quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou ook blij ga maken met die cd's
Ik hoop dat ze beide morgen binnen zijn, dan kunnen ze nog voor 17u op de post!
Heuj, kleine moeite!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thad niet eens gehoeven hoor, je had de film zo ook wel van me gekregen maar deze wilde ik wel nog graag
Yups, helemaal voor jou my love Kuthoerrrrrrquote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Qwea het volgende:
Oooooooooooooooooooh oh-ohtje! ik zie op je foto dat het zelfs een 2 disc versie is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg zo kjoet
er gaan nog 2 stellen seks hebben, en dan zijn jullie...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEE.![]()
![]()
Ik heb net de roman bijgelezen, we zijn al getrouwd!![]()
En dan ook nog die met dat speciale hoesjequote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, helemaal voor jou my love Kuthoerrrrrr![]()
Ben blij dat je dr zo nat van wordt ook, want ik vond het echt een kutkado, maar nu ben ik dr wel blij mee omdat jij dr zo blij van wordt![]()
Nou, jij blij, ik blij en mn clit blij, wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan ook nog die met dat speciale hoesjeDie is niet echt fatsoenlijk te krijgen hier
Ik ben er blij mee![]()
![]()
Likje op je clit
Hier staat al de hele tijd onbedoeld voetbal op.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Serendipity
En nu naadloos over in de volgende chickflick die er na komt, maar die ziet er een stuk minder veelbelovend uit
Daar ga ik volgende week eens mee bezig, eerst sint het land uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een luxe probleem
Ik kan de kerstboom niet echt kwijt
Er is een wachtlijst voor de sex?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er gaan nog 2 stellen seks hebben, en dan zijn jullie...
Truste Mor!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Morretje het volgende:
Liefjens wij gaan slapen!![]()
![]()
je voor de nachtploeg
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eens mee bezig, eerst sint het land uit.
Ben trouwens benieuwd hoe die kat er op reageert.
Ik zapte er midden in. 3 x raden wat MM aan het binnen halen isquote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Serendipity
En nu naadloos over in de volgende chickflick die er na komt, maar die ziet er een stuk minder veelbelovend uit
Baloe slaat altijd de ballen eraf met zn staartquote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.![]()
Sint het land uit, en kerstboom met Yoko en Satsu wordt vast hilarisch.
nee, wel een chronologische volgorde (er was iemand met een kalender erbij toch?); 1 stel tijdens het diner (nu aan het schrijven), en 1 vanaf het feest... en dan jullie...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is een wachtlijst voor de sex?![]()
![]()
![]()
[..]
Truste Mor!
maar sowieso wordt het geen verhaal meer vandaag, maar morgen...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, wel een chronologische volgorde (er was iemand met een kalender erbij toch?); 1 stel tijdens het diner (nu aan het schrijven), en 1 vanaf het feest... en dan jullie...
zit jij nou rtl5 te kijken?? Ik zie david van BH90210!!!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
lig in bed met een chocolade letter van een relatie van Mr
quote:
Ja, best een leuke film toch eigenlijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zit jij nou rtl5 te kijken?? Ik zie david van BH90210!!!![]()
Die ene ehhhhhhhhhh... handleiding?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zapte er midden in. 3 x raden wat MM aan het binnen halen is
Neeeee, de squirt handleiding heeft ie alquote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, best een leuke film toch eigenlijk!
En ik zag um, in de lift! (Maar het is niet het type dat ik aantrekkelijk vind)
[..]
Die ene ehhhhhhhhhh... handleiding?
nou, ik was vroeger altijd verliefd op m in beverly hills, en toen ik dat laatst terugzag dacht ik; WAT! Waarom vond ik die leuk?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, best een leuke film toch eigenlijk!
En ik zag um, in de lift! (Maar het is niet het type dat ik aantrekkelijk vind)
[..]
Gadverdamme Q douche jij samen?? Dan word je niet goed schoon, vandaar dat je altijd zo ruiktquote:Op woensdag 2 december 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
Zou MM boos worden als ik stiekem een tattoo nog laat zetten?
Ga ik douchen met hem, wedden dat het hem niet eens opvalt
Wat is ie dan aan het binnenhalen? Die film voor je?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, de squirt handleiding heeft ie al
Ik vind hem er echt nog precies hetzelfde uitzien voor mijn gevoelquote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, ik was vroeger altijd verliefd op m in beverly hills, en toen ik dat laatst terugzag dacht ik; WAT! Waarom vond ik die leuk?
maar hij is toch redelijk opgedroogd vind ik...
Ehmm schat..hou dit gevoel even vast..ik moet even verder lezenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, de squirt handleiding heeft ie al
Ik keek alleen in het begin, toen hij er zo uitzag:quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem er echt nog precies hetzelfde uitzien voor mijn gevoel
Ha, slet!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef jora23 het volgende:
[..]
Gadverdamme Q douche jij samen?? Dan word je niet goed schoon, vandaar dat je altijd zo ruikt
Ja, die filmquote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is ie dan aan het binnenhalen? Die film voor je?![]()
[..]
Ik vind hem er echt nog precies hetzelfde uitzien voor mijn gevoel
Oh nee, dat zou hel zijn... maar dan zouden we er ook allemaal hetzelfde uitzien natuurlijk...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh ja hij lijkt idd niet echt meer
Maar ik vind het nog steeds niets![]()
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders vielen we allemaal op dezelfde kerel
Dat lachje op die eerste foto.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik keek alleen in het begin, toen hij er zo uitzag:
[ afbeelding ]
dan vind ik dit toch beter:
[ afbeelding ]
Ik zag het echt al helemaal voor mequote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, slaap lekker, was mn verhaaltje leuk?
Ik pluk gewoon iemand van de straat, iemand van de breehof ofzo, die wil graag een gratis douche en zo heb ik weer eens een vent in mijn badkamer!!! Zal eens een advertentie zetten bij vraag en aanbodquote:Op woensdag 2 december 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ha, slet!
Ik heb iemand om samen mee te douchen
Breehofquote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik pluk gewoon iemand van de straat, iemand van de breehof ofzo, die wil graag een gratis douche en zo heb ik weer eens een vent in mijn badkamer!!! Zal eens een advertentie zetten bij vraag en aanbod
Ik wil dibs op Kate Beckinsale!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders vielen we allemaal op dezelfde kerel
Die gangbang ben ik goddank misgelopenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het echt al helemaal voor meAlleen nu ook die gangbang
Je vertelt het iig leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |