Die waren, als ik t me goed herinner uit dat eerste polenbak topic, van een van zn matenquote:
De auto is in zijn geheel compleet M3, alles fabrieks. Van ophanging tot extrieur, maar mijn blok mist alleen 500/700cc anders was het een echte M3 geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:09 schreef Maharbal het volgende:
Wist niet dat ze dat ook M-tech noemden (alleen M-bumper en M-spiegels right? Of mis ik nog iets?)
Ik weet overigens echt niet of ze dat ook zo noemen. Volgens mij was het vanaf de E36 gewoon "M", maar ik kan het fout hebben. Niet dat het heel veel uitmaakt ofzo, maar ik dacht er even aan!
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gelequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De auto is in zijn geheel compleet M3, alles fabrieks. Van ophanging tot extrieur, maar mijn blok mist alleen 500/700cc anders was het een echte M3 geweest
Now you're talking!quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:12 schreef green_power het volgende:
[..]
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gele
Met het verbruik van 1 op 2/3quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:12 schreef green_power het volgende:
[..]
Ik zeg, die motor van de gele in de witte en een echte M3 motor in de gele
Wat begrijp je niet aan het woord daily?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat is er mis met die gele dan?
Als je je zo druk maakt om verbruik..waarom heb je dan 4 auto's?
BMW 325i als daily?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
En ik heb er nog maar 2, en overmorgen mijn 3e..
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snorquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
BMW 325i als daily?
Suzuki Alto is een daily
Laat die fries gewoon lullen en negeer hemquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snor
Welke fries?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef invine het volgende:
[..]
Laat die fries gewoon lullen en negeer hem
Uhm, de gele is een 323 of 325 ofzo? Met vanos? Compleet en alles, alleen het vanos moet gerepareerd worden? En je hebt een witte in stukken waar je nu een motor + bak in wil hangen, zijnde een 2.5 vanos...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Met het verbruik van 1 op 2/3
Maar wat ik alvast wil duidelijk maken, de Witte is mijn daily en de gele is een miskoop voor goedkoop.. Ik ga geen onderdelen onderling wisselen, want tot zover ik het nu weet is alleen de vanos kapot van de Gele, dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Wat rijd je nu eigenlijk WEL? Een behoorlijke auto-ambulance kon je je namelijk NIET veroorloven (nog geen week ofzo geleden).quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja voor jou maybe, ik ben nu in staat om het me te kunnen veroorloven, ik rij geen Galant 8v met een snor
Reality check (veels te laat, maar toch);quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
De gele is een buitenlander, ik zie het gewoon niet zitten.
Ik wil de Witte precies na mijn wensen maken en daarmee rijden.
ben al wat bekender hier in venlo om elke hoek of straat, en daarom wil ik me Beemer ineens een hele mooie re-entree maken
Bekend of berucht?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
De gele is een buitenlander, ik zie het gewoon niet zitten.
Ik wil de Witte precies na mijn wensen maken en daarmee rijden.
ben al wat bekender hier in venlo om elke hoek of straat, en daarom wil ik me Beemer ineens een hele mooie re-entree maken
Dat begrijp ik dus ook niet. Desnoods wissel je de hele cilinderkop van dat ding, altijd nog goedkoper dan een compleet blok en bak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:30 schreef green_power het volgende:
Zeg Turq, wat vertrouw je dan niet aan die gele? Dat is namelijk een individual wat op zich best leuk is en een M3 leuk is ook niet verkeerd. Dat VANOS fixxen moet voor jou toch een eitje zijn? Of je koopt daar een nieuw blok + verschnellingsbak voor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |