Omdat ik de blok en bak al heb gekocht..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:56 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom koop je eigenlijk niet een compleet E46 blok + tiptronic bak? Inclusief kabelboom.
Misschien zul je wat moeten goochelen met motorsteunen/waterpomp/etc.. maar ik ga er van uit dat de basis van het blok gelijk is en dat dus minder werk is.
Doet er niet toe, als het maar mooi is en functioneel..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef tevebe het volgende:
Wat gaat zo'n stuur wel niet kosten van een CSL?
Zijn we dat niet inmiddels gewend? Ik wil dat ding ook wel eens zien rijden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef fathank het volgende:
Laat eerst dat ding eens rijden voordat je begint te lullen over M3 CSL stuurtjes met flippers etc. Voor het geld wat zo'n ding kost (als je al zoiets kunt vinden 2ehands, laat staan wat dat nieuw kost..) kun je ook een complete bak kopen..
Nope geen foto's.. accu was leeg van de camera..quote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef infinity_737 het volgende:
Is die auto nou al versleept? Zo ja, hoe en heb je daar dan ook foto's van?
Geld zat, maar nooit genoeg...quote:
ONZ is een paar deuren verderop, post daar je auto es. Of je kop?quote:
Nou ik vond die tvp minder sneu dan sommige andere reacties hier hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop, post daar je auto es. Of je kop?
Wat dikkehenkie zeg!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef fathank het volgende:
Laat eerst dat ding eens rijden voordat je begint te lullen over M3 CSL stuurtjes met flippers etc. Voor het geld wat zo'n ding kost (als je al zoiets kunt vinden 2ehands, laat staan wat dat nieuw kost..) kun je ook een complete bak kopen..
Logitech stuurtjes zijn veel vetter!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef green_power het volgende:
turq, een formule 1 stuur is ook vet!
Jou "quote:Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ik vond die tvp minder sneu dan sommige andere reacties hier hoor.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jou "" vind ik toch echt triester als tvp, vooral komende van iemand die in dit topique sowieso altijd lomp reageert
Turq, er moet toch wel gewoon uit een sloop E46 zo'n kabelboom te halen zijn?
Die vind ik sneuerquote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef green_power het volgende:
Doet ie het al? En waarom niet?
Yow we gaan toch geen ruzie maken in Turq zen topique? A. dat verlies je, B. iez niet liev.quote:
Zo'n 50km van Eindhoven afquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Even een ON-topic vraag, hoe ver ben je?
Supercharger is toch wat simpeler dan een turbo vind ik, is makkelijker en tja ik rij automaat en dan wil ik op elk toerental gelijk vermogen hebben, geen tijd voor op te spoelen want het duurt zowieso een eeuwigheid als ik een keer de kickdown in trap.. dan blijft zelfs een 316i handgeschakeld mij zwaar bijquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef Technofreakzz het volgende:
waarom een supercharger en geen turbo?
Een SC is ook veel cooler, geluidje alleen alquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Supercharger is toch wat simpeler dan een turbo vind ik, is makkelijker en tja ik rij automaat en dan wil ik op elk toerental gelijk vermogen hebben, geen tijd voor op te spoelen want het duurt zowieso een eeuwigheid als ik een keer de kickdown in trap.. dan blijft zelfs een 316i handgeschakeld mij zwaar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is precies dan het probleem met de kabelboom nog?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope geen foto's.. accu was leeg van de camera..
Maarja, die ene 500 euro ofzo boeit me echt niet.. zolang me daily maar compleet na mijn smaak is.. Hij moet iig. voor de vakantie van 2010 rijden, dat is 1 ding wat zeker is.
Voor de rest tja, geld is niet het probleem, het gaat zich eerder om de kabelboom![]()
klere ding..
Dude,quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Okee, lees goed.
Oude Toestand Motor/Versn.bak: Kabelboom van Motor en Versn. samen in 1 kabelboom.
Nieuwe Motor: Kabelboom van alleen het motor, dus geen 2e ECU ingang of Versn. bak aansluitingen..
Nieuwe Bak: Geen kabelboom, maaaaaar: Deze bak is noooit geleverd op de 4 cilinders dus Kabelboom van oude Toestand is useless.
Mja ik vroeg me gewoon af waarom dat ding het nog niet deedquote:Op zondag 6 december 2009 10:50 schreef invine het volgende:
Ik geloof dat green_power wil weten wat je probleem is
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of je regelt even internet in je huis daar.
ze kop staat toch op hyves? nickname.hyves.nl?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop, post daar je auto es. Of je kop?
Sterkte Turqquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil hierbij een pauze geven aan mijn project.
Ik heb gisteren bericht gekregen vanuit Turkije dat mijn Opa in de Intensive Care ligt.
Gezien het feit dat ik toch geen school of werk heb en niemand die me dus tegenhoudt, ga ik zsm naar Turkije toe, want volgens de artsen moeten we alvast voorbereid zijn...
Ik wil Zondag of Maandag al vertrekken, en wil rond Februari weer terug keren en als het me bevalt daar blijven maar mijn beide BMW's meenemen naar TR.
Dus jongens hierbij mijn excuses voor de mensen die dit volgden, maar het zijt zo.
Laters.
Sterkte man !quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil hierbij een pauze geven aan mijn project.
Ik heb gisteren bericht gekregen vanuit Turkije dat mijn Opa in de Intensive Care ligt.
Gezien het feit dat ik toch geen school of werk heb en niemand die me dus tegenhoudt, ga ik zsm naar Turkije toe, want volgens de artsen moeten we alvast voorbereid zijn...
Ik wil Zondag of Maandag al vertrekken, en wil rond Februari weer terug keren en als het me bevalt daar blijven maar mijn beide BMW's meenemen naar TR.
Dus jongens hierbij mijn excuses voor de mensen die dit volgden, maar het zijt zo.
Laters.
Je had toch een golf gti gekocht als daily?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Volgens me vader is het toch beter als ik in NL blijf, en ff daar wat tijd gun.. iig, ik wil rond januari/februari gaan.. eerst ff een daily fixxen met dit weer kom ik niet vooruit met een kutscooter..![]()
En de plannen gaan wijzigen denk ik.. Ik denk dat ik er een 6 cilinder in gooi..? Hoef ik die kabelboom shit niet aan te passen aan de bak.. en een S/C op een 6 cilinder moet wel wat meer vermogen en comfort bieden dan een 1.8 16v 4 cillinder toch?![]()
iemand intresse in een M42 blok? 200 euro meeneemprijs
quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
Als ik jou was, Turq, zou ik eerst kijken welke swap-optie de makkelijkste is voor jou (bolt-in, dus) en van daar uit de planning opzetten. Toch wel makkelijker als je een blok er zo kan inhangen en kunt omstekkeren en GAAN!
Je weet dat ik nogsteeds wat voor Del-Sols voel heaquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
Ikke niet ... ben erg happy met m'n vier-pittertje.
Vorige week is er een camberset voor opgegaan (eindelijk) en met nog wat ander spul is mijn "projectje" weer een stapje verder.Ook de ED9 van de vrouw heeft wat broodnodig onderhoud gehad (nieuwe lambda sonde o.a.) waardoor ook die weer trekt als een CRX
Als ik jou was, Turq, zou ik eerst kijken welke swap-optie de makkelijkste is voor jou (bolt-in, dus) en van daar uit de planning opzetten. Toch wel makkelijker als je een blok er zo kan inhangen en kunt omstekkeren en GAAN!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als je je druk maakt om verbruik moet je een Fiat chickacento kopen en geen 4 BMW's willen omtoveren met compressoren
God god je hebt nog energie ingestoken ookquote:
Ligt nu een berg sneeuw opquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je weet dat ik nogsteeds wat voor Del-Sols voel heaPost eens een pic..
![]()
Keuze lijkt makkelijk dus gaat vooral met budget te maken hebben. Al is 225 pk voor een redelijk kale BMW al best wel veel! Het wordt dan een Nur-bakkiequote:En ja, ik wil het precies doen als jij zegt.
6cil blok met bak Inlepelen, kabelboom aansluiten en gaan met de banaan.. ik zoek nu alleen op of ik intern iets met de kabelboom moet doen of niet.. maar een ding weet ik wel, en dat is de toerenteller wat veranderd moet worden..
Ik twijfel nu tussen een 320 blok (150PK met S/C tegen de 225)
Of een 325 blok (192PK en met S/C 260PK)
Maardannog het verbruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Dat gele heeft ietsjes te veel gelopenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
Waarom trek je het blok niet uit die gele? Hoef je dat ding ook niet op kenteken te zetten en kun je die later als circuitauto opbouwen.
Ik koop geen 340 om te driften, maar puur om de winter mee door te komen en me onderdelen kan op halen en brengenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Googolplexian het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je een auto-sloperij aan het beginnen bent, Turq.
gaat íe een 340 kopen om te driften terwijl er twee BMW's weg staan te rotten ... doe je toch iets in de verkeerde volgorde, goos
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multiplaquote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef Barcaconia het volgende:
Doe maar niet Turq, 340's moet je koesteren en niet afraggen![]()
Barbaar! Echt Hollands glorie, die 340's!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multipla
En jij denkt dat Turk dat snaptquote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Barbaar! Echt Hollands glorie, die 340's!
Misschien als-ie voor zijn inburgeringscursus is geslaagd, daar staan zulke dingen vast in.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multipla
Maar op je kenteken staat dat het een 4-pitter is. Daarom moet je hem laten herkeuren naar een 6-pitter.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
wat herkeurd worden? Dat blok komt uit een e36, en mijn auto kon er geleverd mee worden destijds, dus hopla na de Rudolf DieselWeg (Blerick), na de RDW toe, showen dat ik schijfjes achter heb en grotere schijven voor, en de motornummer showen, aanpassen op papieren en doorrijden na betaling van 50 euro ofzo
Niet meer dus, je moet ff verschijnen met je auto @ de lokale RDW om de hoek, je laat een bewijsje zien dat deze blok geleverd is in de model e36, en dat je de nodige aanpassingen hebt gedaan (achter schijven).quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar op je kenteken staat dat het een 4-pitter is. Daarom moet je hem laten herkeuren naar een 6-pitter.
PTA => WGR ?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Toen je mijn wijlen 320i over wilde nemen zat je krap met geld en was je arme student - nu heb je 'geld zat' edoch geen werk? Waar haal je het geld vandaan? Uitkering & inwonend familie?
Doet zoiets dr wel echt toe? Nee, boeie waar meneer zn geld vandaan haaltquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Toen je mijn wijlen 320i over wilde nemen zat je krap met geld en was je arme student - nu heb je 'geld zat' edoch geen werk? Waar haal je het geld vandaan? Uitkering & inwonend familie?
Goh, moet je weer interessant doen dat Turq alsnog iets van je wil weten?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
En waarom PM je me nou TurqVerander zijn naam maar en je kan het hier posten.
Omdat mensen die wel kunnen werken, maar dat niet doen, teren op de zakken van:quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Doet zoiets dr wel echt toe? Nee, boeie waar meneer zn geld vandaan haalt
Wanneer kunnen we weer een updatetje verwachten Turq?
Bij een vermogenswinst van 40% of meer moet je em laten herkeuren. Je moet kunnen aantonen dat de remmen op het vermogen berekend zijn, je onderstel etc..quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Googolplexian het volgende:
5 Serie is ook als M5 geleverd DUS je mag zomaar een M5-blok in elke 5-serie lepelen als het maar hetzelfde model is?
lijkt ... mij ... een ... beetje ... onzin
Niemand vraagt waar jij je poen vandaan haalt, dus wat geeft jou het recht om dat wel te doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Omdat mensen die wel kunnen werken, maar dat niet doen, teren op de zakken van:
a) mensen die gewoon werken en belasting betalen
b) mensen die wel willen werken maar niet kunnen, en ook belasting betalen
Dan dat vind ik on-etisch.
Ontopic: Als geld geen issue is, waarom dan geen interessantere swap maken dan een halfbakken 318i, zet dan gewoon het blok + boom van een E38 over, past prima en levert veel meer vermogen + features!
Nee hoor want dan had ik dit gepost: Hee jongens!!! Turk heeft mij lekker gepm'ed!!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Goh, moet je weer interessant doen dat Turq alsnog iets van je wil weten?
PM m dat dan gewoon terug
Incl. de nodige aanpassingen, dan ja.. maar is een M5 geen ander model (op papier) dan een normale 5? Want je hebt bij de m3 toch ook E90 en E92 enzoquote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Googolplexian het volgende:5 Serie is ook als M5 geleverd DUS je mag zomaar een M5-blok in elke 5-serie lepelen als het maar hetzelfde model is?
lijkt ... mij ... een ... beetje ... onzin
Goed puntquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Incl. de nodige aanpassingen, dan ja.. maar is een M5 geen ander model (op papier) dan een normale 5? Want je hebt bij de m3 toch ook E90 en E92 enzo
En daar loop je mee te koop en dat was t gene wat ik triest vondquote:Op donderdag 24 december 2009 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee hoor want dan had ik dit gepost: Hee jongens!!! Turk heeft mij lekker gepm'ed!!En jullie lekker niehiet!!!
Maar dat heb ik niet gedaan. VInd het laf van hem dat hij me pm'ed. Daarom.
Zijn op zat andere manieren genoeg geld te verdienen zonder een uiterking. Tevens is Werk, Geldzaken & Recht een apart subforumquote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Omdat mensen die wel kunnen werken, maar dat niet doen, teren op de zakken van:
a) mensen die gewoon werken en belasting betalen
b) mensen die wel willen werken maar niet kunnen, en ook belasting betalen
Dan dat vind ik on-etisch.
Ontopic: Als geld geen issue is, waarom dan geen interessantere swap maken dan een halfbakken 318i, zet dan gewoon het blok + boom van een E38 over, past prima en levert veel meer vermogen + features!
De vorige M5 was ook gewoon het E39 model. Net zoals de andere 5 series. Net als de E46 M3. Of mis ik je punt nouquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Incl. de nodige aanpassingen, dan ja.. maar is een M5 geen ander model (op papier) dan een normale 5? Want je hebt bij de m3 toch ook E90 en E92 enzo
Een E90 is 4 deurs en een E92 is 2 deurs coupé, vandaar het verschil. Een M3 is niet helemaal een ander "type".quote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Incl. de nodige aanpassingen, dan ja.. maar is een M5 geen ander model (op papier) dan een normale 5? Want je hebt bij de m3 toch ook E90 en E92 enzo
Staat van die SC? en prijs?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:56 schreef rival het volgende:
zoek je nog een supercharger? ik heb een eaton M45 staan. ideaal voor een 318iS.. maar heb ik nu al een jaar en nog steeds geen planning om hem erin te bouwen.. ik gok dus dat ik het dit jaar weer niet ga doen
vandaar, kopen?
Jong, als je het nou aanbood, kan ik er een dozijn van in een keer kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Toen je mijn wijlen 320i over wilde nemen zat je krap met geld en was je arme student - nu heb je 'geld zat' edoch geen werk? Waar haal je het geld vandaan? Uitkering & inwonend familie?
Nou was dat nou zo moeilijk om het hier neer te zetten? Nee he? grote jongenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee dankje, ik wil gelijk een nieuwe S/C kopen, geen 2e handsje![]()
En ja ik heb het moeilijk gehad OOIT met geld.. Maar nu heb ik dat probleem helemaal niet meer, en heb genoeg om uit te geven. Mijn inkomen gaat niemand wat aan, en ik ben ook geen belasting trekker, al heb ik daar wel mijn recht op![]()
En ja ik hem Oxy ge'PMt, ohw wat erg.. beter nog oh wat zielig.
Ik heb hem gezegd van luister jong, ik mocht het niet van een vriend zeggen hoe hij een blok van een ander auto in zijn auto heeft geflikkerd, en zo heeft laten omkeuren voor 50 euro ofzo.
Ik heb er bij vermeld dat ik het niet zo op heel fok mocht publiceren dus vandaar een PM.
Maar ik kan je zeggen Oxy, ik hoef je auto maar 1x hier in de buurt te zien en je bent van mij![]()
Is geen dreigement..quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou was dat nou zo moeilijk om het hier neer te zetten? Nee he? grote jongen
Oh en bedankt voor tweede dreigement!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De enige belastingtrekker is de staat ... je bedoelt uitkeringquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jong, als je het nou aanbood, kan ik er een dozijn van in een keer kopen![]()
Hoeveel kostte die nou 2meijers?![]()
Nogmaals, ik ben geen -herhaling- GEEN belastingtrekker. Al heb ik daar wel mijn recht op.
staat is nieuw. deze dingen zitten op mini cooper S, sommige mensen willen daar meteen een works van maken. zodoende is deze bijna nooit gebruikt. hooguit van de boot in de vrachtwagen en vanuit daar weer naar de dealer.quote:
Ja ik bedoelde het in het vorm van mensen betalen belasting aan de mensen die aan de uitkering zitten..quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De enige belastingtrekker is de staat ... je bedoelt uitkering
hap niet zo op de haters, zonde van een interessant topicquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het in het vorm van mensen betalen belasting aan de mensen die aan de uitkering zitten..
Dan uitkering trekker..
Lijkt me een betere keuze dan die 320i aangezien zoals al gezegd word, ze elkaar niet veel ontlopen qua verbruik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Als er tot zondag 325 vanos voorop ligt, dan ga ik daar even achteraan
Dat snap ik niet helemaal. Hoezo hebben de blokken minder geleden als ze constant hoger in de toeren worden gejaagd (is overigens wel normaal met die BMW blokken: erg hoogtoerige motoren)?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Hmm ben al op zoek, en de prijzen zijn wel snor.
400euro voor een automaat blok (dus een blok die gekoppeld was aan een Automaatbak).
Deze blokken hebben het minst geleden omdat ze constant op de hogere toeren werken met optrekken e.d. (heb ik vernomen van mijn oude baas)..
+ Als het goed is gelijk met kabelboom endan rijdt me beemer in januari weer vrolijk rond![]()
Maar dan gaat ie gelijk naar Colourshop of Dreamworks tuning voor de e46 front
Mijn oude baas vertelde me altijd, als je een gebruikte blok koopt, koop dan eentje van een automaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Hoezo hebben de blokken minder geleden als ze constant hoger in de toeren worden gejaagd (is overigens wel normaal met die BMW blokken: erg hoogtoerige motoren)?
Dat zei je overigens nog in mijn topic (ik ga even niet mijn topic verder "vervuilen" en aangezien het om jouw auto gaat, doe ik het hier): Wat bedoel je precies met je M-Tech? Ik dacht dat die benaming slechts nog op de E30's met de kofferbakspoilers, zijskirts, bumper etc. sloeg. Of bedoel je dat je M bumpers hebt etc?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan heb ik een M52B25 in me M-Tech zitten, maar wil nu een M50B25 in me 318i![]()
thanQ!
Ja ik vond al dat mijn project overwaaide in jou topic.. hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat zei je overigens nog in mijn topic (ik ga even niet mijn topic verder "vervuilen" en aangezien het om jouw auto gaat, doe ik het hier): Wat bedoel je precies met je M-Tech? Ik dacht dat die benaming slechts nog op de E30's met de kofferbakspoilers, zijskirts, bumper etc. sloeg. Of bedoel je dat je M bumpers hebt etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
FUCK JOEEE!!!!quote:
Die waren, als ik t me goed herinner uit dat eerste polenbak topic, van een van zn matenquote:
De auto is in zijn geheel compleet M3, alles fabrieks. Van ophanging tot extrieur, maar mijn blok mist alleen 500/700cc anders was het een echte M3 geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:09 schreef Maharbal het volgende:
Wist niet dat ze dat ook M-tech noemden (alleen M-bumper en M-spiegels right? Of mis ik nog iets?)
Ik weet overigens echt niet of ze dat ook zo noemen. Volgens mij was het vanaf de E36 gewoon "M", maar ik kan het fout hebben. Niet dat het heel veel uitmaakt ofzo, maar ik dacht er even aan!
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gelequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De auto is in zijn geheel compleet M3, alles fabrieks. Van ophanging tot extrieur, maar mijn blok mist alleen 500/700cc anders was het een echte M3 geweest
Now you're talking!quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:12 schreef green_power het volgende:
[..]
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gele
Met het verbruik van 1 op 2/3quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:12 schreef green_power het volgende:
[..]
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gele
Wat begrijp je niet aan het woord daily?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat is er mis met die gele dan?
Als je je zo druk maakt om verbruik..waarom heb je dan 4 auto's?
BMW 325i als daily?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
En ik heb er nog maar 2, en overmorgen mijn 3e..
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snorquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
BMW 325i als daily?
Suzuki Alto is een daily
Laat die fries gewoon lullen en negeer hemquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snor
Welke fries?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef invine het volgende:
[..]
Laat die fries gewoon lullen en negeer hem
Uhm, de gele is een 323 of 325 ofzo? Met vanos? Compleet en alles, alleen het vanos moet gerepareerd worden? En je hebt een witte in stukken waar je nu een motor + bak in wil hangen, zijnde een 2.5 vanos...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Met het verbruik van 1 op 2/3
Maar wat ik alvast wil duidelijk maken, de Witte is mijn daily en de gele is een miskoop voor goedkoop.. Ik ga geen onderdelen onderling wisselen, want tot zover ik het nu weet is alleen de vanos kapot van de Gele, dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Wat rijd je nu eigenlijk WEL? Een behoorlijke auto-ambulance kon je je namelijk NIET veroorloven (nog geen week ofzo geleden).quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snor
Reality check (veels te laat, maar toch);quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
De gele is een buitenlander, ik zie het gewoon niet zitten.
Ik wil de Witte precies na mijn wensen maken en daarmee rijden.
ben al wat bekender hier in venlo om elke hoek of straat, en daarom wil ik me Beemer ineens een hele mooie re-entree maken
Bekend of berucht?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
De gele is een buitenlander, ik zie het gewoon niet zitten.
Ik wil de Witte precies na mijn wensen maken en daarmee rijden.
ben al wat bekender hier in venlo om elke hoek of straat, en daarom wil ik me Beemer ineens een hele mooie re-entree maken
Dat begrijp ik dus ook niet. Desnoods wissel je de hele cilinderkop van dat ding, altijd nog goedkoper dan een compleet blok en bak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:30 schreef green_power het volgende:
Zeg Turq, wat vertrouw je dan niet aan die gele? Dat is namelijk een individual wat op zich best leuk is en een M3 leuk is ook niet verkeerd. Dat VANOS fixxen moet voor jou toch een eitje zijn? Of je koopt daar een nieuw blok + verschnellingsbak voor....
Ik wissel vaak van gedachtes en van plannen, so what? Tis toch mijn auto?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat rijd je nu eigenlijk WEL? Een behoorlijke auto-ambulance kon je je namelijk NIET veroorloven (nog geen week ofzo geleden).
[..]
Reality check (veels te laat, maar toch);
Die gele was jouw luxe bak toen je 'm kocht met ik geloof een Golf als "Daily" om de gele helemaal na(ar) jouw wensen te kunnen maken. Nu is de gele de daily want dat kun je je veroorloven maar een paar posts hoger pollen we nog over het verschil in zuinigheid. En kennelijk is buitenlands qua betrouwbaarheid achteraf TOCH WEL reden genoeg om TOCH MAAR niet als daily te dienen ... en dat binnen een pagina aan posts, zowat.
En die street-cred van je .... gaat niet de goede kant op als ik zo "Ik wil die witte precies na mijn wensen maken" vergelijk met eerdere uitspraken.
Kratje bier op dat jij in 2010 geen behoorlijke project auto in elkaar weet te schroeven en NOG een kratje bier op dat jij die witte Beamer weg doet voor íe weer rijdt (zoals geplanned ... dus ik bedoel niet het oude blok erin en als "zo goed als nieuw" doorverkopen ... omdat je je dat kunt veroorloven).
Invine ... kom er maar in met je "negeer die Hagenees" en Xer0 met je "negeer de haters"
godver dat lucht wel op, hoor
Bekend op straat en door de politie, maar berucht? Nee..quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bekend of berucht?
Verder wat Googol zegt
ROC Eindhovenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turq op welke school deed je trouwens opleiding? Venlo of Blerick.
Probleem is dat je zo vaak van plannen wisselt dat niets wordt uitgevoerd. O ja ... en dat de plannen vaak zich in een realm van logica bevinden waar de Dodo volgens mij ook nog leeft. En kapitein Haak.quote:Op zondag 27 december 2009 04:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik wissel vaak van gedachtes en van plannen, so what? Tis toch mijn auto?
En ik lust geen bier, behalve mexicaanse Corona.. Dus als je dat durft in te zetten ga ik akkoord met jou![]()
En tja, laat ik het zeggen dat ik het finacieel heel erg goed heb gekregen dat zuinigheid me niet meer veel intresseert![]()
ende golf gti edition ging toch net niet door, al kan ik hem nog steeds kopen voor 50 euro
Ik ben allang afgestudeerd knul. Ik bevind me al bij het werkende volkquote:Op zondag 27 december 2009 04:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bekend op straat en door de politie, maar berucht? Nee..![]()
[..]
ROC Eindhoven
en jij
Nou ik "werk" ookquote:Op zondag 27 december 2009 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ben allang afgestudeerd knul. Ik bevind me al bij het werkende volk
Maar goed we houden je beloftes in de gaten.
Foto van mijn huis in TR? Heb ik liggen ja, moet ik wel ff een extern case vinden voor een laptop HDD (mijn Pavillion DV9700 is dood, zit op me nieuwe HDX16quote:Op zondag 27 december 2009 05:05 schreef DoimeN het volgende:
Picca's van je osso in turkije? Wat doet een huis daar?
Als ik jouw weervoorspellingen mag geloven staat de witte in 2010 weg te rotten en heb jij geen z4 voor de deurquote:Op zondag 27 december 2009 04:21 schreef Turquaz52 het volgende:
die gele is in mijn ogen niet veel, is wel leuk en aardig, maar om open kaart te spelen:
Ik heb sinds niet zo lang geleden me huisje gekocht in Turkije en ben nu aan het sparen voor een Z4 2.5L..
Ik ben net de weervoorspellingen, ik verander ook elke ogenblik![]()
Maar geloof mij, mijn posts worden weer boven water gehaald, omdat ik me zelf bewijs. Wacht maar, ik ben nu misschien maar 19.. 2010 is EN mijn witte beemer klaar EN er gaat een Z4 voor de deur staan![]()
Punt.
Ik heb geen villa maar een Bungalow achtig huisje. Met 1 verdieping, open keuken, 2 slaap kamers, en veranda.quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Heurts het volgende:
Turquaz die 3 maanden geleden een luchtfilter voor zijn Fiat Uno niet kon betalen.
En 1 maand geleden een gele/gare BMW uit Polen geïmporteerd.
Weer weggedaan omdat hij veel verbruikte.
En nu bezig met een BMW 318 omdat het zuiniger was. En wilt hij een supercharger voor dik 200+ pk.
Dat gaat nu ook niet door, omdat hij een villa aan de kust heeft met daarachter een groot tuin.
En nu zijn de plannen gewijzigd om in 2010 een Z4 te kopen met alles erop en eraan.
En de gast in kwestie is 19. Sorry, je verzinsels waren nog vermakelijk, ook al was die villa over the top. Maar hey, je blijft een zielige kneus..
Wat ik kon geen openluchtfilter betalen voor mijn unoquote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Heurts het volgende:
Turquaz die 3 maanden geleden een luchtfilter voor zijn Fiat Uno niet kon betalen.
En 1 maand geleden een gele/gare BMW uit Polen geïmporteerd.
Weer weggedaan omdat hij veel verbruikte.
En nu bezig met een BMW 318 omdat het zuiniger was. En wilt hij een supercharger voor dik 200+ pk.
Dat gaat nu ook niet door, omdat hij een villa aan de kust heeft met daarachter een groot tuin.
En nu zijn de plannen gewijzigd om in 2010 een Z4 te kopen met alles erop en eraan.
En de gast in kwestie is 19. Sorry, je verzinsels waren nog vermakelijk, ook al was die villa over the top. Maar hey, je blijft een zielige kneus..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Als er tot zondag 325 vanos voorop ligt, dan ga ik daar even achteraan
Dan steek ik hem persoonlijk in fik en post een filmpje hierquote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
Anders ik wel. En Turq, niet volgende week opeens met een 316i blok aankomen he
325i Vanos it is indeedquote:
QFT, je weet maar nooit.quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan steek ik hem persoonlijk in fik en post een filmpje hier![]()
Als er 2 dingen zijn waar ik niet tegen kan @ BMW zal dat de 316 zijn en de TI (Compact).
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
NOu ben benieuwd!
Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ben ook benieuwdIk wil de Sol er wel eens tegen racen als hij klaar is met de Beamer tijdens één of ander nog nader te plannen FOK!PTA meet 2010 (ergens in juli / augustus ofzo?). ^^
Voor mij part nog een screenshot er bijquote:
Zo'n vaart loopt 't niet. Zo'n VTI heeft toch 160pk op 1080 kg? Mijn E30 loopt minimaal uit op een E36 325i, en die weegt 1165 (vergelijkbaar met de sol dus).quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..
Een sol is niet langzaam, en vooral een VTI zijn monsters![]()
M'n Solletje wil ik nou niet bepaald snel noemen. Het is vooral een fun-mobiel maar het blijft een 1.6je van 1100 kilo (wel met rond de 200 pk tegen de zomer, hoop ik maar dan nog maar 150 - 160 Nm koppel) en voorwielaandrijving.quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..
Een sol is niet langzaam, en vooral een VTI zijn monsters![]()
En de beemer is ook nog eens automaat (wat ook zo zal blijven, dat ik TipTronic dan heb wilt niet zeggen dat ik er 24/7 mee ga schakelen). Dus optrekken in de 1 is zowieso een eeuwigheid..
Eenmaal jouw VTEC ingeslagen en mijn VANOS denk ik wel dat ik op hogere snelheid (70+) je wel onderuit trek..
Denk ik?
Maar eenmaal Compressor dan weet ik het nietDurf ik niks over te zeggen, een ding is zeker. Een Sol is en blijft een snel wagen waar ik altijd wel een oogje op heb gehad
![]()
mwa, dat weet ik niet zo zeker..quote:Op zondag 27 december 2009 23:56 schreef bietelboer het volgende:
Een goede schroefset is sportief maar ook comfortabel.
Nope, ik wil eerlijk gezegd deze auto voor de vakantie van 2010 af hebben en er mee na turkije Cruisen via Italie, in Turkije wil ik me de complete interieur laten bekleden.quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef invine het volgende:
Ga je het interieur van die gele overzetten op die van de witte?
Mooie kleurquote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, ik wil eerlijk gezegd deze auto voor de vakantie van 2010 af hebben en er mee na turkije Cruisen via Italie, in Turkije wil ik me de complete interieur laten bekleden.
Een heel stuk goedkoper en en na mijn mening ook een stuk beter kwaliteit ipv dat afgesleten stoellen waar mensen in schijten of brandgaten inzitten..![]()
En de auto krijgt dan ook een nieuw kleurtje en de deukje achter wordt weggehaald..
Nieuw kleur wordt van de Prius![]()
Pearl White Metalic![]()
met halve zwarte achterklep&zwarte dak+geblindeerde achterramen + zijramen voor tot max. toegestaan..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En?
Auto laten spuiten in Turkije is al voor 500 euro geklaard.. incl. alles. maar omdat de binnenkant niet gespoten hoeft te worden (is toch wit), kan het ook goedkoper
Vind je? 't is toch wit?quote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mooie kleurBinnenkant lekker mee laten spuiten voor dat geld.
4 nullen?quote:Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vind je? 't is toch wit?![]()
En zo houdt ik ook wat geld aan de kant voor de front en andere zaken..
het wordt iig een E36 met waar een bedrag aan is uitgegeven van 4 nullen![]()
maar dan krijg ik er iets voor terug
1 van onze dailys is ook een 325!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
BMW 325i als daily?
Suzuki Alto is een daily
Vriendin van vroeger had een Mini Cooper met 400 pk als daily en een GT2 en Gallardo als fun cars ... plus een of andere superbike. Haar neef erfde een leuk bedrag (rond de 9 nullen) en in het wagenpark waren een witte en een zwarte RR Phantom als daily.quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef rival het volgende:
[..]
1 van onze dailys is ook een 325!![]()
rot eens op met je gezeik altijd
sommige mensen beseffen niet dat je geen sloeber hoeft te zijn om hier te komenquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
Alles is relatief ... probleem op FOK! is alleen dat elke uitspraak meteen een pik-meting wordt.
Lekker egaal in 1 kleur manquote:Op maandag 28 december 2009 00:40 schreef Turquaz52 het volgende:
En qua spoiler wil ik maar een lipje van de M5 of M3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart omdat ik de bovenste gedeelte (icm. dak) zwart wil..
Ik wil geen nep carbonnen dak, echte kan ik me ook veroorloven, maar het gedachten alleen al dat het versplintert als je een ongeluk hebt maakt me zo bang.quote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker egaal in 1 kleur manJij wil een nep-carbonnen dak en da's dus gewoon folie. TE zonde toch? Dan liever echt carbonnen details iin het interieur ofzo.
En als je een zuinige auto wil moet je niet met een zwart dak in de zomer met een automaat met airco gaan rijden... naar Turkije
Is een straight swap, ouwe dr uit en nieuwe dr in alsof het er in hoort.quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Googolplexian het volgende:
Weet waar je aan begint met dat blok
wel natuurlijk incl. cardan as en kabelboom voor de motor & bak + ECU'squote:There is absolutely no need to change the interior loom. I haven't.
My current upgrade is from a 316 to a 325.
As steve said, you will probably need the entire prop shaft, as theyre all slightly different for some reason, but if you've read you only need half the shaft, try it, you've read it.
Use the mounts that come with the donor engine, these will fit on the front beam mounts in your existing car.
Die gele heeft te veel gelopen, dus mag gelijk alles reviseren..quote:Op maandag 28 december 2009 01:17 schreef green_power het volgende:
En nog steeds snap ik niet waarom de gele niet als basis gaat dienen... Die is al 6 cilinder heeft een M3 kit, de juiste remmen, etc. etc.
Wie wilt je sponsoren dan?quote:Op maandag 28 december 2009 01:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Remmen en S/C wordt mij gesponsord dus daar heb ik geen kijken na
He was jij er ook weer?quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef rival het volgende:
[..]
1 van onze dailys is ook een 325!![]()
rot eens op met je gezeik altijd
Dan komen er wel anderen op als die dood zijn..quote:Op maandag 28 december 2009 07:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
He was jij er ook weer?![]()
Je Turk je weet dat als je je auto gaat verlagen meer dan 4cm met alleen veren dat je dempers dan naar de palestijnen gaan
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh je hebt nu niet genoeg geld om het ineens te doen natuurlijk. Ok!
quote:Op maandag 28 december 2009 11:16 schreef invine het volgende:
Let the flame war begin (again)
Ziet er imo niet uit. Beter de wagen in 1 kleur spuiten en ook een normaal uitlaat systeem.quote:Op maandag 28 december 2009 03:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben geen photoshopper maar heb wat geprobeerd...?:
[ afbeelding ]
Zo wil ik hem dus zien als ie af is
De auto maakt in dit soort gevallen niet veel uit. 70mm verlagen met de standaard dempers gaat mis op welke auto dan ook, helemaal een 4cyl E36 waar de dempers er al helemaal niet voor zijn gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Ik rij geen scheve galant waar niks anders aan is gedaan motorisch, maar alles er buitenom
Ze gaan toch stuk, kun je gelijk beter in 1 x vervangen, hoef je maar 1 x onder de auto te hangen en heb je gelijk de goede wegligging.. zoveel extra moeite om dat gelijk mee te nemen is dat niet. En schijnbaar heb je het geld er ook wel voor, dus wat houdt je tegen?quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:
waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Omdat je huidige dempers gewend zijn in een bepaald gebied te werken. Als dat ineens 70mm veranderd gaan ze stuk ook al zijn ze nu goed. Nieuwe zijn meteen al gewend om dieper te werken. Dacht dat jij motorvoertuigkunde had gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Jawel, dure schroefsets als KW zijn een stuk comfortabeler dan als V-Maxx, daarnaast als je hem 70 mm wilt verlagen wordt die hoe dan ook stug(ger).. Maar als je zo veel mogelijk de comfortabel wilt houden zul je toch diep in het buideltje moeten tasten.quote:Op maandag 28 december 2009 00:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
mwa, dat weet ik niet zo zeker..
Wat versta jij onder comfortabel? Ik wil geen steentjes of putjes voelen in me rug of kont als ik er overheen rij..
AST.quote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Okee, wat is jullie advies dan qua voor ophanging..?![]()
Ik dacht aan -70mm incl. met originele dempers (ze zijn nog goed) ivm. comfort.
schroefset is de auto net een kart
Airride is haast onmogelijk te vinden voor een e36
quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Luister dat ik Autobranche en Mobiliteit heb gestudeerd (wat anders is dan Motorvoertuigen Techniek) Wilt niet zeggen dat ik proffesional ben op het gebied van verlagen, kom op man ik heb mijn Corsa verlaagd door 2/3 spiralen af te slijpen.
:
Welkom in de wondere wereld van beunhazerij en auto vernaggelingquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef 1UP het volgende:
[..]
Ahh dus geen autotechniek..
spiralen erafslijpen?serieus?
Ja spiraal, ik bedoel elke omwenteling van een veer, als ie er bijv 7 heeft had deze nog maar 5 of 4.. (iig 50cm van de veer afgeslepen) en dikke vette 255 banden achter op 15 inch Opel Vectra Staal achter en 185 brede bandjes voor op 14 inch Astra velgenquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef 1UP het volgende:
[..]
Ahh dus geen autotechniek..
spiralen erafslijpen?serieus?
Die achterkantquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja spiraal, ik bedoel elke omwenteling van een veer, als ie er bijv 7 heeft had deze nog maar 5 of 4.. (iig 50cm van de veer afgeslepen) en dikke vette 255 banden achter op 15 inch Opel Vectra Staal achter en 185 brede bandjes voor op 14 inch Astra velgenWegligging als een beest.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote griebels dat er nog steeds zulke mafketels bestaanquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja spiraal, ik bedoel elke omwenteling van een veer, als ie er bijv 7 heeft had deze nog maar 5 of 4.. (iig 50cm van de veer afgeslepen) en dikke vette 255 banden achter op 15 inch Opel Vectra Staal achter en 185 brede bandjes voor op 14 inch Astra velgenWegligging als een beest.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef 1UP het volgende:
[..]
Grote griebels dat er nog steeds zulke mafketels bestaan![]()
Dan vraag ik me toch af of het überhaupt zin heeft om jouw advies te geven over de onderstel
Omdat dat kan, en de wegliging van een Corsa 3000x NIKS is. Beetje te hard door de bocht en hij breektte al uit, hiermee leek het net een bureaustoel waar je 90 graden mee draaidequote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die achterkantWaarom zou je 225 op een corsa willen?
Det ding koste mij 50 euro + 100 voor motor, 5 uurtjes heb ik de blok vervangen, en sinds dien speelde ik er mee.. hij was tijdelijk totdat ik me beemer kocht.. toen ging ie op de exportquote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van beunhazerij en auto vernaggeling
En dan mijn auto afkraken he
Was dit inhoudelijk op mijn post gericht of vertel je dit voor de lolquote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Det ding koste mij 50 euro + 100 voor motor, 5 uurtjes heb ik de blok vervangen, en sinds dien speelde ik er mee.. hij was tijdelijk totdat ik me beemer kocht.. toen ging ie op de export
Ik dacht dat je die corsa aan een vriend had gegeven?quote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Det ding koste mij 50 euro + 100 voor motor, 5 uurtjes heb ik de blok vervangen, en sinds dien speelde ik er mee.. hij was tijdelijk totdat ik me beemer kocht.. toen ging ie op de export
Ja, gegeven, maar daarna verkocht aan exportquote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef invine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die corsa aan een vriend had gegeven?
Nee ik vertel alleen dat die auto geen enkele waarde heeft gehad voor mij itt tot jouw Galantquote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Was dit inhoudelijk op mijn post gericht of vertel je dit voor de lol
Dus wat je zegt is dat mijn Galant wel waarde voor je heeft gehad in tegenstelling tot die Corsa? Wat schattig!quote:Op maandag 28 december 2009 17:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee ik vertel alleen dat die auto geen enkele waarde heeft gehad voor mij itt tot jouw Galant
Ja uhh damn.. er had moeten staan itt tot jij voor jouw galant.quote:Op maandag 28 december 2009 17:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat mijn Galant wel waarde voor je heeft gehad in tegenstelling tot die Corsa? Wat schattig!
Faalhaas.quote:Op maandag 28 december 2009 18:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja uhh damn.. er had moeten staan itt tot jij voor jouw galant.
Nee jij trekt volle zalen met je Goudenpetquote:
Wanneer houd je gewoon eens je muil? En dan ook nog als volwassen en werkend volk over willen komenquote:
Echt hequote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer houd je gewoon eens je muil? En dan ook nog als volwassen en werkend volk over willen komen
OT: Wanneer kunnen we weer een update verwachten Turq?
Leuk en aardig dat je kritiek geeft op Turq en z'n manier van handelen, maar gedraag je dan vervolgens zelf niet als een manneke van 16quote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Echt he
Oxy, wordt jij nou echt niet een keer moe van jezelf?
Moet jij niet aan je ford knutselen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat je kritiek geeft op Turq en z'n manier van handelen, maar gedraag je dan vervolgens zelf niet als een manneke van 16
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moet jij niet aan je ford knutselen?
Ik post pas weer een update over de auto wanneer ik een 6 cilinder blok heb..
Fixed.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef LgCookie1 het volgende:
ik ben nog maar pas lid, en heb me ook nog niet aan mensen geërgerd, maar die oxygene en Turquaz zijn wel echt waarschijnlijk een van de meeste kansloze figuren die ooit hebben bestaan.
zo zien mijn achterlichten er ook uit op de E36. de autozelf is bordaux rood.. staat echt mooi. ik denk mooier dan rood/witte...quote:Op maandag 28 december 2009 03:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben geen photoshopper maar heb wat geprobeerd...?:
[ afbeelding ]
Zo wil ik hem dus zien als ie af is
ik heb nog een m50b25 staan.... (geen vanos) dus als je interesse hebt....quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moet jij niet aan je ford knutselen?
Ik post pas weer een update over de auto wanneer ik een 6 cilinder blok heb..
En daar gaat het dus fout. Je kent de voorgeschiedenis van meneer Turq niet. Succes met inlezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef LgCookie1 het volgende:
ik ben nog maar pas lid,
Je bent niet voor niets de gouden pet, en daarbij ben jij hier de volwassene dus als je nu ook even zo gaat gedragen ipv altijd maar de kankeren op alles wat tegen jou gebruikt wordt. Want je vraagt er zelf om.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En daar gaat het dus fout. Je kent de voorgeschiedenis van meneer Turq niet. Succes met inlezen.
Welke gedeeelte?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef invine het volgende:
ik zou dat sterf gedeelte eruit halen.. daar krijg je een ban voor
Vriendje van Turq ofzo? Of je bent blind, of je kan niet lezen! (hint: lees mijn project topics eens) En nee ik ga niet sterven alleen omdat jij dat wil.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef LgCookie1 het volgende:
Ik heb al wel een tijdje rondgelezen, en turquaz loopt tenminste niet alles en idereen af te zeiken.
dat gedeelte wat wij mods alsnog kunnen zienquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat gedeelte wat wij mods alsnog kunnen zien
Ga nog eens verder terug de geschiedenis in. Zoek bijvoorbeeld eens naar de Golf 3 tdi met turbotimer, of de minibike op bbq-gas..quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef LgCookie1 het volgende:
Ik heb al wel een tijdje rondgelezen, en turquaz loopt tenminste niet alles en idereen af te zeiken.
Laten we het zo zeggen, hij weet gewoon niet precies wat hij wil met zijn auto's
Jij daarentegen, kan beter gewoon zijn account wissen en IRL mensen zoeken om tegenaan te zeiken.
Die frustratie moet toch ergens vandaan komen, wellicht heeft het te maken met het feit dat niemand je in het echte leven serieus wil/kan nemen of uberhaupt niks met je te maken wil hebben.
Delete je account gewoon, dat is het beste voor iedereen!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:36 schreef LgCookie1 het volgende:
het interesseert me niet wat hij doet of gedaan heeft, geeft hem dat het recht alles en iedereen af te zeiken dan?
Je mag heb van me wel overnemen, ik heb hem serieus eerlijk waar ongelogen van een vrouw gekocht met reuma, ze had de auto net een maandje en gelijk onderhoud + apk op laten zetten.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Volvo 340 CVT![]()
Doe me een lol en verneuk hem niet, ok?Staat nog op mn to have lijstje...
hahaha, je hebt gelijk.. dit is nu mijn 3e op dit moment.. me 10e auto in totaalquote:Op donderdag 31 december 2009 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb voor mezelf altijd gesteld "zolang ik alleen ben maximaal 4 auto's". Wat moet je als man alleen tenslotte met meer dan 4 auto's?Dus helaasch! Zit al aan mijn max!
Geiillquote:Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef green_power het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1ukdeetzrel
Onderdelen festijnen maar 650 km van Venlo af
en met de verkoper in kwestie kun je zelfs nog Turqs ouwehoeren (hoeft het niet in het vervelende duits).
,.:-----ToPpErTjE-----:..,
Dat is geen GLS maar een GL-Special. GLS was het luxere model van de 1ste en 2de serie, later vervangen door GLE en GLT. De GL-special is aan het einde van de 3de serie gemaakt om de 340 nog aantrekkelijk te maken naast de toen al bestaande 400-serie. Daardoor zijn de meeste GL-specials ook Variomatics, die bestond nog niet in de 440 en dus kochten opa en oma die persé automaat wilden rijden nog een 340.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Nopes, wel een Volvo 340GLS met CVT![]()
Det ding is 20 jaar oud, maar heeft gewoon CV, Electrische ramen, stoelverwarming en een klikker als je de gordel niet om doet![]()
![]()
En je kunt er echt hendig sjiek mee slippen![]()
De 6 cilinderblok heb ik nog niet gevonden, een M50B25 Vanos vinden is geen kinderspel, en vooral niet eentje met een ZF automaat.
Ja er stond volgens mij GLS op, maar ik las ook Special in sierletters achterop..quote:Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is geen GLS maar een GL-Special. GLS was het luxere model van de 1ste en 2de serie, later vervangen door GLE en GLT. De GL-special is aan het einde van de 3de serie gemaakt om de 340 nog aantrekkelijk te maken naast de toen al bestaande 400-serie. Daardoor zijn de meeste GL-specials ook Variomatics, die bestond nog niet in de 440 en dus kochten opa en oma die persé automaat wilden rijden nog een 340.
Foto's van je 340????!
Die houdt zo zijn winterslaap..quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef kevin20vt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Uno?
Komt omdat je zo'n nederlandse kutvolvo hebt :pquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:45 schreef Turquaz52 het volgende:
en die kut stoelverwarming doet het al sinds de eerste dag al niet meer![]()
Volvo![]()
![]()
Onverwoestbaar![]()
![]()
Ik nam je al niet serieus maar met zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:45 schreef Turquaz52 het volgende:
en die kut stoelverwarming doet het al sinds de eerste dag al niet meer![]()
Volvo![]()
![]()
Onverwoestbaar![]()
![]()
Ik denk dat je stekkertje van de startmotor is geschotenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja er stond volgens mij GLS op, maar ik las ook Special in sierletters achterop..
Maar vandaag heeft dat kreng me in de steek gelaten, hoezo onverwoestbaar?![]()
Ik met me dame beetje cruisen zo, en om de bocht ofzo een keer wat meer gas geven zodat je dwars door de bocht gaat.. Niks aan de hand auto doet gewoon zoals het moet doen..
Ik stop even bij een vriend, zet de motor uit en ga eventjes praten.. ik ben klaar, contact om...... niks.
ik zo heh? staat ie wel in de P? ja. maar geen een enkele klik, niks nada nopes. heb de slector hendel uit elkaar gehaald en kabel doorverbonden zodat ie dacht dat ie in de P zou zitten, nou nee dus nog niks..
Ik denk dat de start motor dood isDit is echt balen..
Kun je niet tegen he als ik dat kut merk afkraak?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik nam je al niet serieus maar met zo'n opmerking.
Dan moet je meer eten of de sensor afstellen op flyweight.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kun je niet tegen he als ik dat kut merk afkraak?
En ik maar serieus in geloven dat det dingen onverwoestbaar waren, zelfs de verklikker van de gordels begonnen gisteren raar te doen terwijl ik en me dame die gewoon om had..![]()
quote:I dont get it,
Alles kan kapot. Hoe snel iets kapot gaat hangt af van hoe je ermee omgaat en waar het voor ontworpen is. Zo simpel is het.quote:altijd van een vrouwtje geweest (ken de geschiedenis qua eigenaren) en altijd onderhouden..??
De toekomst moet nog uitwijzen of door jou gebouwde auto's het langer volhouden maar nu ik zo terug denk heb je niets heel gehouden tot nu toe, of wel?quote:Volvo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |