar de camera en dan moet lachen...
Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuld
Alleen omdat het nu al zó lang na de actie is had ik stille hoop dat het helemaal niet meer zou komen.
Jammer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 11:33:35 #121
163650 Greys
pi_75241042
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Aww come on je staat er sowieso nergens in close-up op. Ik vond het erg leuk om te zien, juist omdat ik er niet bij ben geweest
Ik mag toch voelen en vinden wat ik wil?
Krijgen we die discussie nou weer, nee toch hoop ik?
Ik vind het gewoon niet prettig en zoals hierboven al staat, het is mijn eigen schuld, had ik daar maar niet moeten zijn. Maar ik mocht toch wel hopen tegen beter weten in dat het niet zou komen, dat filmpje

Jij kiest er voor om niet eens met een foto op internet te gaan staan, dat is jouw goed recht.
Ik vind een filmpje 'vervelend'. Mag ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 december 2009 @ 11:33:39 #122
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75241043
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuld
Alleen omdat het nu al zó lang na de actie is had ik stille hoop dat het helemaal niet meer zou komen.
Jammer
Je staat er niet echt herkenbaar op, behalve voor mensen die je al kennen en weten wat je aan had en die ook nog eens weten waar ze moeten zoeken EN die ook nog eens na al die maanden uberhaupt gaan kijken op die site.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 11:33:52 #123
163650 Greys
pi_75241053
Sorry.
Ik ben er chagrijnig van.

Tot later
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 11:34:33 #124
163650 Greys
pi_75241077
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Je staat er niet echt herkenbaar op, behalve voor mensen die je al kennen en weten wat je aan had en die ook nog eens weten waar ze moeten zoeken EN die ook nog eens na al die maanden uberhaupt gaan kijken op die site.
Het gaat om een GEVOEL.
Is dat nou echt zo moeilijk te snappen?
Waarom ga jij liever niet met je hoofd online? Enz...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75241084
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Jammer
okee, op zich snap ik dat wel (ik sta ook wel ergens op film online volgens mij), maar het is toch niet zo dat je dit vindt als je op google jou naam intikt? Dan zou ik het iets anders vinden, het moet maar toevallig langskomen bij iemand... (dan had je zoals Maes steeds een hondje voor je gezicht moeten houden )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')