Staat van die SC? en prijs?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:56 schreef rival het volgende:
zoek je nog een supercharger? ik heb een eaton M45 staan. ideaal voor een 318iS.. maar heb ik nu al een jaar en nog steeds geen planning om hem erin te bouwen.. ik gok dus dat ik het dit jaar weer niet ga doen
vandaar, kopen?
Jong, als je het nou aanbood, kan ik er een dozijn van in een keer kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Toen je mijn wijlen 320i over wilde nemen zat je krap met geld en was je arme student - nu heb je 'geld zat' edoch geen werk? Waar haal je het geld vandaan? Uitkering & inwonend familie?
Nou was dat nou zo moeilijk om het hier neer te zetten? Nee he? grote jongenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee dankje, ik wil gelijk een nieuwe S/C kopen, geen 2e handsje![]()
En ja ik heb het moeilijk gehad OOIT met geld.. Maar nu heb ik dat probleem helemaal niet meer, en heb genoeg om uit te geven. Mijn inkomen gaat niemand wat aan, en ik ben ook geen belasting trekker, al heb ik daar wel mijn recht op![]()
En ja ik hem Oxy ge'PMt, ohw wat erg.. beter nog oh wat zielig.
Ik heb hem gezegd van luister jong, ik mocht het niet van een vriend zeggen hoe hij een blok van een ander auto in zijn auto heeft geflikkerd, en zo heeft laten omkeuren voor 50 euro ofzo.
Ik heb er bij vermeld dat ik het niet zo op heel fok mocht publiceren dus vandaar een PM.
Maar ik kan je zeggen Oxy, ik hoef je auto maar 1x hier in de buurt te zien en je bent van mij![]()
Is geen dreigement..quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou was dat nou zo moeilijk om het hier neer te zetten? Nee he? grote jongen
Oh en bedankt voor tweede dreigement!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De enige belastingtrekker is de staat ... je bedoelt uitkeringquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jong, als je het nou aanbood, kan ik er een dozijn van in een keer kopen![]()
Hoeveel kostte die nou 2meijers?![]()
Nogmaals, ik ben geen -herhaling- GEEN belastingtrekker. Al heb ik daar wel mijn recht op.
staat is nieuw. deze dingen zitten op mini cooper S, sommige mensen willen daar meteen een works van maken. zodoende is deze bijna nooit gebruikt. hooguit van de boot in de vrachtwagen en vanuit daar weer naar de dealer.quote:
Ja ik bedoelde het in het vorm van mensen betalen belasting aan de mensen die aan de uitkering zitten..quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De enige belastingtrekker is de staat ... je bedoelt uitkering
hap niet zo op de haters, zonde van een interessant topicquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het in het vorm van mensen betalen belasting aan de mensen die aan de uitkering zitten..
Dan uitkering trekker..
Lijkt me een betere keuze dan die 320i aangezien zoals al gezegd word, ze elkaar niet veel ontlopen qua verbruik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Als er tot zondag 325 vanos voorop ligt, dan ga ik daar even achteraan
Dat snap ik niet helemaal. Hoezo hebben de blokken minder geleden als ze constant hoger in de toeren worden gejaagd (is overigens wel normaal met die BMW blokken: erg hoogtoerige motoren)?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Hmm ben al op zoek, en de prijzen zijn wel snor.
400euro voor een automaat blok (dus een blok die gekoppeld was aan een Automaatbak).
Deze blokken hebben het minst geleden omdat ze constant op de hogere toeren werken met optrekken e.d. (heb ik vernomen van mijn oude baas)..
+ Als het goed is gelijk met kabelboom endan rijdt me beemer in januari weer vrolijk rond![]()
Maar dan gaat ie gelijk naar Colourshop of Dreamworks tuning voor de e46 front
Mijn oude baas vertelde me altijd, als je een gebruikte blok koopt, koop dan eentje van een automaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Hoezo hebben de blokken minder geleden als ze constant hoger in de toeren worden gejaagd (is overigens wel normaal met die BMW blokken: erg hoogtoerige motoren)?
Dat zei je overigens nog in mijn topic (ik ga even niet mijn topic verder "vervuilen" en aangezien het om jouw auto gaat, doe ik het hier): Wat bedoel je precies met je M-Tech? Ik dacht dat die benaming slechts nog op de E30's met de kofferbakspoilers, zijskirts, bumper etc. sloeg. Of bedoel je dat je M bumpers hebt etc?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan heb ik een M52B25 in me M-Tech zitten, maar wil nu een M50B25 in me 318i![]()
thanQ!
Ja ik vond al dat mijn project overwaaide in jou topic.. hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat zei je overigens nog in mijn topic (ik ga even niet mijn topic verder "vervuilen" en aangezien het om jouw auto gaat, doe ik het hier): Wat bedoel je precies met je M-Tech? Ik dacht dat die benaming slechts nog op de E30's met de kofferbakspoilers, zijskirts, bumper etc. sloeg. Of bedoel je dat je M bumpers hebt etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
FUCK JOEEE!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |