Staat van die SC? en prijs?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:56 schreef rival het volgende:
zoek je nog een supercharger? ik heb een eaton M45 staan. ideaal voor een 318iS.. maar heb ik nu al een jaar en nog steeds geen planning om hem erin te bouwen.. ik gok dus dat ik het dit jaar weer niet ga doen
vandaar, kopen?
Jong, als je het nou aanbood, kan ik er een dozijn van in een keer kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Toen je mijn wijlen 320i over wilde nemen zat je krap met geld en was je arme student - nu heb je 'geld zat' edoch geen werk? Waar haal je het geld vandaan? Uitkering & inwonend familie?
Nou was dat nou zo moeilijk om het hier neer te zetten? Nee he? grote jongenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee dankje, ik wil gelijk een nieuwe S/C kopen, geen 2e handsje![]()
En ja ik heb het moeilijk gehad OOIT met geld.. Maar nu heb ik dat probleem helemaal niet meer, en heb genoeg om uit te geven. Mijn inkomen gaat niemand wat aan, en ik ben ook geen belasting trekker, al heb ik daar wel mijn recht op![]()
En ja ik hem Oxy ge'PMt, ohw wat erg.. beter nog oh wat zielig.
Ik heb hem gezegd van luister jong, ik mocht het niet van een vriend zeggen hoe hij een blok van een ander auto in zijn auto heeft geflikkerd, en zo heeft laten omkeuren voor 50 euro ofzo.
Ik heb er bij vermeld dat ik het niet zo op heel fok mocht publiceren dus vandaar een PM.
Maar ik kan je zeggen Oxy, ik hoef je auto maar 1x hier in de buurt te zien en je bent van mij![]()
Is geen dreigement..quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou was dat nou zo moeilijk om het hier neer te zetten? Nee he? grote jongen
Oh en bedankt voor tweede dreigement!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De enige belastingtrekker is de staat ... je bedoelt uitkeringquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jong, als je het nou aanbood, kan ik er een dozijn van in een keer kopen![]()
Hoeveel kostte die nou 2meijers?![]()
Nogmaals, ik ben geen -herhaling- GEEN belastingtrekker. Al heb ik daar wel mijn recht op.
staat is nieuw. deze dingen zitten op mini cooper S, sommige mensen willen daar meteen een works van maken. zodoende is deze bijna nooit gebruikt. hooguit van de boot in de vrachtwagen en vanuit daar weer naar de dealer.quote:
Ja ik bedoelde het in het vorm van mensen betalen belasting aan de mensen die aan de uitkering zitten..quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De enige belastingtrekker is de staat ... je bedoelt uitkering
hap niet zo op de haters, zonde van een interessant topicquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het in het vorm van mensen betalen belasting aan de mensen die aan de uitkering zitten..
Dan uitkering trekker..
Lijkt me een betere keuze dan die 320i aangezien zoals al gezegd word, ze elkaar niet veel ontlopen qua verbruik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Als er tot zondag 325 vanos voorop ligt, dan ga ik daar even achteraan
Dat snap ik niet helemaal. Hoezo hebben de blokken minder geleden als ze constant hoger in de toeren worden gejaagd (is overigens wel normaal met die BMW blokken: erg hoogtoerige motoren)?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Hmm ben al op zoek, en de prijzen zijn wel snor.
400euro voor een automaat blok (dus een blok die gekoppeld was aan een Automaatbak).
Deze blokken hebben het minst geleden omdat ze constant op de hogere toeren werken met optrekken e.d. (heb ik vernomen van mijn oude baas)..
+ Als het goed is gelijk met kabelboom endan rijdt me beemer in januari weer vrolijk rond![]()
Maar dan gaat ie gelijk naar Colourshop of Dreamworks tuning voor de e46 front
Mijn oude baas vertelde me altijd, als je een gebruikte blok koopt, koop dan eentje van een automaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Hoezo hebben de blokken minder geleden als ze constant hoger in de toeren worden gejaagd (is overigens wel normaal met die BMW blokken: erg hoogtoerige motoren)?
Dat zei je overigens nog in mijn topic (ik ga even niet mijn topic verder "vervuilen" en aangezien het om jouw auto gaat, doe ik het hier): Wat bedoel je precies met je M-Tech? Ik dacht dat die benaming slechts nog op de E30's met de kofferbakspoilers, zijskirts, bumper etc. sloeg. Of bedoel je dat je M bumpers hebt etc?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan heb ik een M52B25 in me M-Tech zitten, maar wil nu een M50B25 in me 318i![]()
thanQ!
Ja ik vond al dat mijn project overwaaide in jou topic.. hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat zei je overigens nog in mijn topic (ik ga even niet mijn topic verder "vervuilen" en aangezien het om jouw auto gaat, doe ik het hier): Wat bedoel je precies met je M-Tech? Ik dacht dat die benaming slechts nog op de E30's met de kofferbakspoilers, zijskirts, bumper etc. sloeg. Of bedoel je dat je M bumpers hebt etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
FUCK JOEEE!!!!quote:
Die waren, als ik t me goed herinner uit dat eerste polenbak topic, van een van zn matenquote:
De auto is in zijn geheel compleet M3, alles fabrieks. Van ophanging tot extrieur, maar mijn blok mist alleen 500/700cc anders was het een echte M3 geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:09 schreef Maharbal het volgende:
Wist niet dat ze dat ook M-tech noemden (alleen M-bumper en M-spiegels right? Of mis ik nog iets?)
Ik weet overigens echt niet of ze dat ook zo noemen. Volgens mij was het vanaf de E36 gewoon "M", maar ik kan het fout hebben. Niet dat het heel veel uitmaakt ofzo, maar ik dacht er even aan!
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gelequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De auto is in zijn geheel compleet M3, alles fabrieks. Van ophanging tot extrieur, maar mijn blok mist alleen 500/700cc anders was het een echte M3 geweest
Now you're talking!quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:12 schreef green_power het volgende:
[..]
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gele
Met het verbruik van 1 op 2/3quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:12 schreef green_power het volgende:
[..]
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gele
Wat begrijp je niet aan het woord daily?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat is er mis met die gele dan?
Als je je zo druk maakt om verbruik..waarom heb je dan 4 auto's?
BMW 325i als daily?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
En ik heb er nog maar 2, en overmorgen mijn 3e..
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snorquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
BMW 325i als daily?
Suzuki Alto is een daily
Laat die fries gewoon lullen en negeer hemquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snor
Welke fries?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef invine het volgende:
[..]
Laat die fries gewoon lullen en negeer hem
Uhm, de gele is een 323 of 325 ofzo? Met vanos? Compleet en alles, alleen het vanos moet gerepareerd worden? En je hebt een witte in stukken waar je nu een motor + bak in wil hangen, zijnde een 2.5 vanos...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Met het verbruik van 1 op 2/3
Maar wat ik alvast wil duidelijk maken, de Witte is mijn daily en de gele is een miskoop voor goedkoop.. Ik ga geen onderdelen onderling wisselen, want tot zover ik het nu weet is alleen de vanos kapot van de Gele, dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Wat rijd je nu eigenlijk WEL? Een behoorlijke auto-ambulance kon je je namelijk NIET veroorloven (nog geen week ofzo geleden).quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snor
Reality check (veels te laat, maar toch);quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
De gele is een buitenlander, ik zie het gewoon niet zitten.
Ik wil de Witte precies na mijn wensen maken en daarmee rijden.
ben al wat bekender hier in venlo om elke hoek of straat, en daarom wil ik me Beemer ineens een hele mooie re-entree maken
Bekend of berucht?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
De gele is een buitenlander, ik zie het gewoon niet zitten.
Ik wil de Witte precies na mijn wensen maken en daarmee rijden.
ben al wat bekender hier in venlo om elke hoek of straat, en daarom wil ik me Beemer ineens een hele mooie re-entree maken
Dat begrijp ik dus ook niet. Desnoods wissel je de hele cilinderkop van dat ding, altijd nog goedkoper dan een compleet blok en bak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:30 schreef green_power het volgende:
Zeg Turq, wat vertrouw je dan niet aan die gele? Dat is namelijk een individual wat op zich best leuk is en een M3 leuk is ook niet verkeerd. Dat VANOS fixxen moet voor jou toch een eitje zijn? Of je koopt daar een nieuw blok + verschnellingsbak voor....
Ik wissel vaak van gedachtes en van plannen, so what? Tis toch mijn auto?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat rijd je nu eigenlijk WEL? Een behoorlijke auto-ambulance kon je je namelijk NIET veroorloven (nog geen week ofzo geleden).
[..]
Reality check (veels te laat, maar toch);
Die gele was jouw luxe bak toen je 'm kocht met ik geloof een Golf als "Daily" om de gele helemaal na(ar) jouw wensen te kunnen maken. Nu is de gele de daily want dat kun je je veroorloven maar een paar posts hoger pollen we nog over het verschil in zuinigheid. En kennelijk is buitenlands qua betrouwbaarheid achteraf TOCH WEL reden genoeg om TOCH MAAR niet als daily te dienen ... en dat binnen een pagina aan posts, zowat.
En die street-cred van je .... gaat niet de goede kant op als ik zo "Ik wil die witte precies na mijn wensen maken" vergelijk met eerdere uitspraken.
Kratje bier op dat jij in 2010 geen behoorlijke project auto in elkaar weet te schroeven en NOG een kratje bier op dat jij die witte Beamer weg doet voor íe weer rijdt (zoals geplanned ... dus ik bedoel niet het oude blok erin en als "zo goed als nieuw" doorverkopen ... omdat je je dat kunt veroorloven).
Invine ... kom er maar in met je "negeer die Hagenees" en Xer0 met je "negeer de haters"
godver dat lucht wel op, hoor
Bekend op straat en door de politie, maar berucht? Nee..quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bekend of berucht?
Verder wat Googol zegt
ROC Eindhovenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turq op welke school deed je trouwens opleiding? Venlo of Blerick.
Probleem is dat je zo vaak van plannen wisselt dat niets wordt uitgevoerd. O ja ... en dat de plannen vaak zich in een realm van logica bevinden waar de Dodo volgens mij ook nog leeft. En kapitein Haak.quote:Op zondag 27 december 2009 04:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik wissel vaak van gedachtes en van plannen, so what? Tis toch mijn auto?
En ik lust geen bier, behalve mexicaanse Corona.. Dus als je dat durft in te zetten ga ik akkoord met jou![]()
En tja, laat ik het zeggen dat ik het finacieel heel erg goed heb gekregen dat zuinigheid me niet meer veel intresseert![]()
ende golf gti edition ging toch net niet door, al kan ik hem nog steeds kopen voor 50 euro
Ik ben allang afgestudeerd knul. Ik bevind me al bij het werkende volkquote:Op zondag 27 december 2009 04:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bekend op straat en door de politie, maar berucht? Nee..![]()
[..]
ROC Eindhoven
en jij
Nou ik "werk" ookquote:Op zondag 27 december 2009 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ben allang afgestudeerd knul. Ik bevind me al bij het werkende volk
Maar goed we houden je beloftes in de gaten.
Foto van mijn huis in TR? Heb ik liggen ja, moet ik wel ff een extern case vinden voor een laptop HDD (mijn Pavillion DV9700 is dood, zit op me nieuwe HDX16quote:Op zondag 27 december 2009 05:05 schreef DoimeN het volgende:
Picca's van je osso in turkije? Wat doet een huis daar?
Als ik jouw weervoorspellingen mag geloven staat de witte in 2010 weg te rotten en heb jij geen z4 voor de deurquote:Op zondag 27 december 2009 04:21 schreef Turquaz52 het volgende:
die gele is in mijn ogen niet veel, is wel leuk en aardig, maar om open kaart te spelen:
Ik heb sinds niet zo lang geleden me huisje gekocht in Turkije en ben nu aan het sparen voor een Z4 2.5L..
Ik ben net de weervoorspellingen, ik verander ook elke ogenblik![]()
Maar geloof mij, mijn posts worden weer boven water gehaald, omdat ik me zelf bewijs. Wacht maar, ik ben nu misschien maar 19.. 2010 is EN mijn witte beemer klaar EN er gaat een Z4 voor de deur staan![]()
Punt.
Ik heb geen villa maar een Bungalow achtig huisje. Met 1 verdieping, open keuken, 2 slaap kamers, en veranda.quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Heurts het volgende:
Turquaz die 3 maanden geleden een luchtfilter voor zijn Fiat Uno niet kon betalen.
En 1 maand geleden een gele/gare BMW uit Polen geïmporteerd.
Weer weggedaan omdat hij veel verbruikte.
En nu bezig met een BMW 318 omdat het zuiniger was. En wilt hij een supercharger voor dik 200+ pk.
Dat gaat nu ook niet door, omdat hij een villa aan de kust heeft met daarachter een groot tuin.
En nu zijn de plannen gewijzigd om in 2010 een Z4 te kopen met alles erop en eraan.
En de gast in kwestie is 19. Sorry, je verzinsels waren nog vermakelijk, ook al was die villa over the top. Maar hey, je blijft een zielige kneus..
Wat ik kon geen openluchtfilter betalen voor mijn unoquote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Heurts het volgende:
Turquaz die 3 maanden geleden een luchtfilter voor zijn Fiat Uno niet kon betalen.
En 1 maand geleden een gele/gare BMW uit Polen geïmporteerd.
Weer weggedaan omdat hij veel verbruikte.
En nu bezig met een BMW 318 omdat het zuiniger was. En wilt hij een supercharger voor dik 200+ pk.
Dat gaat nu ook niet door, omdat hij een villa aan de kust heeft met daarachter een groot tuin.
En nu zijn de plannen gewijzigd om in 2010 een Z4 te kopen met alles erop en eraan.
En de gast in kwestie is 19. Sorry, je verzinsels waren nog vermakelijk, ook al was die villa over the top. Maar hey, je blijft een zielige kneus..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Als er tot zondag 325 vanos voorop ligt, dan ga ik daar even achteraan
Dan steek ik hem persoonlijk in fik en post een filmpje hierquote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
Anders ik wel. En Turq, niet volgende week opeens met een 316i blok aankomen he
325i Vanos it is indeedquote:
QFT, je weet maar nooit.quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan steek ik hem persoonlijk in fik en post een filmpje hier![]()
Als er 2 dingen zijn waar ik niet tegen kan @ BMW zal dat de 316 zijn en de TI (Compact).
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
NOu ben benieuwd!
Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ben ook benieuwdIk wil de Sol er wel eens tegen racen als hij klaar is met de Beamer tijdens één of ander nog nader te plannen FOK!PTA meet 2010 (ergens in juli / augustus ofzo?). ^^
Voor mij part nog een screenshot er bijquote:
Zo'n vaart loopt 't niet. Zo'n VTI heeft toch 160pk op 1080 kg? Mijn E30 loopt minimaal uit op een E36 325i, en die weegt 1165 (vergelijkbaar met de sol dus).quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..
Een sol is niet langzaam, en vooral een VTI zijn monsters![]()
M'n Solletje wil ik nou niet bepaald snel noemen. Het is vooral een fun-mobiel maar het blijft een 1.6je van 1100 kilo (wel met rond de 200 pk tegen de zomer, hoop ik maar dan nog maar 150 - 160 Nm koppel) en voorwielaandrijving.quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..
Een sol is niet langzaam, en vooral een VTI zijn monsters![]()
En de beemer is ook nog eens automaat (wat ook zo zal blijven, dat ik TipTronic dan heb wilt niet zeggen dat ik er 24/7 mee ga schakelen). Dus optrekken in de 1 is zowieso een eeuwigheid..
Eenmaal jouw VTEC ingeslagen en mijn VANOS denk ik wel dat ik op hogere snelheid (70+) je wel onderuit trek..
Denk ik?
Maar eenmaal Compressor dan weet ik het nietDurf ik niks over te zeggen, een ding is zeker. Een Sol is en blijft een snel wagen waar ik altijd wel een oogje op heb gehad
![]()
mwa, dat weet ik niet zo zeker..quote:Op zondag 27 december 2009 23:56 schreef bietelboer het volgende:
Een goede schroefset is sportief maar ook comfortabel.
Nope, ik wil eerlijk gezegd deze auto voor de vakantie van 2010 af hebben en er mee na turkije Cruisen via Italie, in Turkije wil ik me de complete interieur laten bekleden.quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef invine het volgende:
Ga je het interieur van die gele overzetten op die van de witte?
Mooie kleurquote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, ik wil eerlijk gezegd deze auto voor de vakantie van 2010 af hebben en er mee na turkije Cruisen via Italie, in Turkije wil ik me de complete interieur laten bekleden.
Een heel stuk goedkoper en en na mijn mening ook een stuk beter kwaliteit ipv dat afgesleten stoellen waar mensen in schijten of brandgaten inzitten..![]()
En de auto krijgt dan ook een nieuw kleurtje en de deukje achter wordt weggehaald..
Nieuw kleur wordt van de Prius![]()
Pearl White Metalic![]()
met halve zwarte achterklep&zwarte dak+geblindeerde achterramen + zijramen voor tot max. toegestaan..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En?
Auto laten spuiten in Turkije is al voor 500 euro geklaard.. incl. alles. maar omdat de binnenkant niet gespoten hoeft te worden (is toch wit), kan het ook goedkoper
Vind je? 't is toch wit?quote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mooie kleurBinnenkant lekker mee laten spuiten voor dat geld.
4 nullen?quote:Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vind je? 't is toch wit?![]()
En zo houdt ik ook wat geld aan de kant voor de front en andere zaken..
het wordt iig een E36 met waar een bedrag aan is uitgegeven van 4 nullen![]()
maar dan krijg ik er iets voor terug
1 van onze dailys is ook een 325!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
BMW 325i als daily?
Suzuki Alto is een daily
Vriendin van vroeger had een Mini Cooper met 400 pk als daily en een GT2 en Gallardo als fun cars ... plus een of andere superbike. Haar neef erfde een leuk bedrag (rond de 9 nullen) en in het wagenpark waren een witte en een zwarte RR Phantom als daily.quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef rival het volgende:
[..]
1 van onze dailys is ook een 325!![]()
rot eens op met je gezeik altijd
sommige mensen beseffen niet dat je geen sloeber hoeft te zijn om hier te komenquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
Alles is relatief ... probleem op FOK! is alleen dat elke uitspraak meteen een pik-meting wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |