abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75264704
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waar woonie? (ik ben vergeten )

Scapino
en morgen moet ik in amsterdam zijn, dus daar kan ik ook kijken... moet je wel even merk etc posten...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 3 december 2009 @ 22:35:12 #277
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75264733
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hoi!
En trusten
Ja hoi ook inderdaad ik was er eigenlijk maar heel af en toe even tussen de reclames

en
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_75264755
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fuck me! Idd. Ik had perfecte laarzen aan! 210 euro! 210!!! Doe normaal echt niet.

En ik heb ook best een eisen pakket. Geen hak, of een platte hak iig. Bruin of zwart. Met rits. En netjes zonder tierelantijn voor onder een pak en spijkerbroek.

Ik kom dus bij de van haren (ja, geen idee wat ik in die kutwinkel deed ik was de wanhoop nabij) en ik zeg mn eisen pakket, begint dat kutwijf te lachen "hihihihiihihihihihihihiihihhhi DAT KLINKT ECHT VET GRAPPIG"

Dus ik echt zo van " Oke. Doei"
210 schijnt normaal te zijn tegenwoodig
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75264792
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Leuk he!

Ik heb hem al 4 x gezien geloof ik.
Het begint zo gezellig met die aids-katten....ik moet maar zo eentje adopteren geloof ik
Ja erg leuk
pi_75264802
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Normaal , zoveel geef ik niet eens uit aan kleding per jaar
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 3 december 2009 @ 22:37:47 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75264833
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en morgen moet ik in amsterdam zijn, dus daar kan ik ook kijken... moet je wel even merk etc posten...
Nah, heel lief van je maar MM zegt net dat ik die laarzen beter niet kan nemen want dan zijn ze straks weer stuk.

Echt wel lief hoor!

Ik ga zaterdag eerst maar ff naar schagen hoor ik net
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 3 december 2009 @ 22:38:14 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75264853
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Normaal? Sorry, maar dan krijg ik nooit laarzen weer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 22:39:54 #283
163650 Greys
pi_75264929
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier, lees eens, en kijk eens of je er net zo over denkt

http://www.mikeymo.nl/ind(...)w-bij-de-dokter.html
Deels
Ik heb er dus niet om moeten huilen en ik denk dat de film bij mij (en Maes) anders binnen kwam dan bij het gros van de (huilende) kijkers. Ik vond Barry Atsma echt bril-jant acteren - veel beter dan Carice eerlijk gezegd - en die was ook veel geloofwaardiger als personage.

Het 'probleem' bij mij echter was dat ik eigenlijk wel een flinke sympathie voor die Stijn kon opbrengen en steeds als ik bijna dacht 'mweh, klootzak' dan deed hij weer iets waardoor ik er van overtuigd werd dat ie heel veel van zijn vrouw hield.

Kortom, niet gehuild, wel een *wapper*momentje bij het afscheid, maar de tranenstortvloed die ik verwachtte bleef uit. We stonden later buiten giechelend op de parkeerplaats een dansje te doen onder de noemer "Hm, hij viel dan wel tegen, maar we horen er in elk geval bijjjjjjjjjj, we kunnen er over meepraten"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75264959
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Normaal , zoveel geef ik niet eens uit aan kleding per jaar
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Normaal? Sorry, maar dan krijg ik nooit laarzen weer.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nah, heel lief van je maar MM zegt net dat ik die laarzen beter niet kan nemen want dan zijn ze straks weer stuk.

Echt wel lief hoor!

Ik ga zaterdag eerst maar ff naar schagen hoor ik net
Lief van MM en idd koop nou meteen goede
Tsja een paar van 90 euro kan ik never nooit niet vinden 210 is wel erg veel hoor maar ik zeg niets .
  donderdag 3 december 2009 @ 22:40:58 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75264982
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Deels
Ik heb er dus niet om moeten huilen en ik denk dat de film bij mij (en Maes) anders binnen kwam dan bij het gros van de (huilende) kijkers. Ik vond Barry Atsma echt bril-jant acteren - veel beter dan Carice eerlijk gezegd - en die was ook veel geloofwaardiger als personage.

Het 'probleem' bij mij echter was dat ik eigenlijk wel een flinke sympathie voor die Stijn kon opbrengen en steeds als ik bijna dacht 'mweh, klootzak' dan deed hij weer iets waardoor ik er van overtuigd werd dat ie heel veel van zijn vrouw hield.

Kortom, niet gehuild, wel een *wapper*momentje bij het afscheid, maar de tranenstortvloed die ik verwachtte bleef uit. We stonden later buiten giechelend op de parkeerplaats een dansje te doen onder de noemer "Hm, hij viel dan wel tegen, maar we horen er in elk geval bijjjjjjjjjj, we kunnen er over meepraten"
Hmm oke Nou ik kan niet oordelen, ik heb en wil niet zien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 22:41:00 #286
163650 Greys
pi_75264984
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ja hoi ook inderdaad ik was er eigenlijk maar heel af en toe even tussen de reclames

en
Je kunt wel gaan zaterdag hoor, denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 december 2009 @ 22:41:16 #287
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75264997
Bij het boek hield (en hou) ik het niet droog....vooral niet toen Luna voor het laatst bij haar moeder op bed kroop en al die kusjes gaf
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:41:40 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75265015
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Lief van MM en idd koop nou meteen goede
Tsja een paar van 90 euro kan ik never nooit niet vinden 210 is wel erg veel hoor maar ik zeg niets .
Ja, ik zal meteen goede kopen

Maar ik moet naar bed van MM Ik heb hoofdpijn en word nu gedwongen te gaan liggen Ik ben dus weg

Tot morgen!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 22:42:00 #289
163650 Greys
pi_75265025
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
Greys, kom je bij die film met een kutgevoel naar buiten? of valt dat mee?
Ik vond dat wel meevallen.
Behoorlijk meevallen eigenlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75265049
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar ik moet naar bed van MM Ik heb hoofdpijn en word nu gedwongen te gaan liggen Ik ben dus weg

Tot morgen!!
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75265050
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Deels

dat dansje dan ook
pi_75265077
quote:

[..]

Tot morgen!!
Goed bezig truste
  donderdag 3 december 2009 @ 22:44:00 #293
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75265105
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond dat wel meevallen.
Behoorlijk meevallen eigenlijk
Okay

Ik zie vooral op tegen het "mama gaat dood aan kanker" stuk... dus ik twijfel nog even verder...
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
  donderdag 3 december 2009 @ 22:44:13 #294
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75265114
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fuck me! Idd. Ik had perfecte laarzen aan! 210 euro! 210!!! Doe normaal echt niet.

En ik heb ook best een eisen pakket. Geen hak, of een platte hak iig. Bruin of zwart. Met rits. En netjes zonder tierelantijn voor onder een pak en spijkerbroek.

Ik kom dus bij de van haren (ja, geen idee wat ik in die kutwinkel deed ik was de wanhoop nabij) en ik zeg mn eisen pakket, begint dat kutwijf te lachen "hihihihiihihihihihihihiihihhhi DAT KLINKT ECHT VET GRAPPIG"

Dus ik echt zo van " Oke. Doei"
Precies ja.. bizarre prijzen
Omg. Wat een tokkie
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 22:45:12 #295
163650 Greys
pi_75265157
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij het boek hield (en hou) ik het niet droog....vooral niet toen Luna voor het laatst bij haar moeder op bed kroop en al die kusjes gaf
Het is net of ik ga zitten spoileren als ik daar wat over zeg, omdat sommigen het boek ook niet gelezen hebben, dus ik weet niet zo goed wat ik nou wel of niet kan zeggen
De scene is iets anders dan in het boek dus zo te horen, maar toch was het een flink wappermoment. Het enige wappermoment dus, voor mij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75265163
quote:

[..]

Tot morgen!!
Slaap lekker!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 december 2009 @ 22:48:39 #297
163650 Greys
pi_75265291
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Okay

Ik zie vooral op tegen het "mama gaat dood aan kanker" stuk... dus ik twijfel nog even verder...
Het is allemaal wel érg veel kanker natuurlijk... daar gaat het boek nou eenmaal ook helemaal over.
En het wordt ook echt flink uitgediept in your face, alle nare dingen ervan krijg je over je heen.
Maar op de een of andere manier kun je er wel een soort 'afstand' van nemen, dat je het echt alleen ziet dat het over háár gaat en dat je dat niet op je eigen leven betrekt. Tenminste, dat had ik dus amper tot niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 december 2009 @ 22:48:44 #298
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75265294
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is net of ik ga zitten spoileren als ik daar wat over zeg, omdat sommigen het boek ook niet gelezen hebben, dus ik weet niet zo goed wat ik nou wel of niet kan zeggen
De scene is iets anders dan in het boek dus zo te horen, maar toch was het een flink wappermoment. Het enige wappermoment dus, voor mij
Even heel man, maar ik heb 2 vragen:

1) wat the fuck is een wappermoment?

Als een wappermoment is dat je je handen voor je ogen gaat wapperen als je bijna moet huilen dan heb ik vraag twee:

2) why the fuck wapperen? dat helpt toch niks?

dat was 't
pi_75265299
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik kan best doen alsof ik daar nog woon. Geen probleem. .

Maar als je het serieus wilt aanpakken, vraag gewoon toestemming aan een mod en open een topic in STA.
Dan heb je ook nog eens een betere uitslag. .
Dank je wel!

Uhm.... Ja ik doe dit eigenlijk omdat het "moet".. Maar dat gaat misschien sneller! Bedankt voor de tip

Oja.. Het is een word document.. Is googledocs dan handig? Of iets anders?
  donderdag 3 december 2009 @ 22:49:24 #300
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75265320
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is allemaal wel érg veel kanker natuurlijk... daar gaat het boek nou eenmaal ook helemaal over.
En het wordt ook echt flink uitgediept in your face, alle nare dingen ervan krijg je over je heen.
Maar op de een of andere manier kun je er wel een soort 'afstand' van nemen, dat je het echt alleen ziet dat het over háár gaat en dat je dat niet op je eigen leven betrekt. Tenminste, dat had ik dus amper tot niet.
Okay, ik ga niet. Bedankt dit moest ik even weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')