abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76236498
Turq al een 6 cilinder in de pocket?
pi_76250535
Nopes, wel een Volvo 340GLS met CVT
Det ding is 20 jaar oud, maar heeft gewoon CV, Electrische ramen, stoelverwarming en een klikker als je de gordel niet om doet

En je kunt er echt hendig sjiek mee slippen

De 6 cilinderblok heb ik nog niet gevonden, een M50B25 Vanos vinden is geen kinderspel, en vooral niet eentje met een ZF automaat.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76250619
Volvo 340 CVT

Doe me een lol en verneuk hem niet, ok? Staat nog op mn to have lijstje...
pi_76250669
En laten we mijn geschiedenis niet bovenwater halen, want zelfs ik kan er om lachen..

Iedereen heeft zo zijn tijd dat ie gek was en gekke dingen expirimeteerde.. uiteindelijk heb ik ook op de minibike gereden maar na een paar runs was me zuiger al gesmolten
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_76250708
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Volvo 340 CVT

Doe me een lol en verneuk hem niet, ok? Staat nog op mn to have lijstje...
Je mag heb van me wel overnemen, ik heb hem serieus eerlijk waar ongelogen van een vrouw gekocht met reuma, ze had de auto net een maandje en gelijk onderhoud + apk op laten zetten.
Auto is nog super de lux netjes en schoon, geen roest (behalve klein stukje op motorkap). Geen gekke geluiden of kraakjes, en start gelijk zoals het moet en rijdt direct.
en hij heeft maar net 133.xxx gelopen
Quote van Tjabbo:
pi_76250766
Ik heb voor mezelf altijd gesteld "zolang ik alleen ben maximaal 4 auto's". Wat moet je als man alleen tenslotte met meer dan 4 auto's? Dus helaasch! Zit al aan mijn max!
pi_76251140
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb voor mezelf altijd gesteld "zolang ik alleen ben maximaal 4 auto's". Wat moet je als man alleen tenslotte met meer dan 4 auto's? Dus helaasch! Zit al aan mijn max!
hahaha, je hebt gelijk.. dit is nu mijn 3e op dit moment.. me 10e auto in totaal
Quote van Tjabbo:
pi_76252003
Ik blijf erbij:

Beamer leeghalen, bolt in blok erin, rolkooi, charger erop, remmen aanpassen ...

lekker een circuit-bak van maken
Calm down, please!
pi_76261469
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1ukdeetzrel

Onderdelen festijn en maar 650 km van Venlo af en met de verkoper in kwestie kun je zelfs nog Turqs ouwehoeren (hoeft het niet in het vervelende duits).

,.:-----ToPpErTjE-----:..,
pi_76261748
Overigens.. wat ik dan zou doen zou ik een 325 automaat willen fahren... is die witte in de prullenbak en de volgende importeren: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lhuv4pqtnxyk Wellicht daar ooit nog een M3 bumperkitje op en mooie 17" M velgen... Klaar!!! Kost niet die 10.000 euro die je er aan wil uitgeven en het is nog een coupe ook
pi_76262140
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef green_power het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1ukdeetzrel

Onderdelen festijn en maar 650 km van Venlo af en met de verkoper in kwestie kun je zelfs nog Turqs ouwehoeren (hoeft het niet in het vervelende duits).

,.:-----ToPpErTjE-----:..,
Geiill

Maar dannog ik wil niemand gelijk geven in me topic, en ga deze beemer af maken, niet met de hak op de tak springen

Al vind ik die cabrio toch wel super aantrekkelijk
Quote van Tjabbo:
  donderdag 31 december 2009 @ 17:37:54 #287
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76271660
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Nopes, wel een Volvo 340GLS met CVT
Det ding is 20 jaar oud, maar heeft gewoon CV, Electrische ramen, stoelverwarming en een klikker als je de gordel niet om doet

En je kunt er echt hendig sjiek mee slippen

De 6 cilinderblok heb ik nog niet gevonden, een M50B25 Vanos vinden is geen kinderspel, en vooral niet eentje met een ZF automaat.
Dat is geen GLS maar een GL-Special. GLS was het luxere model van de 1ste en 2de serie, later vervangen door GLE en GLT. De GL-special is aan het einde van de 3de serie gemaakt om de 340 nog aantrekkelijk te maken naast de toen al bestaande 400-serie. Daardoor zijn de meeste GL-specials ook Variomatics, die bestond nog niet in de 440 en dus kochten opa en oma die persé automaat wilden rijden nog een 340.

Foto's van je 340????!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76272885
Hoe zit het eigenlijk met de Uno?
pi_76285465
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat is geen GLS maar een GL-Special. GLS was het luxere model van de 1ste en 2de serie, later vervangen door GLE en GLT. De GL-special is aan het einde van de 3de serie gemaakt om de 340 nog aantrekkelijk te maken naast de toen al bestaande 400-serie. Daardoor zijn de meeste GL-specials ook Variomatics, die bestond nog niet in de 440 en dus kochten opa en oma die persé automaat wilden rijden nog een 340.

Foto's van je 340????!
Ja er stond volgens mij GLS op, maar ik las ook Special in sierletters achterop..
Maar vandaag heeft dat kreng me in de steek gelaten, hoezo onverwoestbaar?

Ik met me dame beetje cruisen zo, en om de bocht ofzo een keer wat meer gas geven zodat je dwars door de bocht gaat.. Niks aan de hand auto doet gewoon zoals het moet doen..

Ik stop even bij een vriend, zet de motor uit en ga eventjes praten.. ik ben klaar, contact om...... niks.
ik zo heh? staat ie wel in de P? ja. maar geen een enkele klik, niks nada nopes. heb de slector hendel uit elkaar gehaald en kabel doorverbonden zodat ie dacht dat ie in de P zou zitten, nou nee dus nog niks..

Ik denk dat de start motor dood is Dit is echt balen..
Quote van Tjabbo:
pi_76285505
en die kut stoelverwarming doet het al sinds de eerste dag al niet meer

Volvo

Onverwoestbaar
Quote van Tjabbo:
pi_76285552
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef kevin20vt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Uno?
Die houdt zo zijn winterslaap..
Quote van Tjabbo:
pi_76285554
Oh ja, Happy new Year
Quote van Tjabbo:
pi_76286258
Gelukkig nieuwjaar dat je nog maar veel mag leren

En voor alle auto's die je dit jaar in je handen krijgt : het was een mooi bestaan ,,, geniet van dit jaar zolang het nog kan ... en alvast gecondoleerd met je trage sloop-dood.
Calm down, please!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:04:40 #294
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76303149
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 04:45 schreef Turquaz52 het volgende:

Volvo

Onverwoestbaar
Komt omdat je zo'n nederlandse kutvolvo hebt :p
De 3- en 4-serie zijn inderdaad niet onverwoestbaar
Hoi
pi_76307807
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 04:45 schreef Turquaz52 het volgende:

Volvo

Onverwoestbaar
Ik nam je al niet serieus maar met zo'n opmerking.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:01:34 #296
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_76311533
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 04:40 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ja er stond volgens mij GLS op, maar ik las ook Special in sierletters achterop..
Maar vandaag heeft dat kreng me in de steek gelaten, hoezo onverwoestbaar?

Ik met me dame beetje cruisen zo, en om de bocht ofzo een keer wat meer gas geven zodat je dwars door de bocht gaat.. Niks aan de hand auto doet gewoon zoals het moet doen..

Ik stop even bij een vriend, zet de motor uit en ga eventjes praten.. ik ben klaar, contact om...... niks.
ik zo heh? staat ie wel in de P? ja. maar geen een enkele klik, niks nada nopes. heb de slector hendel uit elkaar gehaald en kabel doorverbonden zodat ie dacht dat ie in de P zou zitten, nou nee dus nog niks..

Ik denk dat de start motor dood is Dit is echt balen..
Ik denk dat je stekkertje van de startmotor is geschoten

Heb het zelf ook al een paar keer gehad na circuitbezoeken
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_76315154
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Ik nam je al niet serieus maar met zo'n opmerking.
Kun je niet tegen he als ik dat kut merk afkraak?

En ik maar serieus in geloven dat det dingen onverwoestbaar waren, zelfs de verklikker van de gordels begonnen gisteren raar te doen terwijl ik en me dame die gewoon om had..

I dont get it, altijd van een vrouwtje geweest (ken de geschiedenis qua eigenaren) en altijd onderhouden..??

Volvo
Quote van Tjabbo:
pi_76316658
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 02:29 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Kun je niet tegen he als ik dat kut merk afkraak?

En ik maar serieus in geloven dat det dingen onverwoestbaar waren, zelfs de verklikker van de gordels begonnen gisteren raar te doen terwijl ik en me dame die gewoon om had..
Dan moet je meer eten of de sensor afstellen op flyweight.
quote:
I dont get it,
quote:
altijd van een vrouwtje geweest (ken de geschiedenis qua eigenaren) en altijd onderhouden..??
Alles kan kapot. Hoe snel iets kapot gaat hangt af van hoe je ermee omgaat en waar het voor ontworpen is. Zo simpel is het.
quote:
Volvo
De toekomst moet nog uitwijzen of door jou gebouwde auto's het langer volhouden maar nu ik zo terug denk heb je niets heel gehouden tot nu toe, of wel?
Calm down, please!
pi_76318147
Ga je nou tegen Googol ook zeggen dat hij nou eens zijn bek moet houden en weg moet blijven etc etc? Nee he.

Ik vind het ook vreemd dat iets bij een oud vrouwtje jarenlang werkt en 2 dagen bij een Turk ineens stuk gaat. Wat een toeval!
pi_76318888
Maar de auto staat nog bij die vriend of wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')