Ooit... Vast als in "erg lang geleden dus nu niet meer te krijgen..."quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EW is Electro-Worm en mijn zoon.
En die lapjesjasdekendingesIs een vest. ooit eens bij sps gehaald
Twee jaar geleden in de uitverkoop. Dus nee, ik denk het niet, tenzij er ooit ergens een SPS outlet is waar alle ouwe meuk hangt. (en als die er is wil ik ervan weten)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooit... Vast als in "erg lang geleden dus nu niet meer te krijgen..."
nee dat zal wel niet... ik ga wel zoeken naar een outlet!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee jaar geleden in de uitverkoop. Dus nee, ik denk het niet, tenzij er ooit ergens een SPS outlet is waar alle ouwe meuk hangt. (en als die er is wil ik ervan weten)
Wehehequote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Helaas, dat heb ik niet.
Is ze niet expres van nummer veranderd
oh, das lastig... heeft ze helemaal geen internet op het werk? Ze heeft toch af en toe wel eens gepost tijdens werkuren dacht ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
WeheheNiet dat ik weet
Ze had me eens sms gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag. Maar die heb ik nooit opgeslagen en de smsjes allemaal die er toen instonden gewist
En ik ben die cd's voor dr aant maken, maar ik heb per schijf 200mb over. Dus of ze er nog wat anders op moetmaar ze heb ook geen inet op dr werk
Ik heb niet bijgelezen. Innet stuk daaro?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
WeheheNiet dat ik weet
Ze had me eens sms gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag. Maar die heb ik nooit opgeslagen en de smsjes allemaal die er toen instonden gewist
En ik ben die cd's voor dr aant maken, maar ik heb per schijf 200mb over. Dus of ze er nog wat anders op moetmaar ze heb ook geen inet op dr werk
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, das lastig... heeft ze helemaal geen internet op het werk? Ze heeft toch af en toe wel eens gepost tijdens werkuren dacht ik?
Die had ik ook vroegerquote:Op donderdag 3 december 2009 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik dacht dat iemand de ondertiteling had geschreven met deze:
[ afbeelding ]
Nou, dr computer is stukquote:Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen. Innet stuk daaro?
Nah ja... ik kan niet helpen. Ze staat immers ook niet op de oude lijst van Dierenthuis.
ah, das minder inderdaad. Misschien dat ze in de pauze wel online komt?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dr computer is stuken nu zit ze benee bij de administratie ofzo en daar is geen inet
wow, jij weet er veel!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef Morretje het volgende:
Dat filmpje..![]()
Leuk om jullie ook allemaal even in actie te zien, ik herkende best een hoop van jullieMB en Re, Ing, Greys, Qwea en MM, Hara, Chipszak, Maes, Nok en EW.
Was Yns er ook?
zo erg is het toch niet? Ik vind jou in het begin schattig, als je wijst naar de camera en dan moet lachen...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga het filmpje niet kijken!
Bedankt voor het herinneren van DTH Subtle, met je mail
Je hebt het nog even fijn bespoedigd terwijl ik al weken hoopte dat het er nooit op zou komen
Nou ja, poep gebeurt. Er zullen meer mensen niet blij mee zijn maar da's het risico van zo'n aktie.
Aww come onquote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga het filmpje niet kijken!
Bedankt voor het herinneren van DTH Subtle, met je mail
Je hebt het nog even fijn bespoedigd terwijl ik al weken hoopte dat het er nooit op zou komen
Nou ja, poep gebeurt. Er zullen meer mensen niet blij mee zijn maar da's het risico van zo'n aktie.
Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuldquote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet? Ik vind jou in het begin schattig, als je wijst naar de camera en dan moet lachen...
Ik mag toch voelen en vinden wat ik wil?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aww come onje staat er sowieso nergens in close-up op. Ik vond het erg leuk om te zien, juist omdat ik er niet bij ben geweest
Je staat er niet echt herkenbaar op, behalve voor mensen die je al kennen en weten wat je aan had en die ook nog eens weten waar ze moeten zoeken EN die ook nog eens na al die maanden uberhaupt gaan kijken op die site.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuld
Alleen omdat het nu al zó lang na de actie is had ik stille hoop dat het helemaal niet meer zou komen.
Jammer![]()
Het gaat om een GEVOEL.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je staat er niet echt herkenbaar op, behalve voor mensen die je al kennen en weten wat je aan had en die ook nog eens weten waar ze moeten zoeken EN die ook nog eens na al die maanden uberhaupt gaan kijken op die site.
okee, op zich snap ik dat wel (ik sta ook wel ergens op film online volgens mij), maar het is toch niet zo dat je dit vindt als je op google jou naam intikt? Dan zou ik het iets anders vinden, het moet maar toevallig langskomen bij iemand... (dan had je zoals Maes steeds een hondje voor je gezicht moeten houdenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen, waaronder ik, die liever niet met zulke herkenbare en bewegende beelden online kwamen. Ik vind het echt heel erg niet prettig. Maar dat was vanaf het begin bekend, er zijn er nog een paar die dat hebben, maar dan hadden we weg moeten duiken als die kerel met die camera kwam, eigen schuld
Alleen omdat het nu al zó lang na de actie is had ik stille hoop dat het helemaal niet meer zou komen.
Jammer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |