En jij denkt dat Turk dat snaptquote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Barbaar! Echt Hollands glorie, die 340's!
Misschien als-ie voor zijn inburgeringscursus is geslaagd, daar staan zulke dingen vast in.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die dingen zijn bijna lelijker dan de multipla
Maar op je kenteken staat dat het een 4-pitter is. Daarom moet je hem laten herkeuren naar een 6-pitter.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
wat herkeurd worden? Dat blok komt uit een e36, en mijn auto kon er geleverd mee worden destijds, dus hopla na de Rudolf DieselWeg (Blerick), na de RDW toe, showen dat ik schijfjes achter heb en grotere schijven voor, en de motornummer showen, aanpassen op papieren en doorrijden na betaling van 50 euro ofzo
Niet meer dus, je moet ff verschijnen met je auto @ de lokale RDW om de hoek, je laat een bewijsje zien dat deze blok geleverd is in de model e36, en dat je de nodige aanpassingen hebt gedaan (achter schijven).quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar op je kenteken staat dat het een 4-pitter is. Daarom moet je hem laten herkeuren naar een 6-pitter.
PTA => WGR ?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Toen je mijn wijlen 320i over wilde nemen zat je krap met geld en was je arme student - nu heb je 'geld zat' edoch geen werk? Waar haal je het geld vandaan? Uitkering & inwonend familie?
Doet zoiets dr wel echt toe? Nee, boeie waar meneer zn geld vandaan haaltquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Toen je mijn wijlen 320i over wilde nemen zat je krap met geld en was je arme student - nu heb je 'geld zat' edoch geen werk? Waar haal je het geld vandaan? Uitkering & inwonend familie?
Goh, moet je weer interessant doen dat Turq alsnog iets van je wil weten?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
En waarom PM je me nou TurqVerander zijn naam maar en je kan het hier posten.
Omdat mensen die wel kunnen werken, maar dat niet doen, teren op de zakken van:quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Doet zoiets dr wel echt toe? Nee, boeie waar meneer zn geld vandaan haalt
Wanneer kunnen we weer een updatetje verwachten Turq?
Bij een vermogenswinst van 40% of meer moet je em laten herkeuren. Je moet kunnen aantonen dat de remmen op het vermogen berekend zijn, je onderstel etc..quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Googolplexian het volgende:
5 Serie is ook als M5 geleverd DUS je mag zomaar een M5-blok in elke 5-serie lepelen als het maar hetzelfde model is?
lijkt ... mij ... een ... beetje ... onzin
Niemand vraagt waar jij je poen vandaan haalt, dus wat geeft jou het recht om dat wel te doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Omdat mensen die wel kunnen werken, maar dat niet doen, teren op de zakken van:
a) mensen die gewoon werken en belasting betalen
b) mensen die wel willen werken maar niet kunnen, en ook belasting betalen
Dan dat vind ik on-etisch.
Ontopic: Als geld geen issue is, waarom dan geen interessantere swap maken dan een halfbakken 318i, zet dan gewoon het blok + boom van een E38 over, past prima en levert veel meer vermogen + features!
Nee hoor want dan had ik dit gepost: Hee jongens!!! Turk heeft mij lekker gepm'ed!!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Goh, moet je weer interessant doen dat Turq alsnog iets van je wil weten?
PM m dat dan gewoon terug
Incl. de nodige aanpassingen, dan ja.. maar is een M5 geen ander model (op papier) dan een normale 5? Want je hebt bij de m3 toch ook E90 en E92 enzoquote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Googolplexian het volgende:5 Serie is ook als M5 geleverd DUS je mag zomaar een M5-blok in elke 5-serie lepelen als het maar hetzelfde model is?
lijkt ... mij ... een ... beetje ... onzin
Goed puntquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Incl. de nodige aanpassingen, dan ja.. maar is een M5 geen ander model (op papier) dan een normale 5? Want je hebt bij de m3 toch ook E90 en E92 enzo
En daar loop je mee te koop en dat was t gene wat ik triest vondquote:Op donderdag 24 december 2009 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee hoor want dan had ik dit gepost: Hee jongens!!! Turk heeft mij lekker gepm'ed!!En jullie lekker niehiet!!!
Maar dat heb ik niet gedaan. VInd het laf van hem dat hij me pm'ed. Daarom.
Zijn op zat andere manieren genoeg geld te verdienen zonder een uiterking. Tevens is Werk, Geldzaken & Recht een apart subforumquote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Omdat mensen die wel kunnen werken, maar dat niet doen, teren op de zakken van:
a) mensen die gewoon werken en belasting betalen
b) mensen die wel willen werken maar niet kunnen, en ook belasting betalen
Dan dat vind ik on-etisch.
Ontopic: Als geld geen issue is, waarom dan geen interessantere swap maken dan een halfbakken 318i, zet dan gewoon het blok + boom van een E38 over, past prima en levert veel meer vermogen + features!
De vorige M5 was ook gewoon het E39 model. Net zoals de andere 5 series. Net als de E46 M3. Of mis ik je punt nouquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Incl. de nodige aanpassingen, dan ja.. maar is een M5 geen ander model (op papier) dan een normale 5? Want je hebt bij de m3 toch ook E90 en E92 enzo
Een E90 is 4 deurs en een E92 is 2 deurs coupé, vandaar het verschil. Een M3 is niet helemaal een ander "type".quote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |