Jou "quote:Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ik vond die tvp minder sneu dan sommige andere reacties hier hoor.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jou "" vind ik toch echt triester als tvp, vooral komende van iemand die in dit topique sowieso altijd lomp reageert
Turq, er moet toch wel gewoon uit een sloop E46 zo'n kabelboom te halen zijn?
Die vind ik sneuerquote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef green_power het volgende:
Doet ie het al? En waarom niet?
Yow we gaan toch geen ruzie maken in Turq zen topique? A. dat verlies je, B. iez niet liev.quote:
Zo'n 50km van Eindhoven afquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Even een ON-topic vraag, hoe ver ben je?
Supercharger is toch wat simpeler dan een turbo vind ik, is makkelijker en tja ik rij automaat en dan wil ik op elk toerental gelijk vermogen hebben, geen tijd voor op te spoelen want het duurt zowieso een eeuwigheid als ik een keer de kickdown in trap.. dan blijft zelfs een 316i handgeschakeld mij zwaar bijquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef Technofreakzz het volgende:
waarom een supercharger en geen turbo?
Een SC is ook veel cooler, geluidje alleen alquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Supercharger is toch wat simpeler dan een turbo vind ik, is makkelijker en tja ik rij automaat en dan wil ik op elk toerental gelijk vermogen hebben, geen tijd voor op te spoelen want het duurt zowieso een eeuwigheid als ik een keer de kickdown in trap.. dan blijft zelfs een 316i handgeschakeld mij zwaar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is precies dan het probleem met de kabelboom nog?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope geen foto's.. accu was leeg van de camera..
Maarja, die ene 500 euro ofzo boeit me echt niet.. zolang me daily maar compleet na mijn smaak is.. Hij moet iig. voor de vakantie van 2010 rijden, dat is 1 ding wat zeker is.
Voor de rest tja, geld is niet het probleem, het gaat zich eerder om de kabelboom![]()
klere ding..
Dude,quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Okee, lees goed.
Oude Toestand Motor/Versn.bak: Kabelboom van Motor en Versn. samen in 1 kabelboom.
Nieuwe Motor: Kabelboom van alleen het motor, dus geen 2e ECU ingang of Versn. bak aansluitingen..
Nieuwe Bak: Geen kabelboom, maaaaaar: Deze bak is noooit geleverd op de 4 cilinders dus Kabelboom van oude Toestand is useless.
Mja ik vroeg me gewoon af waarom dat ding het nog niet deedquote:Op zondag 6 december 2009 10:50 schreef invine het volgende:
Ik geloof dat green_power wil weten wat je probleem is
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of je regelt even internet in je huis daar.
ze kop staat toch op hyves? nickname.hyves.nl?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop, post daar je auto es. Of je kop?
Sterkte Turqquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil hierbij een pauze geven aan mijn project.
Ik heb gisteren bericht gekregen vanuit Turkije dat mijn Opa in de Intensive Care ligt.
Gezien het feit dat ik toch geen school of werk heb en niemand die me dus tegenhoudt, ga ik zsm naar Turkije toe, want volgens de artsen moeten we alvast voorbereid zijn...
Ik wil Zondag of Maandag al vertrekken, en wil rond Februari weer terug keren en als het me bevalt daar blijven maar mijn beide BMW's meenemen naar TR.
Dus jongens hierbij mijn excuses voor de mensen die dit volgden, maar het zijt zo.
Laters.
Sterkte man !quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil hierbij een pauze geven aan mijn project.
Ik heb gisteren bericht gekregen vanuit Turkije dat mijn Opa in de Intensive Care ligt.
Gezien het feit dat ik toch geen school of werk heb en niemand die me dus tegenhoudt, ga ik zsm naar Turkije toe, want volgens de artsen moeten we alvast voorbereid zijn...
Ik wil Zondag of Maandag al vertrekken, en wil rond Februari weer terug keren en als het me bevalt daar blijven maar mijn beide BMW's meenemen naar TR.
Dus jongens hierbij mijn excuses voor de mensen die dit volgden, maar het zijt zo.
Laters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |